Αυτά είναι τα λάθη που κάνεις όταν γυμνάζεσαι και δεν έχεις αποτέλεσμα


Υπάρχουν κάποια λάθη που πρέπει να αποφύγουμε αν έχουμε αποφασίσει ότι θέλουμε να πάρουμε το θέμα της γυμναστικής στα σοβαρά.

Ποια από τα παρακάτω λάθη κάνεις εσύ; Δες πώς μπορείς να τα αποφύγεις για να δεις άμεσο αποτέλεσμα στο σώμα σου:

Πολλοί είναι εκείνοι που έχουν την εντύπωση πως δεν έχει σημασία το πόσο έντονα ασκούνται αλλά για πόση ώρα. Αυτό δεν είναι πάντα λάθος, όμως είναι πολλά τα είδη γυμναστικής που δεν λειτουργούν έτσι και δεν προσφέρουν τα θεμιτά αποτελέσματα χωρίς λίγη ένταση και γρήγορο ρυθμό. Καλό είναι να αφιερώνεις μισό από τον χρόνο σου κάνοντας έντονη αεροβική άσκηση, έτσι ώστε να εξασφαλίσεις περισσότερα από το workout της ημέρας.

Αν θέλεις να τρως όλη μέρα ψωμία και τροφές που απαγορεύονται σε μία σωστή διατροφή, τότε δεν καταφέρνεις απολύτως τίποτα. Αν όμως έχει βάλει στόχο να φροντίσεις περισσότερο το σώμα σου, να χάσεις βάρος ή να χτίσεις το μυϊκό σου σύστημα, δεν μπορείς παρά να διαμορφώσεις και τα όσα τρως μέσα στην ημέρα. Πρόσθεσε λοιπόν αρκετή πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, λαχανικά, φρούτα και smoothies.

Είναι σημαντικό να ξεκουράζεσαι ανάμεσα στα σετ, όμως μην αφήσεις το σώμα σου να κρυώσει τελείως πριν ολοκληρωθεί η προσπάθεια. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται να διατηρήσεις τους παλμούς σου ανεβασμένους και σταθερούς, έτσι καλύτερα τα διαλείμματα ανάμεσα στις ασκήσεις να μην ξεπερνάνε τα τριάντα δευτερόλεπτα. Επομένως καλύτερα να αποφύγεις τα μεγάλη διαλείμματα και τα τηλεφωνήματα στις φίλες για μετά τη γυμναστική.
Από το Blogger.