3 σημαντικοί κανόνες για εσένα που θέλεις να χάσεις περιττά κιλά


Ανεβαίνεις στη ζυγαριά και σε πιάνει κρύος ιδρώτας; Δεν αντέχεις την δίαιτα και την συγκεκριμένη διατροφή που ορίζει των αριθμό των θερμίδων σου; Τότε πρέπει να ξέρεις πως υπάρχουν 3 σημαντικοί κανόνες που μπορείς να ακολουθήσεις για να χάσεις τα περιττά σου κιλά, υιοθετώντας νέες συνήθειες.

Ο ύπνος είναι σημαντικός – Κοιμήσου περισσότερο!

Όσο περισσότερο μένουμε ξύπνιοι, τόσο περισσότερο πεινάμε, υποκύπτουμε σε πειρασμούς, και οι θερμίδες κάνουν πάρτυ μέσα στην ημέρα. Μπορείς λοιπόν να κοιμάσαι νωρίς το βράδυ, πριν σε πιάσουν οι συνηθισμένες νυχτερινές λιγούρες, ή η διάθεση για ένα ποτό.

Κίνηση στη ζωή σου! – Οι θερμίδες φεύγουν όσο αυξάνονται τα βήματα!

Ξέχνα το ασανσέρ, χρησιμοποίησε τις σκάλες. Περιόρισε το αυτοκίνητο, περπάτα περισσότερο. Ξεκίνα ένα άθλημα για να είναι περισσότερο διασκεδαστική η γυμναστική.

Οι ξηροί καρποί γίνονται οι σύμμαχοι ενάντια στα περιττά κιλά!

Διατροφικά οι ξηροί καρποί είναι ένας σημαντικός θυσαυρός, αλλά παράλληλα και εχθρός! Περιόρισε την ποσότητα που καταναλώνεις, κάθε φορά και περισσότερο, μέχρι 5-6 αμύγδαλα να περιορίζουν την αίσθηση της πείνας που έχεις.
Από το Blogger.