Πόσες θερμίδες μπορούμε να «κάψουμε» με το περπάτημα;


Χωρίς αμφιβολία, τις ημέρες της καραντίνας, το νούμερο «6» έπαιρνε φωτιά και οι περισσότεροι πολίτες έβγαιναν έξω για περπάτημα. Τελικά πόσες θερμίδες κατάφεραν να «κάψουν» με το συγκεκριμένο τρόπο;

Αξίζει να σημειωθεί πως το περπάτημα συνίσταται από τους γιατρούς ακόμα και αν δεν συντρέχουν λόγοι υγείας ή παχυσαρκίας. Είναι και αυξάνει τη διάθεση μας και την ενέργεια μας. Πολλοί είναι εκείνοι όμως, που περπατούν πολύ συχνά και για αρκετή ώρα για κάψουν θερμίδες.

Ισχύει λοιπόν ότι το περπάτημα βοηθάει στην απώλεια βάρους;

Φυσικά και οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα βοηθάει στην απώλεια βάρους, αλλά ίσως με το περπάτημα δεν θα δούμε τα θεαματικά αποτελέσματα που περιμέναμε. Για παράδειγμα, μια γυναίκα 60 κιλών, που θα διανύσει σε κανονικό ρυθμό απόσταση 1,5χλμ, θα κάψει 80 θερμίδες. Η ίδια απόσταση με αυξημένο ρυθμό όμως, θα φτάσει τις χαμένες θερμίδες στις 100.

Σε αυτό που το περπάτημα θα βοηθήσει σίγουρα κάθε οργανισμό, είναι το ότι ξυπνάει τον μεταβολισμό μας. Έτσι, αν συνεχίσουμε να περπατάμε σχεδόν καθημερινά, με τον ίδιο ρυθμό και αυξάνοντας σταδιακά την απόσταση, τότε τα αποτελέσματα θα φανούν σύντομα στη… ζυγαριά μας.
Από το Blogger.