Όσα πρέπει να περιέχει η διατροφή μας για υγιή μαλλιά και νύχια


Τα μαλλιά και τα νύχια είναι ο καθρέφτης της διατροφικής μας καθημερινότητας. Η υφή τους, συνδέεται με τα θρεπτικά συστατικά που μας προσφέρει η τροφή που λαμβάνουμε. Συνεπώς, διατροφικές απώλειες μπορεί να οδηγήσουν σε μαλλιά και νύχια θαμπά και σπασμένα.

ΠΩΣ ΘΑ «ΣΩΣΟΥΜΕ» ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΣ

Σίδηρος: Όταν υπάρχει έλλειψη σιδήρου

είναι πιο πιθανό να παρατηρηθεί πτώση των μαλλιών. Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να οφείλεται στη μειωμένη πρόσληψη σιδήρου μέσω της διατροφής (π.χ. σε περιπτώσεις χορτοφαγικής δίαιτας που το άτομο δεν καταναλώνει ζωικές πηγές σιδήρου). Έτσι η ικανοποιητική πρόσληψη σιδήρου, κυρίως μέσα από πηγές όπως το κόκκινο κρέας και λιγότερο από το κοτόπουλο, το αβγό, το ψάρι και τις φυτικές του πηγές είναι σημαντική για την υγεία των μαλλιών.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΚΑΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΑΛΛΙΩΝ

Η σωστή διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει:
  • Ικανοποιητική κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, τα οποία να μην είναι μαγειρεμένα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Ικανοποιητική πρόσληψη νερού και σωστή ενυδάτωση του οργανισμού υψηλή πρόσληψη πρωτεϊνικών τροφών.


ΠΩΣ ΘΑ «ΣΩΣΟΥΜΕ» ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΜΑΣ

Όπως τα μαλλιά έτσι και τα νύχια επηρεάζονται άμεσα από την ποσότητα αλλά κυρίως την ποιότητα της διατροφής. Το πόσο εύκολα σπάνε, αν ξεφλουδίζουν ή εμφανίζουν λευκά στίγματα είναι στοιχεία που έχουν άμεση σχέση με τη διατροφή.

Μια ισορροπημένη, ποικίλη δίαιτα με λαχανικά, φρούτα, πρωτεΐνη και σύνθετους υδατάνθρακες συμβάλει πέρα από τη γενικότερη καλή λειτουργία και την υγεία όλου του οργανισμού και στην καλύτερη εμφάνιση τόσο των μαλλιών όσο και των νυχιών.

Σημαντικό tip για τα νύχια μας: Όταν το νερό αυτό που πίνουμε καθημερινά είναι φυσικό μεταλλικό, πέρα από την υγιεινή και σίγουρη ενυδάτωση που προσφέρουμε στο σώμα και στο δέρμα μας, του παρέχουμε πολύτιμα μεταλλικά στοιχεία, όπως είναι το μαγνήσιο, ο σίδηρος και το ασβέστιο. Έτσι, τα νύχια μας θα μείνουν γερά και δεν θα δημιουργηθεί άμεσα κάποια φθορά σε αυτά.
Από το Blogger.