Ανακουφίστε τους πονοκεφάλους και το άγχος με την ακουστική πίεση


Η ακουστική πίεση ( accupressure ) είναι μια από τις παλαιότερες εναλλακτικές θεραπείες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανακούφιση της δυσφορίας των πονοκεφάλων και του άγχους.

Για να μπορείς να ξεκίνησεις να «δουλεύεις το σώμα σου» με αυτόν τον τρόπο, θα πρέπει αρχικά να μάθεις να εντοπίζεις τα σημεία πίεσης στο σώμα σου. Αυτά βρίσκονται εκεί που υπάρχουν οι συσσωρεύσεις νεύρων που βρίσκονται σε ορισμένες περιοχές του σώματος. Όταν αυτές οι περιοχές του σώματος λειτουργούν σωστά, μπορείτε να διεγείρετε τη ροή του αίματος και να χαλαρώσετε τους τεταμένους μυς, αν όχι, τότε χρειάζεστε σίγουρα την συμβουλή και κάποιου ειδικού.

ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ


Οι συνηθισμένοι πονοκέφαλοι εμφανίζονται ως αποτέλεσμα του στρες και της έντασης. Προκειμένου να ανακουφίσεις τον εαυτό σου από αυτό το πρόβλημα και να μειώσεις σημαντικά τις επιπτώσεις, για να μπορείς να συνεχίσεις την ημέρα σου, υπάρχουν μερικές μερικές τεχνικές ακουστικής πίεσης που μπορείς εύκολα να εφαρμόσεις στο σπίτι, χωρίς την βοήθεια κάποιου ειδικού.

ΠΩΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ

Όταν ασκείς συγκεκριμένου βαθμού πίεση σε οποιαδήποτε περιοχή του σώματός σου, πρέπει να φροντίσεις να ασκήσεις και την ίδια πίεση στην αντίθετη πλευρά. Αυτό θα σε βοηθήσει να υπάρχει ισορροπία ενέργειας στην περιοχή που «δουλεύεις» εκείνη τη στιγμή. Αφού λοιπόν καταφέρεις να δημιουργήσεις μία σταθερή πίεση, ξεκίνα αργά και σταθερά ένα κυκλικό μασάζ ή έστω μία τριβή, ανάλογα με το είδος του πόνου που έχετε. Η πίεση μπορεί να εφαρμοστεί με τα δάχτυλά σου, την παλάμη του χεριού σου ή έστω τους αντίχειρες.

ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΣΤΟΥΣ «ΝΑΟΥΣ» ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ


Οι λεγόμενοι «ναοί», βρίσκονται στις πλευρές του κεφαλιού και συγκεκριμένα στο επίπεδο των φρυδιών. Για να γνωρίζεις ακριβώς πού βρίσκονται οι «ναοί» σου, βάλε τους αντίχειρές σου στο εξωτερικό των φρυδιών και μετακινήστε τους περίπου ένα εκατοστό προς το κεφάλι σου. Μόλις βρεις τους «ναούς» σου, πίεσε απαλά και κάνε μασάζ ταυτόχρονα και αριστερόστροφα. Μπορείς να κάνεις αυτό το μασάζ για τουλάχιστον ένα λεπτό, αναπνέοντας παράλληλα βαθιά.

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ

Ακριβώς πάνω από τη γέφυρα της μύτης σου και μεταξύ των φρυδιών σου, υπάρχουν δύο σημεία πίεσης που μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην ανακούφιση από πονοκεφάλους και ένταση. Σε αυτό το σημείο ΔΕΝ πρέπει να ασκήσεις μεγάλη πίεση γιατί μπορεί να σε ενοχλήσει αρκετά. Καλό είναι να κάνεις ένα απαλό μασάζ με τους δείκτες σου, μετρώντας από μέσα σου αργά, μέχρι το 30.

Δοκιμάστε το σημείο μεταξύ του αντίχειρα και του δείκτη για απόλυτη χαλάρωση


Εάν θέλεις να χαλαρώσεις εντελώς και να ανακουφίσεις το άγχος και τους πονοκεφάλους, κάνε μία γροθιά με το αριστερό σου χέρι και τον αντίχειρα στο πάνω μέρος του δείκτη. Το σημείο ακουστικής πίεσης είναι εκεί ακριβώς όπου συναντιούνται ο αντίχειρας και ο δείκτης. Πάνω και αριστερά από αυτό. Πίεσε για περίπου 30 δευτερόλεπτα για άλλη μία φορά και επανέλαβε την ίδια διαδικασία με το άλλο χέρι για τον ίδιο περίπου χρόνο.

ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ


Τα σημεία πίεσης στα πόδια συνδέονται με τα όργανα του σώματός σου. Για να σταματήσεις τον πονοκέφαλο, άσκσε πίεση στην περιοχή μεταξύ του μεγάλου και δεύτερου δακτύλου. Καλό είναι να χρησιμοποιήσεις τον αντίχειρά σου και να πατήσεις στο πάνω μέρος για 30 δευτερόλεπτα περίπου. Επίσης, μία άλλη επιλογή για την ανακούφιση των πονοκεφάλων και του άγχους με την πίεση είναι να ασκήσεις πίεση στο κάτω μέρος του ποδιού σου, πίσω από το οστό των ποδιών για ένα λεπτό περίπου. Η συγκεκριμένη κίνηση πρέπει να γίνεται και στα δύο πόδια.

Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΝΙΟΥ ΣΟΥ

Το συγκεκριμένο σημείο ανακουφίζει από πονοκεφάλους και ορισμένα συμπτώματα κρυολογήματος. Βάλε τους δείκτες σου στη βάση του κρανίου σου και προχώρησε μία ίντσα προς τα έξω μέχρι να αισθανθείς μία «απελευθέρωση» σε αυτή την περιοχή του σώματος.
Από το Blogger.