4 «μαγικές» συμβουλές για να αντιμετωπίσεις την κυτταρίτιδα



Η κυτταρίτιδα κάνει την εμφάνιση της, ανεξάρτητα από το σωματικό βάρος σου ή το κατά πόσο γυμνάζεσαι. Οι παράγοντες που ευθύνονται για την παρουσία ή απουσία της είναι διατροφικοί, ή γενετικοί ή ακόμη και κληρονομικοί.


Σίγουρα, υπάρχουν στην αγορά αναρίθμητα προϊόντα για την καταπολέμιση της κυτταρίτιδας, και οι ειδικοί σου λένε, πως σίγουρα τα περισσότερα εξ αυτών βοηθούν στο να μειωθεί το πρόβλημα, αρκεί να ακολουθεί κανείς και τις ακόλουθες συμβουλές:

ΣΥΧΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ

Τα συχνά γεύματα ανά τρεις ώρες είναι απαραίτητα. Με αυτό τον τρόπο θα ρυθμίσεις τη βιοχημεία του σώματός σου και τη γλυκόζη.

ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η διατροφή μας πρέπει να περιέχει όλες τις ομάδες τροφίμων, δηλαδή προϊόντα ολικής άλεσης, ρύζι, πατάτες, κόκκινο και λευκό κρέας, αυγό, ψάρι και όσπρια. Σίγουρα όμως χρειάζεσαι και υγιεινά λίπη όπως ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, αβοκάντο κλπ.. Όταν λέμε «δίαιτα», εννοούμε «σωστός τρόπος διαβίωσης». Ένα άτομο τρέφεται σωστά όταν έχει συχνά γεύματα, επιλέγει υγιεινά τρόφιμα, σταματάει να τρώει όταν χορταίνει και δεν υπερβάλλει.

ΑΣΚΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ

Κάθε 72 ώρες που δεν γυμναζόμαστε, μία μυϊκή ομάδα καταστρέφεται. Η γυμναστική είναι απαραίτητη για τον έλεγχο του σωματικού βάρους τη μείωση του στρες και φυσικά για την αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας. Η κυτταρίτιδα τείνει να εγκαθίσταται στους γλουτούς και στα πόδια. Η «στρατηγική» σου για την αντιμετώπισή της θα πρέπει να χτυπήσει δυνατά στο κάτω μέρος με ασκήσεις που να εστιάζουν στα κάτω άκρα και πολλές επαναλήψεις.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ

Η αυξημένη κατανάλωση νερού θα δράσει ευεργετικά στη διαδικασία αποβολής του ήδη κατακρατηθέντος νερού, απαλύνοντας την όψη πορτοκαλιού στο δέρμα. Εδώ αγαπημένη, πρέπει να προσέξεις πως η υπερβολική κατανάλωση νερού μπορεί να προκαλέσει την αποβολή πολύ σημαντικών συστατικών, όπως ηλεκτρολύτες, βιταμίνες κ.λπ. Μια καλή ημερήσια κατανάλωση είναι 1,5 λίτρο.

Από το Blogger.