Το THE TANK THEATRE της Νέας Υόρκης επιλέγει την πλατφόρμα του Θεάτρου Τέχνης για να έρθει στις οθόνες σας!


Το νεοϋρκέζικο «The Tanκ», ένα από τα επιδραστικότερα off–off θέατρα του Μανχάταν, επιλέγει την πλατφόρμα του Θεάτρου Τέχνης για να παρουσιάσει για πρώτη φορά διαδικτυακά στην Αμερική, την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο, την τελευταία σκηνοθεσία της καλλιτεχνικής του διευθύντριας Meghan Finn. 

Πρόκειται για το έργο “When we went electronic” που αποθέωσαν οι The New York Times, μια μετάκληση που είχε προγραμματιστεί για τη σκηνή της Φρυνίχου τον φετινό Ιούνιο και που οι δύο οργανισμοί συναποφάσισαν λόγω του Covid-19 να παρουσιάσουν διαδικτυακά, μέσα από το πρόγραμμα «Θέατρο Τέχνης -και- στο σπίτι». Η παράσταση είναι διαθέσιμη στην αγγλική γλώσσα από σήμερα Πέμπτη 23 Απριλίου στην επίσημη ιστοσελίδα του Θεάτρου Τέχνης, με συμβολικό αντίτιμο παρακολούθησης 3,5 ευρώ. Υπενθυμίζουμε ότι τα έσοδα των παραστάσεων που προβάλλει το Θέατρο Τέχνης on demand, διατίθενται αποκλειστικά στους εργαζόμενούς του, ως ελάχιστη ένδειξη στήριξης και αλληλεγγύης για το διάστημα όπου το θέατρο παραμένει κλειστό.

Σκηνοθεσία: Μeghan Finn
Μουσική: Sarah Frances Cagianese και Caitlin Saylor Stephens
Φωτισμοί: Sarah Johnston
Photo credit: Skye Morse-Hodgson

Πρωταγωνιστούν: Drita Kabashi και Tiffany Iris


Παρακολουθήστε την παράσταση εδώ: https://vimeo.com/ondemand/theatrotechnis/410715616
When we went electronic / λίγα λόγια για την παράσταση

Σχολείο τέλος! Βράδια αποφοίτησης 2011. Δύο κορίτσια «Made in USA», νεαρά μοντέλα της American Apparel, αναζητούν τη χαμένη τους μνήμη μετά από ένα «τραγικά» διασκεδαστικό πάρτι. Καθώς όμως αρχίζουν να τους συμβαίνουν πολύ περίεργα πράγματα, τα κορίτσια αμφισβητούν σιγά-σιγά την αυθεντικότητα της προσωπικής τους σύνθεσης, των υλικών από τα οποία οι ίδιες είναι φτιαγμένες, για να φτάσουν στο τέλος να αναρωτηθούν αν ό,τι συνέβη το προηγούμενο βράδυ ήταν όντως αληθινό. Ίσως τελικά το προηγούμενο βράδυ να μην ήταν «ένα-ακόμα-πάρτι». Ναι αυτό ακριβώς, ίσως να μην ήταν «ένα-ακόμα-πάρτι».

Διαβάστε εδώ την κριτική των The New York Times, του Theaterscene.net και του Onstage Blog για την παράσταση.


Από το Blogger.