Τι αγοράζουν online οι Έλληνες κατά τη διάρκεια της καραντίνας;


Σύμφωνα με τα στοιχεία της ομάδας Business Intelligence του Skroutz, την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της παλτφόρμας αυξήθηκαν κατά 41% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο 2020.

Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, όπως παρουσιάζεται στον πίνακα που ακολουθεί:

Hobby – Αθλητισμός +70,40%,
Υγεία – Ομορφιά +54,30%,
Τεχνολογία +43,70%,
Σπίτι – Κήπος +35,60%

Η εκτίμηση που υπάρχει είναι πως οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν. Συγκεκριμένα, οι Έλληνες μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας και αυτοκινήτου, ενώ συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα.
Από το Blogger.