Καραντίνα: Γιατί πεινάμε περισσότερο όσο…. μένουμε σπίτι;


Εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, καλούμαστε να μείνουμε σπίτι και να μην κάνουμε άσκοπες μετακινήσεις. Πολλοί είναι εκείνοι όμως που σημειώνουν ότι τρώνε ακατάπαυστα και πολύ ανθυγιεινά αυτές τις μέρες. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Με άρθρο της η διάσημη Βρετανίδα διαιτολόγος Clarissa Lenherr, εξηγεί τους λόγους που… οδηγούμαστε σε αυτές τις καταχρήσεις.

«Μια από τις ορμόνες που εκκρίνουμε όταν έχουμε άγχος και στρες είναι η κορτιζόλη. Αυτή η ορμόνη να αυξήσει το… πάθος μας να καταναλώσουμε σνακ με αρκετή ζάχαρη και αλάτι», τονίζει και εξηγεί «Αφενός πρόκειται για εξαιρετικά εύγευστα τρόφιμα (σοκολάτα, πατατάκια, κέικ κ.λπ.) τα οποία μπορούν προσωρινά να μειώσουν την κορτιζόλη. Όταν αυτή η συνήθεια επαναλαμβάνεται μερικές φορές, γίνεται ένας μηχανισμός αντιμετώπισης για τη μείωση του στρες. Και πριν το καταλάβουμε, ο οργανισμός μας βρίσκει αυτή τη λύση και μας σπρώχνει να τα καταναλώσουμε».

«Επίσης, το σώμα μας μας λέει ότι χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να διαχειριστεί τις καταστάσεις. Και αισθανόμαστε μια κούραση και μια ατονία. Με αυτού του είδους τη διατροφή, παίρνουμε άμεσα την ενέργεια, αλλά δεν κρατάει πολύ και έτσι πεινάμε συνέχεια».

Ένας ακόμη λόγος, είναι η έλλειψη καλό ύπνου. Το άγχος μας οδηγεί στο να μην κοιμόμαστε καλά. Ο βαθύς ύπνος έχει τη δυνατότητα να καταστέλλονται οι ορμόνες της πείνας και της εξάντλησης, κάτι που δεν προσφέρει ο ελαφρύς, αγχωτικός ύπνος», λέει η Clarissa Lenherr.

Η Βρετανίδα διαιτολόγος επισημαίνει πως για να τα αποφύγουμε όλα αυτά, καλό είναι να έχουμε πάντα φρούτα και λαχανικά στο σπίτι. «Μπορείτε πριν πέσετε στο κρεβάτι να κάνετε ένα ζεστό μπάνιο που θα σας χαλαρώσει. Προτιμήστε αντί να έχετε κοντά στο κρεβάτι σας το κινητό σας, να έχετε ένα βιβλίο.», ολοκληρώνει.
Από το Blogger.