Μαρία Ψωμά: Εσύ Πόσο Αλάτι Βάζεις Στο φαγητό Σου;




Για αρκετούς αυτή είναι μια (κακή) συνήθεια.

Το αλάτι ανήκει στις τροφές που μας αγχώνουν. Τα αλμυρά φαγητά αυξάνουν την πίεση του αίματος. Για αυτό να αποφεύγεις τα αλλαντικά και φροντίζεις να ΜΗΝ προσθέτεις αλάτι στο φαγητό σου.

Επίσης, σε μια διατροφή χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη η ποσότητα του αλατιού στα φαγητά έχει μεγάλη σημασία. Φρόντιζε να βάζεις περιορισμένη προσθήκη αλατιού στα κυρίως και στα ενδιάμεσα γεύματα & προτιμήστε αλάτι χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο ή αλάτι Ιμαλαΐων (πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα).

#tip: Μα πίνεις νερό! Περιορισμένη κατανάλωση νερού, προκαλεί διαταραχή ηλεκτρολυτών. Στην αφυδάτωση το σώμα εκκρίνει μια ορμόνη, η οποία κάνει τα νεφρά να κατακρατούν αλάτι (νάτριο) και νερό.

#PsomaMedicalWellness | 2106801085-6.
Από το Blogger.