Γιατί Δεν Πρέπει Να Παραλείπεις Την Τακτική Καθημερινή Άσκηση!




Όσο λιγότερες προπονήσεις παραλείψεις, τόσο το καλύτερο είναι για την υγεία σου.

Σύμφωνα με μια αμερικανική μελέτη στην οποία οι ερευνητές μελέτησαν ανθρώπους πάνω από 65 ετών που έκαναν άσκηση, διαπίστωσαν οτι ο κίνδυνος θνησιμότητας σε αυτούς που έκαναν τακτική άσκηση ήταν πολύ χαμηλότερος από ό, τι σε εκείνους που έκαναν άσκηση αλλά έχαναν πολλές απο τις προπονήσεις τους.

Οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Duke δημοσίευσαν τα αποτελέσματα της μελέτης στην οποία είχαν παρει μέρος 135 άνθρωποι πάνω απο 65 χρόνων σε διάστημα απο 6 μήνες έως 10 έτη. Το πρόγραμμα περιλάμβανε 3 συνεδρίες των 60-90 λεπτών κάθε εβδομάδα.

Οι συνεδρίες αποτελούνταν από ασκήσεις για την καρδιοναναπνευστική αντοχή, ασκήσεις εδάφους και προπόνηση δύναμης με το βάρος του σώματος . Οι περισσότεροι συμμετέχοντες ήταν άρρωστοι, επάσχαν από χρόνιες παθήσεις όπως την καρδιαγγειακή νόσο, διαβήτη τύπου 2 ή των πρόδρομων ουσιών, ήταν υπέρβαροι, είχαν αρθρίτιδα, πάρκινσον, καρκίνο, προβλήματα στην μέση, αναιμία, κατάθλιψη. Το αποτελέσμα έδειξε οτι οι συμμετέχοντες που είχαν πεθάνει σε διάστημα 10 ετών, ήταν απο την ομάδα που δεν παρακολούθησε τουλάχιστον τις μισές συνεδρίες σε σύγκριση με αυτούς που παρέστησαν τουλάχιστον πανω απο τις μισές συνεδρίες.

Συνοψίζοντας μπορούμε να πούμε οτι σε ένα δείγμα ηλικιωμένων με χρόνιες παθήσεις, όπου χαρακτηρίζονταν υψηλού κινδύνου για ξαφνικό θάνατο, βρέθηκε ενα προστατευτικό όφελος για αυτούς που συμμετείχαν χωρίς διακοπή στις συνεδρίες τους.

Για αυτό λοιπόν για καλύτερη υγεία, ξεκίνησε και εσύ ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα άσκησης και ρώτησε τον γυμναστή σου πως θα σε βοηθήσει να παραμείνεις προσκολλημένος στο προπονητικό σου πλάνο!
Από το Blogger.