Διατροφικά Λάθη Που Δεν Πρέπει Να Ξανακάνεις Αν Θέλεις Να Έχεις Αποτέλεσμα



Τον τελευταίο καιρό έχεις αρχίσει να πηγαίνεις συστηματικά γυμναστήριο και παρά το γεγονός ότι τηρείς το πρόγραμμα που σου έδωσε ο γυμναστής, δεν έχεις δει κανένα αποτέλεσμα. Η ζυγαριά δεν λέει να ξεκολλήσει και εσύ έχεις αρχίσει να αγχώνεσαι...

Μην πανικοβάλλεσαι. Για όλα υπάρχει λύση και για το συγκεκριμένο πρόβλημα, η λύση βρίσκεται στη διατροφή σου. Ας δούμε λοιπόν μαζί τα τα σημαντικά διατροφικά λάθη που κάνουν οι περισσότεροι και πρέπει να περιορίσεις.

Μην μειώσεις την κατανάλωση του νερού. Αφού γυμνάζεσαι, πρέπει να πίνεις νερό κατά τη διάρκεια της άσκησης έστω και με το ζόρι. Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού είναι σημαντική και βοηθά έτσι ώστε να έχεις καλύτερες επιδόσεις.


​Μην βασίζεσαι στα συμπληρώματα διατροφής. Τίποτα δεν αναπληρώνει τη σωστή διατροφή και τη γυμναστική. Όλα αυτά είναι απλά βοηθητικά και χρειάζεται προσοχή κατά την πρόσληψή τους και συμβουλή ειδικού.

Μην μείνεις ποτέ νηστική μετά τη γυμναστική. Μετά το τέλος της άσκησης το επόμενο μισάωρο θα πρέπει να καταναλώσεις κάτι που να περιέχει απαραίτητα πρωτεΐνη και υδατάνθρακες.

Από το Blogger.