3+1 Σημαντικές Συμβουλές Για Τα Μάτια Σου




Εκτός από καθρέφτης των συναισθημάτων για τους περισσότερους, τα μάτια αποκαλύπτουν και την ηλικία, έστω την κούρασή μας. Και δεν το θέλουμε! 

Σαν μυϊκή ομάδα στη Face Yoga, η περιοχή των ματιών έχει τις περισσότερες απαιτήσεις, γιατί τα μάτια αφενός δουλεύουν εξαντλητικά αφετέρου έχουν την λεπτότερη και πιο ευαίσθητη επιδερμίδα από όλο το υπόλοιπο πρόσωπο. Έχουμε, λοιπόν, πολλή σοβαρή… δουλειά να κάνουμε. Αλλά προπαντός:

😲😲😲 Φοράμε πάντα θρεπτική/ενυδατική κρέμα ματιών την οποία απλώνουμε με τον παράμεσο (το δάχτυλο που έχει τη λιγότερη δύναμη) με απαλά κτυπηματάκια στον κόγχο του κάτω βλεφάρου. Ιδανικά η κρέμα μας πρέπει να διαθέτει SPF 15, αλλιώς αντιηλιακό.
😲😲😲 Δεν βγαίνουμε ποτέ από το σπίτι χωρίς να φορέσουμε εγκεκριμένα και αξιόπιστα γυαλιά ηλίου, ανεξαρτήτως εποχής και ηλιοφάνειας!
😲😲😲 Αποφεύγουμε να τρίβουμε τα μάτια μας αδέξια ενώ για έξτρα ενυδάτωση, καθαρισμό και ανακούφιση χρησιμοποιούμε δάκρυα.
😜 Και κάνουμε #faceyoga!

Η πιο απλή άσκηση για να δυναμώσω τον σφιγκτήρα των ματιών; Κάνω την έκπληκτη! Ανοίγω τα μάτια μου (σα να είδα κάτι που με τρόμαξε) και εστιάζω σε ένα σημείο. Κρατάω αυτήν τη στάση για 10 δευτερόλεπτα, προσέχοντας να μην κάνω ρυτίδες στο μέτωπό μου. Ξεκουράζομαι. Επαναλαμβάνω 3-10 φορές.


FOLLOW ME facebook | Instagram


Από το Blogger.