"Πόση Μαύρη Σοκολάτα Μπορώ Να Φάω Όταν Είμαι Σε Διατροφή;"



Τα οφέλη της μαύρης σοκολάτας είναι πολλαπλά και πλέον συχνά οι διατροφολόγοι την εντάσσουν ακόμα και σε προγράμματα διατροφής. Αν ανήκεις λοιπόν στην ομάδα που θέλουν να κάνουν μία μικρή διατροφή πριν το Ρεβεγιόν των Χριστουγέννων, αλλά δεν μπορείς να απαρνηθείς τα γλυκά, καλό είναι να ξέρεις πως μπορείς να φας συγκεκριμένη ποσότητα μαύρης σοκολάτας. 



Η μαύρη σοκολάτα είναι μια... γλυκιά λύση σε ένα διατροφικό πλάνο. Είναι πλούσια σε φλαβονοειδή, στα οποία έχουν αποδοθεί ισχυρές αντιοξειδωτικές και καρδιο-προστατευτικές ιδιότητες. Παράλληλα, η μαύρη σοκολάτα, περιέχει καφεΐνη και θεοβρωμίνη, ουσίες που συμβάλλουν στην ενίσχυση της συγκέντρωση και τη βελτίωση της διάθεσης. 



"Πόση μαύρη σοκολάτα όμως μπορώ να φάω;". Σε γενικές γραμμές, μια μικρή ποσότητα, για παράδειγμα της τάξης των 30 γραμμαρίων, 2-3 φορές την εβδομάδα, μπορεί να ικανοποιήσει τους λάτρεις της σοκολάτας χωρίς να «επιβαρύνει» το ενεργειακό ισοζύγιο. Σύμφωνα όμως με τους διατροφολόγους, η συχνότητα κατανάλωσης μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με τις ενεργειακές απαιτήσεις κάθε ατόμου.

Από το Blogger.