5 Λόγοι Που Οφελούν Οι Διατάσεις



Οι διατάσεις, είναι ουσιαστικές ασκήσεις που δεν πρέπει να λείπουν από κανένα πρόγραμμα προπόνησης.

5 λόγοι για να κάνουμε διατάσεις.

Για να αποκτήσουν οι κινήσεις μας το φυσιολογικό τους εύρος.
Για να αυξηθεί η ελαστικότητα και να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος τραυματισμού των μυών.
Για να βελτιωθεί η απόδοσή μας στα προγράμματα ασκήσεων.
Για να αυξηθεί η μυϊκή αίσθηση τόσο στους γυμνασμένους όσο και στους αγύμναστους μυς.
Για να ανακουφιστούν τα νεύρα που πιέζονται από βραχείς μυς και δημιουργούν πόνους.

Οι διατάσεις πρέπει να γίνονται και πριν την προπόνηση για ζέσταμα και μετά την προπόνηση για αποθεραπεία. Οι περισσότεροι τραυματισμοί κατά την διάρκεια της προπόνησης οφείλονται στο κακό ζέσταμα ή αποθεραπεία, όπου δεν έγιναν διατάσεις. Όταν κάποιος έχει οστεοπόρωση, οι διατάσεις πρέπει να γίνονται με πολύ προσοχή!!! Όταν κάποιος είναι αρχάριος πρέπει να πραγματοποιεί στατικές διατάσεις.
Οι αδύναμοι ή οι πρόσφατα τραυματισμένοι μύες πρέπει να διατείνονται με προσοχή, όπως επίσης πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην ευθυγράμμιση του σώματος κατά την πραγματοποίηση της διάτασης.

Αντενδείξεις
Δεν πρέπει να διατείνεται ο μυς για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η διάταση δεν πρέπει να ξεπερνά το όριο του πόνου.

Οι αρθρώσεις που εμφανίζουν οίδημα πρέπει να διατείνονται με την επίβλεψη ειδικού.

Σήμερα σας έχω ετοιμάσει λοιπόν ένα 10' βίντεο με διατατικές ασκήσεις, ελπίζω να σας βοηθήσει.


Από το Blogger.