Header Ads

twitter facebook google plus linkedin rss feed email

Τελικά πόσο πρέπει να κοιμόμαστε το μεσημέρι και γιατί;



Ο μεσημεριανός ύπνος, είναι μία συνήθεια που πολλοί έχουν και ειδικά σε χώρες στη λεκάνη της Μεσογείου. Τώρα, οι επιστήμονες έρχονται να επισημάνουν πως όσοι κοιμούνται τα μεσημέρια κάνουν πολύ καλά, αρκεί να μην το παρακάνουν...


Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με μελέτες από την Ελβετία, ο σύντομος μεσημεριανός ύπνος μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων. Αναλυτικότερα, σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Time, επιστήμονες εξέτασαν τις συνήθειες του ύπνου, την κατάσταση της υγείας και γενικότερα του οργανισμού 3.500 ανθρώπων ηλικίας 35 έως 75 ετών.

Η έρευνα απέδειξε πως ο μη επαρκής ύπνος αυξάνει τους κινδύνους για διάφορα θέματα υγείας, ενώ ένας μικρής χρονικής διάρκειας ύπνος κατά τη διάρκεια της ημέρας, κάνει καλό στην καρδιά.

Πόσο τελικά πρέπει να κοιμηθεί κανείς; Επιστήμονες αναφέρουν πως ο ύπνος κατά τη διάρκεια της ημέρας, δεν πρέπει να ξεπερνά τη 1 ώρα. Και πιο συγκεκριμένα, ένας μικρός ύπνος της διάρκειας των 20 λεπτών μπορεί να προσφέρει μόνο ευεργετικά οφέλη στον οργανισμό.
Από το Blogger.