Header Ads

Αν θες να κοιμάσαι καλύτερα πες όχι στα κρύα ντους



Μπορεί ένα κρύο ντους να χαρίζει σφριγηλό δέρμα, ψυχική ευεξία, νοητική εγρήγορση και πολλά άλλα, αν όμως ο στόχος σου είναι ένας καλός ύπνος, τότε πρέπει να ανεβάσεις τη θερμοκρασία του νερού σου.


Επιστήμονες ανέλυσαν δεδομένα από εκατοντάδες μελέτες που συνέδεαν το μπάνιο, το ντους και το ζεστό/καυτό νερό με την καλύτερη ποιότητα του ύπνου. Έτσι λοιπόν, διαπίστωσαν ότι εάν κάνουμε καυτό μπάνιο 1-2 ώρες πριν κοιμηθούμε, αυτό μας βοηθάει σημαντικά να κοιμόμαστε καλύτερα.

Η συγκεκριμένη έρευνα δημοσιεύτηκε στο Sleep Medicine Reviews και αυτό που διαπίστωσαν οι μελετητές στις 5,322 μελέτες που πραγματοποίησαν, ήταν ότι για καλύτερη ποιότητα ύπνου, θα πρέπει το νερό του μπάνιου να είναι στους 40 βαθμούς Κελσίου και να γίνεται 1-2 ώρες πριν κοιμηθούμε. Μάλιστα, οι ειδικοί αναφέρουν ότι με αυτό τον τρόπο, κοιμόμαστε κατά μέσο όρο μέσα σε 10 λεπτά.

Πιο αναλυτικά, ένα ζεστό μπάνιο ή ντους προκαλεί την αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος, γι’ αυτό και είναι σημαντικό να γίνονται στον σωστό χρόνο πριν πέσουμε για ύπνο. Όταν για παράδειγμα το μπάνιο γίνεται 1 με 2 ώρες πριν τον ύπνο, βοηθά τη διαδικασία του κιρκάδιου ρυθμού, βελτιώνοντας τις πιθανότητες να κοιμηθείς πιο γρήγορα, αλλά και να έχεις βαθύτερο και ποιοτικότερο ύπνο.
Από το Blogger.