Header Ads

4 διατροφικές συμβουλές που πρέπει να θυμάσαι αυτές τις γιορτές



Με τόσα γιορτινά τραπέζια και τόσα γλυκά γύρω μας, είναι πολύ δύσκολο να δείξουμε εγκράτεια. Έτσι λοιπόν, για να μην δούμε τον εαυτό μας να υποδέχεται το 2019 με λίγα κιλάκια παραπάνω, καλό είναι να προσέξουμε κάποια διατροφικά σημεία. Όχι, δεν χρειάζεται να κάνεις κάποια αυστηρή δίαιτα. Απλά μικρά τρικ, μπορούν να κάνουν σημαντική διαφορά.


Tip No.1 

Γέμισε τη μέρα σου με δραστηριότητες και δουλειές. Μπορεί να θέλεις οπωσδήποτε να ξεκουραστείς αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα πιάσεις τον καναπέ μπροστά στο τζάκι και θα τσιμπολογάς όλη μέρα.

Tip No.2

Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα. Κι όμως έρευνες έχουν αποδείξει πως όλα έχουν να κάνουν με το πιάτο που χρησιμοποιείς. Μικρότερο πιάτο, σημαίνει μικρότερη ποσότητα, χωρίς όμως να αφήσεις τα χριστουγεννιάτικα φαγητά σου. 

Tip No.3

Σαλάτα και πάλι σαλάτα. Εντάξει δεν είπαμε να φας μόνο σαλάτα και γενικότερα μόνο τα λαχανικά που υπάρχουν σε ένα τραπέζι, αλλά φρόντισε το πιάτο σου να έχει περισσότερη σαλάτα. Τα λαχανικά πιάνουν πολύ χώρο και έχουν λίγες θερμίδες επομένως θα σε βοηθήσουν να μην πάρεις βάρος.

Tip No.4

Ένα γλυκό είναι αρκετό. Εντάξει ξέρουμε ότι θέλεις να φας όλα όσα υπάρχουν στο τραπέζι, αλλά ένα είναι αρκετό. Πώς θα αποφασίσεις; Μα φυσικά με βάση αυτό που σου αρέσει περισσότερο και έχεις περισσότερο καιρό να φας.

Από το Blogger.