Header Ads

Η μάστιγα του Crowdfunding | 4 τρελές ιδέες που βρήκαν χρηματοδότες




Από το μαξιλάρι - στρουθοκάμηλος, στο σαπούνι με άρωμα κρέατος και από την τοστιέρα με το πρόσωπο του Χριστού μέχρι και το παλτό - αρκούδα, είναι ανύπαρκτος ο δρόμος της λογικής....

Το γνωστό σε όλο τον πλανήτη Crowdfunding, δημιουργήθηκε για όσους θέλουν να πραγματοποιήσουν μία ιδέα τους, αλλά δεν είχαν τα χρήματα για να την ξεκινήσουν. Έτσι λοιπόν, η κάθε ιδέα μεταφορτώνεται στην πλατφόρμα του Crowdfunding και ο υποψήφιος χρηματοδότης, έχει την ευκαιρία να την αξιολογήσει ή ακόμη και να την χρηματοδοτήσει για να γίνει πραγματικότητα.

Το περίεργο ξεκινά όταν η κάθε θεοπάλαβη ιδέα που μπορεί να έρθει στο μυαλό κάποιου, γίνεται πραγματικότητα και ο κόσμος έχει να αντιμετωπίσει μία ακόμη άχρηστη εφαρμογή σε αυτό τον πλανήτη. Δες 4 από τις πιο τρελές ιδέες που βρήκαν χρηματοδότες, στην λίστα που ακολουθεί:

1. Το μαξιλάρι - στρουθοκάμυλος υπάρχει και μάλιστα ξεπουλάει κάθε φορά βγαίνει στην αγορά


Η ιδέα αυτού του προϊόντος έχει ως εξής: Το μαξιλάρι-στρουθοκάμηλος δημιουργεί ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να πάρεις έναν υπνάκο στο γραφείο ή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Αν βγείτε στην εθνική και δείτε κάτι περίεργο, αυτό είναι. Μην τρομάξετε!




2. Έχεις πλυθεί εσύ με σαπούνι με άρωμα κρέατος;


Ποιός άλλωστε δεν θέλει στο πρώτο του ραντεβού να μυρίζει κοκορέτσι; Αξίζει να σημειωθεί πως για την συγκεκριμένη ιδέα, συγκεντρώθηκαν 1.620€ για να πραγματοποιηθεί και η ιδέα που παρουσιάστηκε στο Crowdfunding έγραφε: Αγαπάμε το κρέας και τα σαπούνια. Θέλουμε ν' αλλάξουμε την άποψή σου σχετικά με το τι θεωρείς καθαριότητα με τη συλλογή μας από σαπούνια με άρωμα κρέατος. Τ Ρ Α Γ Ι Κ Ο !



3. Morning Glory με την βοήθεια του Θεού γιατί είμαστε και θρησκευόμενοι


Ήρθε η ώρα α αγοράσεις την πιο θρησκευόμενη τοστιέρα που γνώρισε ποτέ ο πλανήτης. Η συγκεκριμένη ιδέα σημείωνε: Οι προσευχές σας εισακούστηκαν. Γιορτάζουμε την καλοσύνη! Όλοι αγαπάμε το τυρί. Επίσης, αν είχαν λίγο μυαλό παραπάνω, θα μπορούσαν να προσθέσουν με την αγορά μίας τοστιέρας και δώρο έναν αγιασμό. Έτσι για το στυλ της ενορίας. Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη καμπάνια, χρηματοδοτήθηκε με 21.700€.


4. Το παλτό - αρκούδα πρέπει να το φορέσεις και ας μην είσαι στο cast του "Fortitude"


Είναι στάση ζωής κυρίες και κύριοι το παλτό αυτό. Κρυουλιάρηδες του πλανήτη μαζευτείτε και ξεκινήστε τις μαζικές παραγγελίες. Λίγα κομμάτια έμειναν και άμα το πάρει χαμπάρι ο Λιάγκας αυτό, θα το φορέσει για να κάνει νούμερα στο βραδινό του. Καλό χειμώνα!


Από το Blogger.