Header Ads

Από σήμερα έχεις έναν ακόμη λόγο για να προσθέσεις το γιαούρτι στην διατροφή σου




Το γιαούρτι είναι καλή πηγή ασβεστίου και πρωτεϊνών και μπορεί να σου παρέχει βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία, όπως κάλιο, φώσφορο και μαγνήσιο. Τώρα μια νέα έρευνα έρχεται να τονίσει πως η κατανάλωση γιαουρτιού κάνει καλό και στην καρδιά και μπορεί να μειώσει την υπέρταση...

Σύμφωνα με όσα διαβάζουμε στο healthyliving.gr όσοι καταναλώνουν συστηματικά γιαούρτι με λίγα λιπαρά, έχουν μικρότερο κίνδυνο να εκδηλώσουν υπέρταση. Πιο συγκεκριμένα, Αμερικανοί ερευνητές παρακολούθησαν επί 15 χρόνια την πορεία της υγείας περισσότερων από 2.000 εθελοντών. Οι ερευνητές διαπίστωσαν πως ένα κεσεδάκι λάιτ γιαούρτι τουλάχιστον μία φορά κάθε τρεις μέρες, μειώνει τον κίνδυνο υπέρτασης κατά 31%.

"Το γιαούρτι με λίγα λιπαρά αποτελεί ένα πλούσιο σε θρεπτική αξία γαλακτοκομικό προϊόν και τα ευρήματά μας υποδηλώνουν ότι ως τμήμα μιας υγιεινής διατροφής μπορεί να ασκήσει ωφέλιμη δράση στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και στην πρόληψη της υπέρτασης", δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια δρ. Χουίφεν Γουάνγκ, από το Πανεπιστήμιο Tufts στη Βοστώνη.


Από το Blogger.