Header Ads

Η επιστήμη βρήκε έναν ακόμη λόγο για να προσθέσεις στην διατροφή σου την φάβα



Η φάβα προέρχεται από ποικιλίες του οσπρίου λαθούρι και συχνά συνοδεύεται με κρεμμύδι, κάππαρη, ντομάτα, ελιές και ελαιόλαδο.


Σύμφωνα με όσα διαβάσαμε στο clickatlife.gr, μία κουταλιά φάβα, αποτελεί πηγή σιδήρου, ενώ αποδίδει περίπου 75 θερμίδες και είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, πρωτεϊνη και φυτικές ίνες. Από τα θρεπτικά της συστατικά της φάβας, δεν λείπουν ο χαλκός, ο φώσφορος, το κάλιο και το μαγνήσιο. Αυτό λοιπόν σημαίνει πως η φάβα μπορεί να συμβάλλει στην υγεία του ανοσοποιητικού σου, να βοηθήσει αρκετά το έντερό σου, ενώ παράλληλα συμβάλλει και στην ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Πιο συγκεκριμένα, η της περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, δρουν κατά της δυσκοιλιότητας και προστατεύουν από τον καρκίνο του παχέος εντέρου, ενώ ο σίδηρος που περιέχει συμβάλλει στη μεταφορά οξυγόνου στους ιστούς και στην σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού. Αξίζει να σημειωθεί πως η περιεκτικότητα της φάβας σε φώσφορο και μαγνήσιο συμβάλλουν στην διατήρηση της υγείας των οστών, ενώ το μαγνήσιο και το κάλιο που βρίσκονται σε μικρές ποσότητες στη φάβα, αποτελούν καλούς ρυθμιστές της αρτηριακής πίεσης και της ισορροπίας του οργανισμού.
Από το Blogger.