Header Ads

4 υποκατάστατα του κρέατος για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής




Με τον βιγκανισμό να αυξάνεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην Ευρώπη, πολλοί επιλέγουν να απολαύσουν ένα φυτικό τρόπο ζωής με αποτέλεσμα να στραφούν σε υποκατάστατα κρέατος για τα γεύματά τους, ώστε να εξασφαλίσουν ότι καταναλώνουν αρκετές πρωτεΐνες...


Αξίζει να σημειωθεί πως οι εναλλακτικές λύσεις κρέατος περιέχουν συχνά πολύ λιγότερη πρωτεΐνη από τα ισοδύναμα κρέατος τους και σύμφωνα με τον διαιτολόγο Nichola Ludlam-Raine, οι φυτικές πηγές πρωτεΐνης είναι γενικά ατελείς - δεν περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, τα οποία είναι τα δομικά στοιχεία της πρωτεΐνης - δηλαδή είναι απαραίτητο να τρώμε μια ποικιλία από αυτά κάθε μέρα.

Πιο συγκεκριμένα, οι πηγές πρωτεΐνης χωρίς κρέας, παρέχουν πρωτεΐνη, αλλά πολλοί χορτοφάγοι επιθυμούν να καταναλώσουν το Quorn. Μία μυκοπρωτεΐνη και μία από τις πιο γνωστές μάρκες εναλλακτικών προϊόντων κρέατος. 

Οι επιστήμονες αναφέρουν πως ο μέσος άνθρωπος απαιτεί τουλάχιστον 0,8g πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους την ημέρα, αλλά αυτό μπορεί να αυξηθεί στα 2g εάν κάποιος αθλείται. Ακολουθεί η λίστα με μερικές από τις πιο δημοφιλείς εναλλακτικές λύσεις χωρίς κρέας που μπορούν να συγκριθούν με το στήθος κοτόπουλου με πρωτεΐνη:

  • Στήθος κοτόπουλου - 24g πρωτεΐνη / 100g (ακατέργαστο βάρος)
  • Quorn - 14g πρωτεΐνης / 100g
  • Tofu - 11.5g πρωτεΐνης / 100g
  • Ρεβίθια - 7g πρωτεΐνης / 100g
  • Jackfruit - 1,7 g πρωτεΐνης / 100 g
Από το Blogger.