Header Ads

3 λόγοι για να προσθέσεις τον ανανά στη διατροφή σου





Μπορείς να τον μαγειρέψεις, να πιεις τους χυμούς του, ή να τον φας φρέσκο. Όπως και να τον χρησιμοποιήσεις, από σήμερα, έχεις 3 παραπάνω λόγους για να προσθέσεις τον ανανά στη διατροφή σου...

Ιστορικά, πρέπει να γνωρίζεις, πως ο ανανάς ήταν το αγαπημένο φρούτο της Μεγάλης Αικατερίνης της Ρωσίας, ενώ στο αντίθετο κομμάτι, η διατροφική αξία του ανανά, ανά 100 γραμμάρια δίνει 50 θερμίδες, έχει αρκετούς υδατάνθρακες και πολλές βιταμίνες. Πάμε όμως να τα δούμε πιο αναλυτικά:

Ο ανανάς θα σου χαρίσει περισσότερη βιταμίνη C από όσο νομίζεις. Το αποτέλεσμα; Μα φυσικά ο ανανάς προστατεύει από τα κρυώματα, τις βλάβες των κυττάρων και τη γήρανση του δέρματος.

Όσο και αν δεν το πιστεύεις, πρόκειται για ένα καθαρό φάρμακο των ματιών σου. Η κατανάλωση ανανά είναι ένα μέσο προστασίας των ματιών μας όσο μεγαλώνουμε. Πιο συγκεκριμένα, επιστήμονες υποστηρίζουν πως η εκφύλιση της ώχρας κηλίδας είναι μια πάθηση που προκαλεί προοδευτική απώλεια της κεντρικής όρασης και αποτελεί μία από τις κυριότερες αιτίες σοβαρής μείωσης της όρασης. Το πιο φυσικό φάρμακο της συγκεκριμένης πάθησης, είναι ο ανανάς.

Τα οστά σου θα αλλάξουν πορεία. Και όχι, δεν εννοούμε την πορεία τους σώματός σου, αλλά την πορεία της υγείας τους. Πιο συγκεκριμένα, ένας ανανάς καλύπτει σχεδόν το 70% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας σε μαγγάνιο, το οποίο είναι βασικό για τη σωστή ανάπτυξη των οστών. 
Από το Blogger.