Header Ads

4 καλοκαιρινά φρούτα που έχουν την περισσότερη ζάχαρη - Πώς θα τα χρησιμοποιείς στην διατροφή σου




Ίσως η ζάχαρη που περιέχουν τα φρούτα να είναι φυσικά και μην θεωρείται απαραίτητα βλαπτική για την υγεία μας, αλλά η γλυκιά γεύση αυτών των φρούτων σημαίνει πως μας φορτώνουν και με αρκετές θερμίδες...


ΣΤΑΦΥΛΙΑ



Το ήξερες πως ένα φλιτζάνι σταφύλια έχει περίπου 23 γραμμάρια ζάχαρης; Ιδιαίτερα μεγάλη ποσότητα για ένα φρούτο που μπορεί να καταναλωθεί αφειδώς χωρίς καν να το καταλάβουμε. Καλό λοιπόν είναι να καταναλώσεις τις ρόγες αργά και να μη τις φας όλες σχετικά γρήγορα.

ΑΧΛΑΔΙΑ



Μετρήσεις δείχνουν πως ένα αχλάδι μεσαίου μεγέθους έχει 17 γραμμάρια ζάχαρης. Έτσι λοιπόν, αν είσαι σε διαδικασία μείωσης βάρους, καλό είναι να μην φας ολόκληρο το αχλάδι. Πρόσθεσε τα κομμάτια του αχλαδιού σε ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή σε μία φρουτοσαλάτα.

ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ



Η καλοκαιρινή απόλαυση είναι συνδεδεμένη με το καρπούζι. Κι όμως, το αγαπημένο σου φρούτο, περιέχει 17 γραμμάρια ζάχαρης, μιας και είναι φορτωμένο με νερό και ηλεκτρολύτες που είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται το σώμα σου. Αλλά καλό είναι να μην φας παραπάνω από δύο φέτες.

ΜΠΑΝΑΝΕΣ



Εδώ μιλάμε για 14 ολόκληρα γραμμάρια ζάχαρης. Κόψε την μπανάνα σου στα δύο και πρόσθεσέ τη στο πρωινό σου γεύμα καθημερινά.
Από το Blogger.