Header Ads

3 λόγοι για να προσθέσεις στη διατροφή σου τις μπάμιες




Πρόκειται για ένα από τα καλοκαιρινά λαχανικά που σε πολλούς δεν αρέσουν λόγω της υφής τους. Όμως αν μαγειρευτούν καλά, αρέσουν σχεδόν σε όλους και έχουν πολλά να σου προσφέρουν...


Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, οι μπάμιες αποδίδουν 35 θερμίδες στα 100 γραμμάρια, 3,2 γραμμάρια φυτικών ινών, 8% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης καλίου, 3% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης πρωτεΐνης και βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη Β6.

Πιο συγκεκριμένα, από σήμερα, έχεις τρεις βασικούς λόγους για να προσθέσεις στη διατροφή σου τις μπάμιες. 

  • Κάνουν καλό στην όραση, λόγω της βιταμίνης Α που περιέχουν.
  • Βοηθούν τη λειτουργία του παχέος εντέρου, δρώντας κατά της δυσκοιλιότητας χάρη στην κολλώδη ουσία τους.
  • Συμβάλλουν στην επάρκεια σιδήρου στον οργανισμού, καθώς έχουν περιεκτικότητα σιδήρου, αλλά και βιταμίνης C που βοηθά στην απορρόφησή του.
Από το Blogger.