Header Ads

Όσα θα κερδίσει ο οργανισμός σου αν φας μία μερίδα παντζάρια




Μία μερίδα παντζάρια, μπορεί εύκολα κανείς να την εντάξει στην διατροφή του, μιας και εκτός από συνοδευτικό λαχανικό στο πιάτο σου, μπορείς να το εντάξεις ακόμη και σε χυμούς...


Τα 100 γραμμάρια έχουν μόλις 43 θερμίδες, καθόλου λίπη και  παράλληλα  αποτελούν μια χορταστική μερίδα που σου προσφέρει: Υδατάνθρακες, Σάκχαρα, Πρωτεΐνες, Βιταμίνη C, Μαγνήσιο, Φωσφόρο, Κάλιο και Μαγγάνιο.

Τα παραπάνω στοιχεία, μπορούν να σου προσφέρουν πολλά περισσότερα από όσα νομίζεις. Τα παντζάρια είναι σημαντική πηγή νιτρικών αλάτων, τα οποία μετατρέπονται μέσα στον οργανισμό σε νιτρώδη και σε ένα αέριο που ονομάζεται οξείδιο του αζώτου, τα οποία βοηθούν στην διεύρυνση των αρτηριών και την μείωση του καρδιακού παλμού.

Επιπλέον,  περιέχουν διαλυτές ίνες, φλαβονοειδή και βητακυανίνη. Βοηθούν στην μείωση της οξείδωση της LDL χοληστερόλης και δεν της επιτρέπει να δημιουργήσει πλάκα στα τοιχώματα της αρτηρίας. Στην ουσία, βοηθά στην προστασία του οργανισμού από πιθανή καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό επεισόδιο.

Τέλος, καταπολεμούν την οστεοπόρωση, μιας και είναι πλούσια σε διοξείδιο του πυριτίου, ένα μέταλλο που είναι απαραίτητο για την βέλτιστη απορρόφηση του ασβεστίου από τη διατροφή.

Ήρθε η ώρα λοιπόν να προσθέσεις τα παντζάρια στην καθημερινή σου διατροφή για καλύτερη λειτουργία του οργανισμού σου. 
Από το Blogger.