Top Stories Of The Day

Ο μακροβιότερος DJ και παραγωγός στην ιστορία της ηλεκτρονικής μουσικής έρχεται στο Bolivar Beach Bar
Αποκαλύφθηκε το story του American Horror Story 8 - Το μεγαλύτερο Crossover που γνώρισε η παγκόσμια τηλεόραση έρχεται!
Ο Erick Morillo έρχεται στο Bolivar Beach Bar
Όταν η Andrea Reed μετέτρεψε τα γυναικεία χείλη σε έργα τέχνης
Συνέντευξη This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Barrice: Ζούμε στην εποχή όπου ο κάθε καλλιτέχνης μπορεί να διαχειριστεί μόνος το σύνολο της εικόνας του μόνο και μόνο από το κινητό του
Αυτό το καλοκαίρι πάμε όλοι Ράχες με... ΚΤΕΛ Δες τα δρομολόγια που μπορείς να χρησιμοποιήσεις φέτος για την επίσκεψή σου στην παραλία
TODAY | Γνωρίστε το νέο Summer Project του This Is Just Life
Ο Άκης Πετρετζίκης φτιάχνει παγωτό με 3 υλικά που έχουμε όλοι στο σπίτι μας (video)
Η Emilia Clarke αποχαιρέτησε το Game Of Thrones με τον πιο γλυκό τρόπο
Το θρυλικό σκαθάρι Paul McCartney στο διάσημο Carpool Karaoke (video)
Το νέο τραγούδι του Δημήτρη Βοζαϊτη με τίτλο Ένας Κόκκινος Μήνας σε συνεργασία με τη Heaven Music (video)
Το Hiphop & Dub φαινόμενο των Chinese Man θα καταλάβει το booth του Bolivar Beach Bar
Σήμερα η πρώτη ημέρα του καλοκαιριού με το θερινό ηλιοστάσιο
Εσύ πρόσεξες την νέα αλλαγή στο Instagram Account σου;
Μία βόλτα στο σπίτι της Samantha από το Sex And The City (video)
Ένα μοναδικό οδοιπορικό στο Άγιο Όρος από την εκπομπή Αλήθειες Με Την Ζήνα (video)
Νέα έρευνα αποδεικνύει πως το κουτσομπολιό κάνει καλό!
Αστρολογικές προβλέψεις από την Άση Μπήλιου Πώς θα επηρεάσει η αντίθεση Αφροδίτης Άρη τα ζώδια (video)
Orange Justice: O νέος χορός που έχει ξετρελάνει τους πάντες (video)
Το This Is Just Life σε ταξιδεύει στην Μεγάλη Βρετανία και στις Βασιλικές Ιπποδρομίες (video)
Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος: Τα πάντα γύρω από το σενάριο
O θρύλος της παγκόσμιας house σκηνής Erick Morillo στο Bolivar Beach Bar
Ένα έξυπνο μπουκάλι σου θυμίζει πότε πρέπει να πιεις νερό (video)
Frezyderm Sun Screen Velvet: Η Νο1 επιλογή για την προστασία από τον ήλιο
2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Συγγραφής Θεατρικού Έργου
Γυρίζοντας πίσω τον χρόνο: Τα καλοκαίρια της Αλίκης Βουγιουκλάκη στον Θεολόγο (video)
Με το CosmoteTVGO δεν χάνεις καμία ταινία και σειρά ολόκληρο το καλοκαίρι (video)
Το δείπνο στο Bolivar Beach Bar είναι μία εμπειρία που δεν θα ξεχάσεις ποτέ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Μάρω Κοντού: Δεν έχω προτίμηση σε ρόλους. Τώρα που μεγάλωσα με ενδιαφέρει να κάνω τύπους. Δεν κάνω την ωραία.
Έχεις σκεφτεί πώς θα ήταν αν αυτό το καλοκαίρι δεν πήγαινες εσύ στην παραλία αλλά ερχόταν η παραλία σε σένα;
Συνέντευξη This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Γιάννης Βογιατζής: Νομίζω ότι τώρα έχουμε καλύτερους ηθοποιούς από παλιά
Η Jamie Lee Curtis θα ζήσει ξανά ένα νέο Halloween (video)
Ένα ρομπότ στην Κυπριακή Βουλή (video)
Βρετανός παρουσιαστής έπαθε σοκ όταν έμαθε πως έχει ελληνικές ρίζες (video)
Αυτό θα πει κακή τύχη! Απέκτησε νέα BMW και κατά λάθος την έκαψε! (video)
ΕΡΕΥΝΑ | Οι άντρες που βγαίνουν με μικρότερες ζουν περισσότερο
Μουντιάλ: Δες την πιο εύκολη και γρήγορη για συνταγή για ένα σνακ μόνο για πρωταθλητές (video)
Μάνα αν με διαβάζεις | Το νέο hashtag των Ελλήνων του twitter που δεν πρέπει να χάσεις

Akis Tsakiris Youtube Channel

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Μάρω Κοντού: "Δεν έχω προτίμηση σε ρόλους. Τώρα που μεγάλωσα με ενδιαφέρει να κάνω τύπους. Δεν κάνω την ωραία."




Μάρω Κοντού. Η πασίγνωστη ηθοποιός παραχωρεί μία σπάνια συνέντευξη στον Χρήστο Κωνσταντίνου και στο www.thisisjustlife.gr και μιλά για την σημερινή της ζωή, σχολιάζει την τηλεόραση, τον κινηματογράφο και το θέατρο, ενώ θυμάται μαζί μας τις "χρυσές της εποχές δόξας" των προηγούμενων χρόνων...


Πως σας έγινε η πρόταση για την παράσταση "Χτυποκάρδια στο θρανίο";

Οι επιχειρηματίες που κάνουνε τη δουλειά είναι φίλοι μου. Γνωριστήκαμε όταν δουλέψαμε μαζί με τον Κιμούλη πέρυσι στις "Επικίνδυνες σχέσεις". Εκεί τους γνώρισα και κρατήσαμε μια επαφή μια φιλία, κι ένα πρωί μου λένε αυτόν τον ρόλο τον θέλεις.. Κι απαντώ δεν ξέρω, δώστε να τον διαβάσω. Τέλος πάντων πήγα στο γραφείο, γελάσαμε μιλήσαμε, και μου άρεσε όλος ο θίασος πάρα πολύ. Κώστας Βουτσάς, Νίκος Γαλανός, Ορέστης Τζιόβας, Κατερίνα Γερονικολού Νίκη Παληκαράκη, Σοφία Βογιατζάκη και πολλά ακόμα ονόματα που θα κάνουν τις μαθήτριες. Είμαστε μεγάλος θίασος 36 άτομα. Κι αυτό που με επηρέασε πάρα πολύ είναι που πήραν την άδεια να χρησιμοποιήσουν την αυθεντική μουσική και τα τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι. Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ που θα σκηνοθετήσει ο Λάκης Λαζόπουλος με τον οποίο είμαστε φίλοι πολλά χρόνια.

Είχε ακουστεί πως θα συμμετείχατε σε μια άλλη παράσταση, μια επιθεώρηση.

Κι εγώ το είχα ακούσει πως γράφεται και ξαναγράφεται όμως δεν ισχύει, μάλλον ο σκηνοθέτης θα φαντάστηκε πως αφού έκλεισε τον Γιώργο (Κωνσταντίνου) θα δεχόμουνα. Άλλα όχι, προτιμώ τα χτυποκάρδια και του Σακελλάριου τη σιγουριά. Έχουμε ωραίο θίασο και σκηνοθέτη, όπως έχω και ωραίους επιχειρηματίες που είναι άψογοι σε όλους τους τομείς κι έτσι είπα το οριστικό ναι.


Σας έγινε όμως πρόταση για την επιθεώρηση;

Ναι μου έγινε πριν έναν μήνα και είπα αμέσως όχι γιατί είχα κάτι άλλο καλύτερό.


Την Κατερίνα Γερονικολού την γνωρίζατε από πριν;

Όχι την έχω δει μόνο στο "Τατουάζ"και μ'αρέσει πολύ, σαν εμφάνιση, άλλα ερμηνεύει και πολύ ωραία. Και για να την επιλέξουν θα πει κάτι ξέρουν περισσότερο από μένα.

Δεν είναι όμως ρίσκο για μια ηθοποιό να υποδυθεί έναν ρόλο που έχει ταυτιστεί με την Αλίκη;

Δεν νομίζω ότι θυμίζει την Αλίκη. Να φανταστείτε ότι οι ρόλοι έχουν αλλάξει. Δηλαδή τι να σας πω, εγώ κάνω τον ρόλο του γυμνασιάρχη που στην ταινία παιζόταν από άνδρα. Θέλω να πω ότι το έργο έχει μια ελαφρά "διασκευή" από τον Λαζόπουλο. 



Μου είπατε πως ένας από τους λόγους που είπατε το ναι ήταν η αυθεντική μουσική του Χατζιδάκι.

Ναι γιατί δεν τα δίνει εύκολα τα δικαιώματα. Μου έκανε εντύπωση άλλα χάρηκα πάρα πολύ που θα ακουστούν όλα τα τραγούδια του έργου.

Την πρώτη παράσταση που συμμετείχατε την θυμάστε;

Το Ρομανσέρο με τον Δημήτρη Χορν, 1959 Οκτώβριο στο θέατρο "Κεντρικόν" ως πρωταγωνίστρια. Και έμεινα μαζί του τέσσερις θεατρικές σεζόν και χωριστήκαμε στην "Οδό ονείρων" το 1962.

Πως ήταν η συνεργασία σας μαζί του;

Υπέροχη υπέροχη.

Ήταν δύσκολος σαν άνθρωπος;

Καθόλου καθόλου καθόλου, άνθρωπος που τα 'χει βρει με τον εαυτό του και ήτανε φιλόσοφος από νέος, είναι πανεύκολος, χαρισματικός, υπέροχος. 

Η "Οδός ονείρων" πως προέκυψε, η πρόταση έγινε από τον Χατζιδάκι;

Ούτε θυμάμαι από ποιόν έγινε άλλα ήταν μια ευτυχισμένη θεατρική σεζόν.

Αν δεν κάνω λάθος η "Μαύρη Φόρντ" είναι ένα από τα πιο διαχρονικά τραγούδια αυτής της παράστασης.

Η "Μαύρη Φορντ" και το "Ηθοποιός" που είπε ο Χορν.



Στον κινηματογράφο πως μπήκατε;

Ήμουν στον χορό αρχαίας τραγωδίας του εθνικού θεάτρου και ο Ντίνος Δημόπουλος σκηνοθετούσε μια ταινία που λεγόταν ο άνθρωπος του τραίνου με Συνοδινού και Παππά και μου ζήτησε να κάνω ένα πέρασμα από την ταινία για κάποια κυρία που μιλάγανε γι'αυτή  άλλα η κυρία δεν μίλησε ποτέ και δέχτηκα. Κι από εκεί άρχισαν οι προτάσεις.  Ουσιαστικά όμως η καριέρα μου άρχισε από τον Γιώργο Φούντα. Όταν έπαιζα στο Ηρώδειο Θεσμοφοριάζουσες με το Εθνικό θέατρο είχα ένα μικρό χορευτικό σολάκι με μουσική Χατζιδάκι που λεγόταν "Το ελαφάκι". Έπρεπε λοιπόν κάποια στιγμή να κάνω ένα μικρό χορευτικό με άλματα που ήταν πολύ ωραίο. Και μπήκε ο Φούντας στο τέλος να συγχαρεί τους πρωταγωνιστές και ζήτησε να γνωρίσει ποια είναι αυτή που κάνει το ελαφάκι. Μαριάνθη Κοντού ήμουν στο πρόγραμμα και μου είπε κοπέλα μου σήμερα πέσανε δυο χιλιάδες διαζύγια. Και λέω ορίστε. Οι γυναίκες μόλις βγήκα έκαναν πίσω και οι άντρες κάνανε μπροστά. Είχαμε 4.000 κόσμο. Κι εγώ 18 χρονών τότε 19 καταλαβαίνεις. Και μου λέει θα έπαιζες σε μια ταινία μαζί μου. Λέω "δεν ξέρω τι να σας πω, μάλλον ναι". Άρα ο Φούντας ξεκίνησε τις ταινίες. Έκανα τρεις μαζί του. Ο Φούντας είναι που μου έδωσε κατευθείαν πρωταγωνιστικό ρόλο σε ταινία.


Ποια ήταν η ταινία που πιστεύετε σας έκανε φίρμα;

Εμπορικά η "Ιταλίδα απ'την Κυψέλη", είχαν όμως προηγηθεί πολλές όπως " Η γυνή να φοβήται τον άνδρα", τα "Κίτρινα γάντια", "Ο φίλος μου ο Λευτεράκης", "Αλίμονο στους νέους" κι άλλες. Επίσης μία άλλη που μ'αρέσει είναι ο "Καπετάν φάντης μπαστούνι". Είναι πολύ γλυκιά ταινία. 


Έχετε δουλέψει με όλους τους σπουδαίους συγγραφείς εκείνης της εποχής.

Με όλα τα ιερά τέρατα. Και έχω παίξει με τους πάντες. 

Την ταινία " Η γυνή να φοβήται τον άνδρα" την προτιμάτε ασπρόμαυρη η έγχρωμη;

Ασπρόμαυρη.

Στον επιχρωματισμό τα χρώματα ήταν τα ίδια όπως τότε;

Όχι όχι. Τα έβαλε ο Αμερικάνος που έκανε την μετατροπή κατά προσέγγιση.

Το αποτέλεσμα σας άρεσε;

Προτιμούσα την μαυρόασπρη. Δεν είναι όμως κακό.



Με την Αλίκη πως προέκυψε η συνεργασία σας;

Μια ταινία έχουμε γυρίσει με την Αλίκη. Θέλανε αυτά τα δύο ζευγάρια. Αλίκη με Αλεξανδράκη και Κωνσταντίνου με Κοντού. Με ακριβοπληρώσανε γιατί άνηκα σε άλλη εταιρία. 


Τι χρήματα πήρατε για την "Σωφερίνα";

Νομίζω 80.000.  Ξέρω πάντως πως με αυτά τα λεφτά έπαιρνες ένα πολύ καλό πανάκριβο αυτοκίνητο. Άρα ήταν σημαντικό ποσό. Και το ξέρω γιατί το ρόβερ που αγόρασα έκανε 70.000.
Ενώ έπαιρνα 50.000 χιλιαδες στον Καραγιάννη την κάθε ταινία αυτή ήταν Δαμασκηνός - Μιχαηλίδης. Μου έκαναν την πρόταση, ζήτησαν και την άδεια να με δώσει ο Καραγιάννης και μου είπε βάρα λεφτά, θα στα δώσουν.



Μετά την Ιταλίδα γιατί σταμάτησε η συνεργασία σας με την Φίνος φίλμ;

Δεν έμαθα ποτέ. Τώρα ένα αστείο που κυκλοφορεί θα το πω κι ας γελάσουμε. Μια από τις δύο ξανθιές της Φίνος φιλμ είπε η εγώ η αυτή.

Και δεν μάθατε ποτέ αν ίσχυε αυτό;

Όχι όχι. 

Με τον Φιλοποίμην Φίνο οι σχέσεις σας πως ήταν;

Πολύ τυπικές γιατί είχα κάνει πολύ λίγες ταινίες στην Φίνος. Στην άλλη εταιρία που πήγα μετά έπαιρνα τα διπλάσια.

Η εμφάνιση σας πιστεύετε ότι βοήθησε στο να παίρνετε πιο εύκολα έναν ρόλο;

Ίσως η εμφάνιση, τα έλεγα κιόλας.  Δεν ξέρω.



Υποκριτικά ποιοι ρόλοι σας ιντριγκάρουν;

Δεν έχω προτίμηση σε ρόλους. Τώρα που μεγάλωσα με ενδιαφέρει να κάνω τύπους. Δεν κάνω την ωραία. Κάνω τύπους, χαρακτήρες. Με τον Κιμούλη έκανα έναν πάρα πολύ ωραίο ρόλο με έναν εκπληκτικό μονόλογο στο τέλος. Μια γυναίκα πολύ ιδιαίτερη και ψυχικά αρρωστημένη. Τέτοιοι ρόλοι μ'αρέσουν τώρα. 

Εσείς που έχετε ζήσει την καλή εποχή του θεάτρου, υπάρχουν διαφορές με την σημερινή;

Του '60 και του '70 νομίζω ήταν οι καλύτερες. Μα έχω την εντύπωση πως το θέατρο δεν άλλαξε πολύ. Ίσα ίσα που τώρα με την κρίση γίνονται πολύ ενδιαφέρουσες παραστάσεις και γίνετε και συνένωση ονομάτων, πρωταγωνιστών.

Παλιά δεν γινόταν αυτό;

Τόσο πολύ όχι. Μπορούσε ένας μεγάλο όνομα τότε να κάνει θίασο η δύο το πολύ. Τώρα μαζεύονται αρκετοί κι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Οπότε όταν δείς πολλά ονόματα πρωταγωνιστικά είναι πόλος έλξης.



Μια παράσταση για να κριθεί πετυχημένη τι χρειάζεται;

Καλό κείμενο πρώτα και μετά ωραίες ερμηνείες. 

Θα συνεργαζόσασταν ποτέ με κάποιο άτομο που δεν έχει σπουδάσει υποκριτική;

Γιατί εγώ έχω σπουδάσει? Εγώ δεν έχω πάει σε δραματική σχολή. Ποτέ ποτέ ποτέ.  Έμεινα τεσσεράμιση περίπου χρόνια στον χορό αρχαίας τραγωδίας επί Ροντήρη κάτω από τα ιερά τέρατα που λεγόταν Μινωτής, Παξινού, Μανωλίδου, Συνοδινού, Αρώνη, Κωτσόπουλος, Βόγγοβιτς. Τόσα χρόνια να τους ακούς από κάτω και να είσαι στον χορό αρχαίας τραγωδίας με τόσες ατελείωτες πρόβες με τον Ροντήρη στην Επίδαυρο από τις εξήμιση το πρωί νομίζω ότι έβγαλα δύο σχολές. Στη συνέχεια έδωσα ως εξαιρετικό ταλέντο το '58 και πήρα την άδεια μου. 
Νομίζω ότι δεν έχω κάνει τίποτα στην ζωή μου που να το έχω προκαλέσει εγώ. Το ένα ερχότανε πίσω απ'το άλλο. Γι'αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένη.

Στα πρώτα σας βήματα είχατε βοήθεια από άλλους ηθοποιούς;

Όχι. Μόλις πήρα την άδεια μου σαν ταλέντο ξεκίνησα αμέσως θέατρο και σινεμά. 



Απ'όλους τους συμπρωταγωνιστές σας με ποιόν περνούσατε καλύτερα στα γυρίσματα;

Με τον Λάμπρο. Γιατί κάναμε ότι θέλαμε, είχαμε γίνει πια συγγενείς στο παίξιμο. Μπορούσαμε να αλλάζουμε κείμενο, μπορούσαμε να αυτοσχεδιάζουμε, είχαμε μάθει πάρα πολύ ο ένας τον άλλον. Και με τον Κωνσταντίνου βέβαια στην γυνή. Ο οποίος εκεί είναι υπέροχος, πολύ καλύτερος από μένα, κάνει ερμηνεία. Να φανταστείτε ότι είμαστε νέα παιδιά τότε.
Κάτω τον 30 και οι δύο. Θεωρώ την ερμηνεία του Γιώργου υπέροχη εκεί.

Από τους νέους ηθοποιούς τώρα ξεχωρίζετε κάποιους;

Αν θεωρούμε νέο τον Κιμούλη ναι. Τον Φιλιππίδη ναι. Ο Χαραλαμπόπουλος επίσης είναι πάρα πολύ ταλαντούχος και εξαίρετο πλάσμα με ήθος, κύριος. Τον λατρεύω και τον λέω γιο μου από τότε. Η Εβελίνα Παπούλια. Είναι εξαίρετη και φίλη μου. Όπως και η Άννα Μαρία κι όλα τα κορίτσια που παίζανε στις "Επικίνδυνες σχέσεις", κάνουμε ακόμα παρέα.

Από σκηνοθέτες ξεχωρίζετε κάποιους;

Είναι πολλοί. Ο Μαρκουλάκης σκηνοθετεί πάρα πολύ ωραία. Ο αγαπημένος μου όμως είναι ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης που θεωρώ ότι έχουμε έναν νέο σπουδαίο σκηνοθέτη στο καλλιτεχνικό στερέωμα. 



Θα σας ενδιέφερε να συνεργαστείτε πάλι σε μια νέα του ταινία;

Μακάρι μακάρι. Του το 'χω πει "μην με ξεχνάς". Τον θαυμάζω. Του έχω πει πως θέλω να συνεργαστούμε. Είναι υπερταλαντούχος και  είναι της λεπτομέρειας, ένας τζέντλεμαν. Μας πήγαινε και μας έφερνε στα γυρίσματα με λιμουζίνα με τον Γιώργο. Το ήθος του οι μουσικές που βρίσκει τι άλλο να πω, είναι πολυτάλαντος ο Χριστόφορος. 

Ο Αλέκος Σακελλάριος πως ήταν;

Δύσκολος λιγάκι. Φωνακλάς. Άλλα εφυέσταυτος με χιούμορ φοβερό. 

Ο Μάνος Χατζηδάκις;

Ο Χατζιδάκις ήταν μέλι, ζάχαρη άνθρωπος, ήπιος, γλυκούλης. Ουσιαστικός και χαμηλών τόνων. Γλύκας.

Ο Γιώργος Κωνσταντίνου;

Πάρα πολύ καλός. Εργάτης φοβερός και ταλαντούχος. 

Με ποιες δυο-τρεις λέξεις θα περιγράφατε τον εαυτό σας;

Ψηλή , κουτή και καλό παιδί. 

Σε ποιο άτομο θα λέγατε ένα μεγάλο ευχαριστώ;

Στην γιαγιά μου. Μεγάλωσα χωρίς πατέρα, η μητέρα μου δούλευε κι οτι είμαι το χρωστάω σε εκείνη.