Header Ads

Κάνε την πρωινή σου γυμναστική περπατώντας στην άμμο




Πρωινά κάνοντας βόλτα στην άμμο. Πόσο ρομαντική και πόσο καλοκαιρινή εικόνα. Ε σήμερα λοιπόν, θα προσθέσουμε και τον χαρακτηρισμό "υγιή". Γιατί έρευνες έχουν δείξει, πως το περπάτημα στην άμμο, είναι ένας καλός τρόπος γυμναστικής...


Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα Πανεπιστημίου του Λονδίνου, το περπάτημα στην άμμο, είναι μία από τις καλύτερες φυσικές ασκήσεις και με αποτελεσματική γυμναστική. Φυσικά και είναι διαφορετικό το περπάτημα στην μαλακή άμμο από το περπάτημα σε μία πιο σκληρή υφή άμμου. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να εκμεταλλευτείτε απόλυτα το καλοκαιράκι και να προσθέσετε στο καθημερινό ή εβδομαδιαίο πρόγραμμα εκγύμνασης, το περπάτημα στην άμμο.
Για αρχή, σας προτείνουμε την άμμο με την πιο υγρή μορφή που μπορείτε να βρείτε κοντά στην θάλασσα. Προσπαθήστε να έχετε ένα σταθερό βήμα, να προστατεύεστε πάντα από τον ήλιο ( ειδικά αν περπατήσετε το πρωί ) και αν επιλέξετε τις πολύ πρωινές ώρες, αλλά και αργά το απόγευμα όπου ο ήλιος φτάνει σιγά σιγά στην δύση του. Το περπάτημα στην άμμο δίνει ακόμη περισσότερο την αίσθηση της απόλυτης φυσικής κίνησης, ενώ η υπέροχη υφή της άμμου στα πέλματα των ποδιών δεν αφήνει τα πόδια να κουραστούν ή και να μυρμηγκιάσουν.

Τα πλεονεκτήματα του να περπατήσει κανείς στην άμμο είναι πολλά. Από την μία, βοηθά απόλυτα την βελτίωση του κυκλοφορικού και αναπνευστικού συστήματος, ενώ η κραδασμοί έχουν μείνει στο μακρινό παρελθόν. Αξίζει όμως να σημειωθεί πως είναι και η τέλεια άσκηση για χαλάρωση μιας και συνδυάζεται ο καθαρός αέρας δίπλα στην θάλασσα.
Από το Blogger.