Header Ads

4 αποξηραμένα φρούτα που αποτελούν το ιδανικό υγιεινό σνακ




Είναι θρεπτικά και θα σας γεμίσουν ενέργεια, αλλά μπορείτε εύκολα να τα βρείτε παντού και ακόμα πιο εύκολα μπορείτε να τα πάρετε μαζί σας στη δουλειά, σε κάθε σας εξόρμηση, ή και στην παραλία...


Σταφίδες

Οι σταφίδες έχουν υψηλή θρεπτική αξία γι’ αυτό και προτείνονται στους αθλητές, όμως έχουν και υψηλή θερμιδική αξία. Περίπου 100 γραμμάρια σταφίδες έχουν 250 θερμίδες, ενώ ένα φλιτζάνι σταφίδες αντιστοιχεί σε 8 φλιτζάνια φρέσκο σταφύλι! Αποτελούν καλή πηγή σιδήρου, καλίου και σεληνίου ενώ περιέχουν βιταμίνη Α και βιταμίνες Β και είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες.

Βερίκοκα

Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως όσοι καταναλώνουν τροφές πλούσιες σε κάλιο έχουν έξτρα προστασία απέναντι σε καρδιακές παθήσεις και διατηρούν την πίεσή τους σε φυσιολογικά επίπεδα. Μάλιστα, τρώγοντας αποξηραμένα βερίκοκα αντί για φρέσκα, είναι πιθανότερο ότι θα καταναλώσεις μεγαλύτερη ποσότητα οπότε θα λάβεις περισσότερα θρεπτικά συστατικά.

Σύκα

Τα αποξηραμένα σύκα είναι πλούσια σε βιταμίνες A,B,C και σε μέταλλα όπως ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο και σίδηρο. Επιπλέον περιέχουν μεγάλο ποσοστό φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων, αφού μέσω αυτών καθαρίζουν και αποτοξινώνουν τον οργανισμό.

Δαμάσκηνα

Δέκα με δώδεκα αποξηραμένα δαμάσκηνα περιέχουν περίπου 7γρ. φυτικών ινών, δηλαδή παρέχουν το 30% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών. Η επαρκής πρόσληψη φυτικών ινών, εκτός από το ότι βελτιώνει την εντερική λειτουργία, σχετίζεται με μείωση του κινδύνου καρκίνου του παχέως εντέρου. Αποτελούν πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών βιταμινών, όπως η βιταμίνη Α και η βιταμίνη C.



Από το Blogger.