Header Ads

Συνέντευξη This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Σπύρος Μπιμπίλας: "Η τηλεόραση έχει γίνει πολύ ευτελής, πολύ δεύτερη, πολύ πρόχειρη και κατεβάζει το επίπεδο του κοινού με όλα αυτά τα ριάλιτι"




Οι περισσότεροι τον φωνάζουμε "Αιώνιο Έφηβο". Άλλοι τον αποκαλούν "τον πιο γλυκό άνθρωπο στον χώρο". Κανείς δεν ξέρει όμως πώς ακριβώς να τον αποκαλέσει. Γιατί; Γιατί κάθε φορά θα σε αφοπλίζει με εκείνο το αισιόδοξο βλέμμα του, που σε κάνει να ξεχνάς τα πάντα. Ο Σπύρος Μπιμπίλας, μιλά στον Χρήστο Κωνσταντίνου και στο www.thisisjustlife.gr για την ζωή του, τα επαγγελματικά του σχέδια, τις πολλές ασχολίες του, το θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.



Σε ποια ηλικία αποφασίσατε να γίνετε ηθοποιός και ποιο ήταν το πρώτο άτομο που το είπατε;

Στην ηλικία των μηδέν. Τα πρώτα λόγια που είπα ήταν μαμά, μπαμπάς , Αλίκη (Βουγιουκλάκη) που σημαίνει πως αυτή η γυναίκα ήταν σαν νεράιδα στην ζωή μου την εποχή του '60. Και αυτή ευθύνεται για την μεγάλη αγάπη που είχα για το θέατρο. Δεν την γνώριζα τότε προσωπικά, την γνώρισα πολύ μετά. Εξασκούσε μαγεία πάνω μου και ήθελα να γίνω ηθοποιός μόνο για να την πλησιάσω. Τότε όταν ήμουν παιδάκι εννοώ. 

Πώς την γνωρίσατε από κοντά και τι της είπατε;

Πηγαίναμε και βλέπαμε τις πρόβες του έργου "40 καράτια". Ήμουν πανευτυχής και της είπα όλη την ιστορία που την έχω κάνει και νούμερο στο θέατρο. Ότι κοιμόμουν με την φωτογραφία της κάτω από το μαξιλάρι μου. Κι όταν έγραψα την πρώτη μου έκθεση "Ποιόν αγαπάς πιο πολύ, την μαμά η τον μπαμπά" εγώ έγραψα ούτε τον έναν ούτε τον άλλον άλλα την Αλίκη Βουγιουκλάκη γελούσε.. 

Και τι σας είπε;

Γέλαγε, με αγκάλιαζε, με φίλησε και μου είπε δεν το περίμενα. Μα δεν έπαιξα ποτέ μαζί της... 

Πως και δεν συνεργαστείκατε ποτέ μαζί της;

Δεν έτυχε γιατί είχα συνεχώς δουλειά. Άλλα με τους πιο πολλούς παλιούς από το σινεμά έχω συνεργαστεί κι αυτό για μένα ήταν η μεγαλύτερη ευτυχία γιατί αυτοί οι άνθρωποι που από μικρό παιδί με μάγευαν μετά δούλευα μαζί τους.

Εσείς τι θυμάστε απ'το ξεκίνημα σας;

Θυμάμαι ότι ήμουν ένα πολύ δειλό παιδί που δεν είχε κανένα γνωστό μέσα στο θέατρο. Και σιγά σιγά με τον καλό μου χαρακτήρα και δουλεύοντας πάρα πολύ κατάφερα να γίνω ένα από τα πιο αγαπητά άτομα μέσα στον καλλιτεχνικό χώρο.



Η "Πορνογραφία" πως μπήκε στη ζωή σας, και πως ήταν η συνεργασία με τον Χατζιδάκι;

Υπέροχη. Εγώ στην πορνογραφία μπήκα γιατί αποχώρησε ο Γαρδέλης ο οποίος μετά από κάποιες πρόβες αποχώρησε. Θα έκανε την μικρή γκέισα, και ο Χατζιδάκις έψαχνε ένα αγόρι μικροκαμωμένο για να κάνει την κόρη της Σαπφούς Νοταρά που έκανε τον μπαμπά. Και τότε ο Γιάννης Διαμαντόπουλος που με ήξερε γιατί είχα παίξει σε μια ταινία που ήταν βοηθός μου λέει δεν έρχεσαι να σε δει ο Χατζιδάκις. Και έτσι πήγα στο θέατρο και μόλις άνοιξα την πόρτα ο Χατζιδάκις που ήταν μόνος εκεί δεν με ρώτησε αν είμαι ηθοποιός ούτε αν είχα έρθει για την ακρόαση παρά μόνο είπε "η γκέισα". 

Ήταν εύκολη η συνεργασία σας;

Ναι πολύ. Εγώ την σκέφτομαι με τα καλύτερα. Έχω ακόμα το κοστούμι αυτού του ρόλου.

Εκεί γνωριστήκατε με την Σαπφώ Νοταρά;

Όχι. Είχαμε γνωριστεί δύο χρόνια πριν σε ένα μικρό θεατράκι που έπαιζα στο Αιγάλεω και είχε έρθει με μια κουβερτούλα κι όταν τελείωσε η παράσταση ήρθε και μου είπε... "Εσένα έπρεπε να σε είχε δει ο Μπολονίνι για να σε πάρει να κάνεις τον μικρό γιο της Λαμπέτη, και κρίμα που δεν σε είδε άλλα δεν πειράζει πάμε να σου κάνω το τραπέζι". Κι έτσι γίναμε φίλοι και μετά από σύμπτωση ήμασταν μαζί στην "Πορνογραφία".

Πως ήταν σαν χαρακτήρας;

Πολύ ιδιόρρυθμη, πολύ ιδιαίτερος και καλός. Αγαπούσε πολύ τους νέους ανθρώπους. Την λέγανε ιδιότροπη μα ήταν απλά λίγο πληγωμένη σαν άνθρωπος νομίζω και της έβγαινε σαν κακοτροπία άλλα δεν ήταν.


Έχουμε καλό θέατρο τώρα στην Ελλάδα;

Αξιοζήλευτο. Τα νέα παιδιά κάνουν θαύματα. Βέβαια κάνουν και μιζέριες άλλα επειδή δουλεύουν χωρίς να πληρωθούν και βάζουν λεφτά από τον ιδρώτα τους που δουλεύουν σε άλλες δουλειές είναι θαυματουργοί.

Συγγραφείς και σκηνοθέτες έχουμε καλούς;

Τα πάντα έχουμε. 

Ξεχωρίζετε κάποιους; 

Έχω δει θέατρα που κάνουν πραγματικά αριστουργήματα. Ο Τάρλοου κάνει ένα από τα καλύτερα θέατρα αυτή τη στιγμή. Όπως και η Λένα Κιτσοπούλου. Βλέπω πολύ σπουδαία πράγματα από νέους ανθρώπους.

Από τους νέους ηθοποιούς;

Μου αρέσουν πάρα πολλοί. Κάποιοι από αυτούς είναι η Κόρα Καρβούνη και  ο Δημήρης Μακαλιάς. 



Πόσο έχει αλλάξει το θέατρο και η τηλεόραση τα τελευταία χρόνια;

Η τηλεόραση έχει γίνει πολύ ευτελής, πολύ δεύτερη, πολύ πρόχειρη και κατεβάζει το επίπεδο του κοινού με όλα αυτά τα ριάλιτι. Κάνει πολύ κακό. Το θέατρο όμως νομίζω εξαιτίας των νέων ανθρώπων προοδεύει.

Τα όνειρα που είχατε όταν μπήκατε στην σχολή έχουν εκπληρωθεί;

Ναι. Νομίζω είμαι από τους πιο ευτυχισμένους ανθρώπους γιατί εκπληρώνονται τα όνειρα μου με ωραίο τρόπο. Όλα μου τα όνειρα, ακόμα και η έκθεση. Ότι και να βάλω στην ζωή μου γίνετε. Γι'αυτό θεωρώ ότι οι άνθρωποι πρέπει να βάζουν όνειρα και να προσπαθούν να τα πραγματοποιούν γιατί ακόμα και το ταξίδι για να τα πραγματοποιήσουν τους κάνει ευτυχισμένους. Όσοι είναι μίζεροι και απλώς βάζουν ιδέες άλλα δεν προσπαθούν να τις πραγματοποιήσουν θα είναι δυστυχείς. Όσοι πραγματοποιούν αυτό που έχουν βάλει σαν στόχο και τον πετυχαίνουν γίνονται οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι. Κι εγώ θεωρώ πως είμαι απ'τους πιο ευτυχισμένους.

Υπάρχουν κάποιοι ρόλοι που έχετε ως απωθημένο;

Ναι υπάρχουν κάποιοι ρόλοι. "Ο τρελός του βασιλιά Ληρ",  "Ο έμπορος της Βενετίας" , "Η δεσποινίς Μαργαρίτα" που έπαιξε η Λαμπέτη.

Τι είναι το πρώτο που ρωτάτε όταν σας κάνουν μια πρόταση για δουλειά;

Α δεν ρωτάω. Όταν μου κάνουν πρόταση για δουλειά, ανάλογα τι δουλειά είναι την υπηρετώ με πολύ χαρά. Το βιογραφικό μου έχει πολύ ποιοτικές δουλειές μέσα άλλα έχει και πολύ εμπορικές. Πολλοί λένε ένας άνθρωπος που έπαιζε 15 χρόνια κλασσικό θέατρο, παίζει με τον Σεφερλή και τον Χάρρυ Κλύνν. Άλλα εγώ το έχω κάνει. Έχω καταφέρει να με θέλουν και οι μεν και οι δε, κι αυτό είναι πάρα πολύ καλό. Μπορεί κάποιοι ακραίοι του κουλτουριάρικου θεάτρου αυτό να το θεωρούν λάθος άλλα δεν με ενδιαφέρει.



Αν σας έλεγα να ξεχωρίσετε κάποιες θεατρικές και τηλεοπτικές σας δουλειές, ποιες θα ήταν αυτές;

Από τις θεατρικές δύο ξεχωρίζω, το "ΠΑΓΚΑΚΙ" τον μονόλογο μου που με αυτόν ταξίδεψα τρία χρόνια και πήγα σε πολλά μέρη της Ελλάδας, και θεωρώ πως είναι η πιο ώριμη στιγμή της καριέρας μου ερμηνεύοντας αυτόν τον άστεγο άνθρωπο. Πολύ δραματικός ρόλος. Και η Κασσάνδρα του Αγαμέμνονα στην αρχή της καριέρας μου. Και μέσα στο βιβλίο περιγράφω πως η καλύτερη στιγμή της καριέρας μου είναι όταν έπαιξα στην πλατεία ενός χωριού και οι άνθρωποι όταν τελείωσε το έργο είπαν Θεέ μου ευχαριστούμε που προλάβαμε και είδαμε αυτόν τον Αγαμέμνονα.
Και τηλεοπτικές έχω πολύ ωραίες στιγμές γιατί εγώ δεν απορρίπτω την τηλεόραση. Τα πρώτα σήριαλ που έκανα ήταν νομίζω από τα καλύτερα. Ο ρόλος του μουτζούρη στον Ζητιάνο του Καρκαβίτσα. Έπαιζα πολύ δραματικού ρόλους όταν πρωτοβγήκα και πολύ σημαντικούς. Νομίζω πως αυτός ο ρόλος ήταν πολύ σπουδαίος, όπως και ο ρόλος του Μηνά ενός παιδιού αυτιστικού που ήταν πραγματική ιστορία και γυρίστηκε στο αληθινό αναμορφωτήριο του Κορυδαλλού που δεν υπάρχει πια.  Αυτοί ήταν δύο σπουδαίοι ρόλοι άλλα μετά σφραγίστηκε η καριέρα μου με ρόλους κωμικούς από το "ΧΑΙ ΡΟΚ" τον "ΠΕΤΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ"και δυστυχώς από ένα και μοναδικό επεισόδιο που έχω παίξει στο "Κωνσταντίνου και Ελένης" που δεν το απορρίπτω άλλα με ενοχλεί πλέον να μου λένε όλοι γι'αυτό ξεχνώντας τα 160 σήριαλ που έχω παίξει .

Αν γυρνούσατε τον χρόνο πίσω θα τον ξανακάνατε αυτόν τον ρόλο;

Αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω εκείνη την χρονική στιγμή ναι. Τώρα αν μου λέγανε όχι δεν θα τον ξαναέκανα.

Σας ενοχλεί που κάποιοι σας κρίνουν μόνο από αυτόν τον ρόλο χωρίς να έχουν δει κάτι άλλο από σας;

Δεν με ενοχλεί για μένα, με ενοχλεί γι'αυτούς που είναι απαίδευτοι και αμόρφωτοι και με αηδιάζει το γεγονός ότι κάποιοι με πολύ εύκολο και ανώδυνο τρόπο εξετάζουν έναν άνθρωπο από κάτι πολύ συγκεκριμένο που βλέπουν αγνοώντας όλο το υπόλοιπο. Ας κάνουν τον κόπο να μπουν μέσα στο google να ψάξουν και να διαβάσουν. 

Και το σχόλιο του Γιώργου Λιάγκα πάτησε πάνω σε αυτόν τον ρόλο;

Αυτό δυστυχώς είναι πρόβλημα του και γι'αυτό βγήκε ζημιωμένος κι εγώ πολύ κερδισμένος από αυτή την ιστορία. Και δεν μιλάω για το οικονομικό γιατί τα λεφτά δεν τα κράτησα εγώ άλλα το ταμείο μας, μιλάω ότι εξυψώθηκα στα μάτια του κοινού και των τηλεοπτικών παραγόντων.



Γιατί η σειρά "Ο Πέτρος και τα κορίτσια του" δεν είχε φινάλε;

Δεν γυρίστηκε ποτέ. Έγινε κάτι στην ζωή όλων μας τότε, ένα τρομακτικό γεγονός ανάμεσα στην ομάδα που αναπόφευκτα σταμάτησε το σήριαλ και το θεατρικό σχήμα. Άλλα πραγματικά ήμασταν μια ομάδα πολύ αγαπημένη.

Τι ακριβώς έγινε;

Θα τα πω μόνο στο βιβλίο μου. Θα αναμοχλεύσω πάθη άλλων εποχών και ανθρώπων που σήμερα είναι μέσα στα πράγματα και δεν θέλω.

Με ποιόν ρόλο πιστεύετε πως καθιερωθήκατε στην συνείδηση του κοινού;

Κατά περιόδους με πολλούς. Την περίοδο του 1982 με τους Ιερόσυλους δεν μπορούσα να κυκλοφορήσω στον δρόμο κι αναγκάστηκα να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο γιατί δεν μπορούσα να μπω στο λεωφορείο. Οι ιερόσυλοι ήταν το πιο υψηλής ακροαματικότητας σήριαλ από καταβολής της ελληνικής τηλεόρασης. Ακόμα κι από τον Άγνωστο πόλεμο και την Λάμψη.

Ποια η γνώμη σας που η ΕΡΤ έχει διαγράψει πολλά σήριαλ;

Όχι με ενοχλεί. Θα έπρεπε να λογοδοτήσουν άνθρωποι και να μπουν στη φυλακή γι'αυτά που έκαναν, που έσβησαν την ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης. Αυτά είναι εγκλήματα εναντίον της τηλεοπτικής ιστορίας.



Από τους ήρωες  κινουμένων σχεδίων που έχετε δανείσει την φωνή σας ποιους αγαπάτε πιο πολύ;

Δυο τρείς. Τον Μπαγκς Μπάνυ που κάνω 27 χρόνια . Τον Κέρμιτ που έκανα γύρω στα 15. Και τα Στρούμφ. Τον Γκρινιάρη και τον Σκουντούφλη. Πρώτα τον έκανε ο Δημήτρης Λιγνάδης και τον συνέχισα εγώ. 

Έχει καλά χρήματα η μεταγλώττιση;

Τώρα πια όχι. Κάποτε είχε.

Ποια η γνώμη σας που τα τελευταία χρόνια έχουν εισχωρήσει στο επάγγελμα σας άτομα που δεν έχουν σπουδάσει υποκριτική;

Εμένα δεν με ενοχλεί γιατί στην τέχνη όλοι μπορούν να δοκιμάζονται δεν είναι επιστήμη. Και μετά η τέχνη τους ξερνάει η τους κρατάει αν έχουν πραγματικό ταλέντο. Κι όσοι μου λένε έγινε αυτός ηθοποιός έγινε ο άλλος τους λέω πως ο Αγγελόπουλος πήρε το πρώτο βραβείο στην "Αναπαράσταση" με την Τούλα Σταθοπούλου που ήταν μια ερασιτέχνης ηθοποιός στα χωριά και μετά μπήκε στο εθνικό θέατρο. Στην τέχνη όλοι δοκιμάζονται. Δηλαδή όλοι γράφουν ποίηση, η τραγούδια αν θέλουν και ζωγραφίζουν κι ας μην έχουν πάει στα πανεπιστήμια γιατί η τέχνη δεν χρειάζεται πανεπιστήμιο πάντα. Είναι και έμφυτη. Οι δραματικές σχολές δεν είναι πανεπιστημιακού επιπέδου δυστυχώς.

Στις σχολές που διδάσκετε ποιο είναι το πρώτο που λέτε στα παιδιά;

Ότι αυτό το επάγγελμα για να το ακολουθήσεις πρέπει να το αγαπάς πολύ και να είσαι έτοιμος για πολύ μεγάλες θυσίες. Αλλιώς παράτα το.

Εσείς τι θυσίες έχετε κάνει;

Έχω περάσει μεγάλες πείνες. Έχω δουλέψει απεριόριστες ώρες και έχω αφήσει την προσωπική μου ζωή για το θέατρο. Μια φορά όμως άφησα το θέατρο για την προσωπική μου ζωή. Έναν ολόκληρο χειμώνα.

Είστε ερωτευμένος τώρα;

Όχι..

Σας λείπει;

Όχι είμαι τόσο πολυάσχολος τώρα που δεν προλαβαίνω να το σκεφθώ.

Αν μπορούσατε να παίζατε σε μια ταινία του παλιού ελληνικού κινηματογράφου ποια θα ήταν αυτή;

"Ο μικρός δραπέτης". Όταν είδα την ταινία επί ένα μήνα ούρλιαζα μέσα στο σπίτι γιατί δεν έπαιζα εγώ τον ομώνυμο ρόλο.

Και σε ποια ταινία της Αλίκης;

Στην κόρη μου την σοσιαλίστρια. Οποιοδήποτε ρόλο. Και σε άλλη μια, στην "Αλίκη δικτάτωρ".



Ποια συμβουλή και ποιου ατόμου δεν θα ξεχάσετε ποτέ;

Του Χατζιδάκι και του Ντασέν. Ότι ο ηθοποιός πρέπει να 'ναι πάντα σαν ένα παιδί και σαν ένα σφουγγάρι που συνεχώς μαθαίνει όσο κι αν γεράσει. Αυτοί οι δύο άνθρωποι ήταν σαν έφηβοι.

Τι δεν συγχωρείτε ποτέ;

Το ψέμα. Δεν μπορώ να λέει ο ένας στον άλλον ψέμματα. Ενοχλούμαι πολύ.

Στον χώρο σας υπάρχει αληθινή φιλία;

Βέβαια. Υπάρχει και αληθινή φιλία και αληθινή αγάπη.

Σας έχουν φερθεί ποτέ με αχαριστία άτομα που έχετε βοηθήσει;

Πολλοί.

Και πως αντιδράσατε;

Στοϊκά. Σε κάποια περίπτωση νομικά. Σε άλλες στοϊκά.

Τι τίτλο θα δίνατε στην ζωή σας;

"Το ευτυχισμένο ταξίδι ενός ανθρώπου".  Κι όταν λέω ευτυχισμένο δεν εννοώ πως είναι γεμάτο από ευτυχισμένες στιγμές. Και οι δυστυχισμένες στιγμές κάνουν ευτυχισμένο το ταξίδι. Και υπήρξαν πολλές..

Χωρίς τι δεν μπορείτε στην ζωή σας;

Δεν μπορώ χωρίς την συντροφικότητα. Μου λείπει όταν δεν υπάρχει. 

Ερωτική ή φιλική;

Και τα δύο είναι απαραίτητα. Μπορώ να ζήσω χωρίς έρωτα, σεξ εννοώ γιατί δεν είναι απαραίτητο να το χεις γιατί υπάρχουν και πολλά άλλα ωραία πράγματα που σου γεμίζουν τη ζωή άλλα είναι ωραίο πράγμα κι αυτό αφού υπάρχει μέσα στη φύση.

Με ποιες λέξεις θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας;

Πολυπράγμων και πολύ χρήσιμος.

Έχετε καλούς φίλους;

Πολλούς και καλούς. Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως δεν υπάρχει αληθινή φιλία.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας; 

Να συνεχίσω την δράση μου στο Τασέη. Κάνω πρόβες για το "Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες" που θα ανέβει τον χειμώνα στο θέατρο Βέμπο. Μιλάω για μια νέα ταινία που ακόμα δεν ξέρω αν θα γίνει και ετοιμάζω και το βιβλίο μου.

Ποιόν ρόλο θα υποδυθείτε στην παράσταση;

Τον ξενοδόχο που στην διασκευή που έχουν κάνει οι Ρέππας-Παπαθανασίου. Είναι πιο μεγάλος απ'ότι στην ταινία.

Σε ποια άτομα θα λέγατε ένα μεγάλο ευχαριστώ;

Σε πάρα πολλά. Στον Χατζιδάκι, τον Ντασέν, τον Γιώργο Μιχαηλίδη, τον Γιάννη Κακλέα, την Σμάρω Στεφανίδου, την Μάρθα Καραγιάννη, τον Κώστα Παναγιωτόπουλο, τον Γιάννη Δαλιανίδη την Ελένη Μαβίλη κι άλλους πολλούς.

Τι τίτλο θα έχει το βιβλίο σας;

"Η αροκάρια των αγγέλων". Είναι συμβολικός για την ζωή μου.

Ας πούμε όμως και για το Τασέη και την έκθεση που έχετε διοργανώσει. Τι σκοπό έχει η έκθεση;

Η έκθεση ήταν μια δικιά μου ιδέα για να είναι το πρώτο event της νέας διοίκησης του Τασέη όπου βγήκα για 8η φορά πρόεδρος. Κι έτσι σκεφθήκαμε να κάνουμε κάτι που δεν έχει ξαναγίνει, μια έκθεση με έργα ηθοποιών καλλιτεχνών , γλυπτικής , ζωγραφικής κοσμήματος κι ότι άλλο έχουν φτιάξει. Ενώ έχουμε επιλέξει και θεατρικά κουστούμια από παλιές παραστάσεις  για έκθεση. 

Υπάρχει ανταπόκριση από τον κόσμο;

Ναι ευτυχώς πολύ μεγάλη και μας έχει χαροποιήσει πάρα πολύ αυτό.



Ο απλός κόσμος πως μπορεί να βοηθήσει το Τασεη;

Μπορεί να έρχεται στις εκδηλώσεις μας, να αγοράζει τα βιβλία μας, τα ημερολόγια μας, να κάνει χορηγίες έστω και των 10 ευρώ. Να μας φέρνουν καπάκια γιατί εμείς τα δίνουμε σε άλλες οργανώσεις και μας δίνουν τρόφιμα για ηθοποιούς που δεν έχουν καθόλου χρήματα. Κάνουμε πάρα πολλές δράσεις πάντως.

Το κράτος σας βοηθάει;

Όχι όχι. Είχαμε επιδότηση απο το υπουργείο πολιτισμού παλιά κι από την εργατική εστία όπου για κάθε εργατικό εισιτήριο παίρναμε ένα λεπτό άλλα αυτό καταργήθηκε όταν καταργήθηκε και η εργατική εστία. Παίρναμε κι από την ΑΕΠΙ άλλα σταμάτησε κι αυτή να τα δίνει εδώ και 5 χρόνια. Δεν έχουμε δυστυχώς από κάποιον φορέα επιχορήγηση παρά μόνο από την ιδιωτική πρωτοβουλία και τα μέλη μας.

Τα θέατρα σας στηρίζουν σε αυτή την προσπάθεια;

Πάρα πολλά θέατρα μέσα στην διάρκεια της χρονιάς, κι αυτό ξεκίνησε εδώ και 4 χρόνια από μια δικιά μου ιδέα πάλι να κάνουμε μια βραδιά σε ένα θέατρο για ηθοποιούς που να έρθουν και να συνεισφέρουν όλοι γι'αυτούς που δεν έχουν. Κι από τότε καθιερώθηκε και κάθε δυο-τρεις εβδομάδες κάποιο θέατρο μας παίρνει και λέει να κάνουμε μια βραδιά για το Τασέη. Υπάρχει πολύ μεγάλη αλληλεγγύη απ'όλους ...από τον πρώτο πρωταγωνιστή μέχρι τον τελευταίο ηθοποιό.

Πόσοι ηθοποιοί αυτή τη στιγμή βοηθιούνται μέσω του Τασεη;

Περίπου σε 100 οικογένειες δίνουμε τρόφιμα, άλλοι 50 παίρνουν μια μικρή επιδότηση κάθε μήνα.. υπάρχουν και ηθοποιοί που ζητάνε δάνεια άλλοι με επιστροφή κι άλλοι όχι για λόγους υγείας. Κάθε νέο παιδάκι που γεννιέται από ηθοποιό παίρνει και μια επιδότηση. Κάνουμε συνέχεια εκδρομές για τους γηραιότερους και πολλά άλλα.
Από το Blogger.