Without You από τον Dj Christodoulos (remix)
Απίστευτο! Έφυγε σε ηλικία 28 ετών ο διάσημος DJ Avicii
Τεράστια η επιτυχία της Μαθητικής Εμπορικής Έκθεσης της Αθήνας - Βραβεύτηκαν τρεις καινοτόμες κοινωνικές μαθητικές επιχειρήσεις
Εκδόσεις Σεναριογράφων Ελλάδος: Παρουσίαση Βιβλίου στον Ιανό
Αυτός είναι ο προορισμός που θα πάνε για μήνα του μέλιτος οι Harry και Meghan
Ταξιδεύουμε στο πιο Instagrammable ξενοδοχείο στον κόσμο
Σάρωσε το Teeling στα World Whiskies Awards 2018
Η Pink είναι η πιο όμορφη γυναίκα της χρονιάς σύμφωνα με το People
4 λόγοι που ο νέος κύκλος του Fear The Walking Dead είναι πολύ καλύτερος από την original σειρά
Ο Dj Christodoulos κάνει το δικό του retouch στο απίστευτο κομμάτι Butterfly
Σταύρος Κρητικός | Σου Φωνάζω (Εϊ) Νέο Κομμάτι
Αυτά είναι τα πιο ενοχλητικά πράγματα που κάνουν οι άντρες στο σεξ σύμφωνα με τις γυναίκες
Ποιος παίκτης του Master Chef έκλεισε ήδη συμφωνία με τηλεοπτική εκπομπή
Μαριώ:Ο πατέρας μου δεν ήθελε καν να τραγουδάω τα ρεμπέτικα τραγούδια. Περιττό τι ξύλο έφαγα.
Το είδαμε και αυτό! Έκανε Instagram στην 5 ημερών κόρη της!
Μάγδα Τσέγκου: Ο Γιώργος Αυτιάς μου έμαθε πως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός
The Walking Dead Season 8 Finale | Εκεί που κάθε τέλος είναι και μία καινούρια αρχή
Πωλίνα:Εμένα θα με θάψετε με το ροζ μπικίνι. Δεν μπορώ να κάνω άλλα πράγματα. Θα μείνω αιωνίως έφηβη
Κύκλος συναυλιών Άνοιξη βιδωτό φιλί από τον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός
Μοναδικό video μας ταξιδεύει στην μόδα του 18ου αιώνα
Μετά τα λεωφορεία δίχως οδηγό στα Τρίκαλα έρχονται τα ηλεκτρονικά ποδήλατα & τρίκυκλα
Εσύ θα έβρισκες ρομαντική μια πρόταση γάμου με συνδετήρα;
Αθήνα Οικονομάκου: 1 μήνα μετά την γέννηση του γιου της, μας δείχνει πώς είναι το σώμα της
Κορίτσια φορέστε μαύρα! Νέα έρευνα αποκαλύπτει: Εάν έχει μπράτσα δεν κάνει για σχέση
Συνέντευξη This Is Just Life | Ο Ρήγας Ραυτόπουλος μιλά στον Χρήστο Κωνσταντίνου: "Όλα έχουν το ταβάνι τους και τον κύκλο τους"
Έλληνας ο chef που επιμελείται το μενού του γάμου του πρίγκιπα Harry
Αλλάζει το Instagram - Οι αλλαγές που ανακοίνωσε η εταιρεία
O Βασίλης Μπατής Επιστρέφει και Αναστατώνει με το νέο του κομμάτι
Νέος πρόεδρος του ΣΕΝ/JA Greece o Μάρκος Βερέμης
Πώς μας έχουν ψηφίσει τα τελευταία χρόνια στην Eurovision οι υπόλοιπες χώρες;
Flashback | 10+1 πασχαλινά εξώφυλλα της Αλίκης Βουγιουκλάκη
Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα από τις Εκδόσεις Ψυχογιός
Τα παιδιά λένε ΝΑΙ στην επιχειρηματικότητα - Αλλάζουν τις ζωές τους και την Ελλάδα
Clever Men | Clever Outfits | Clever Fashion | 8 χρόνια εντυπωσιακής αντρικής μόδας

Akis Tsakiris Youtube Channel

Συνέντευξη This is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Στέλιος Πετράκης: "Η απαξίωση των σπουδών αλλά και του ίδιου του επαγγέλματος του ηθοποιού με εκνευρίζουν πάρα πολύ"




Ο Στέλιος Πετράκης μιλά στο www.thisisjustlife.gr και τον Χρήστο Κωνσταντίνου, ο οποίος μεταξύ άλλων, μιλά για την "Ομάδα παραστατικών τεχνών Akatsuki", αλλά και για το επάγγελμα του ηθοποιού στην Ελλάδα σήμερα...

Δύο χρόνια το "Techou Τεφτέρι". Πως νιώθεις για την επιτυχία που είχε το θεατρικό σου παιδί, την περίμενες;

Πίστευα ότι θα ήταν μια επιτυχημένη παράσταση ναι, και το περίμενα γιατί είχαμε δουλέψει πάρα πολύ και για πολύ καιρό και τελικά παρουσιάσαμε μια παράσταση που πήγε εξαιρετικά. Το "Τechou - το τεφτέρι". πραγματικά σημείωσε μεγάλη καλλιτεχνική επιτυχία. Παρά το γεγονός ότι ήταν εμπνευσμένο από Ιαπωνικά manga και anime και είχε ιδιαίτερη αισθητική αγαπήθηκε πολύ από όλους όσους το παρακολούθησαν κι όχι μόνο από τους anime fans. 

Πώς πήρες την απόφαση να γράψεις και να σκηνοθετήσεις;

Πήρα την απόφαση να γράψω και να σκηνοθετήσω, άλλα κυρίως πήρα την απόφαση να ιδρύσω την "Ομάδα παραστατικών τεχνών Akatsuki" από την ανάγκη που ένιωθα να κάνω παραστάσεις που με αφορούν και και με ενδιαφέρουν.

Μετά από σχεδόν 20 χρόνια στο θέατρο αποφάσισα να κάνω παραστάσεις με την δική μου αισθητική,και την θεματολογία που μου αρέσει. Να κάνω όπως γράφω και στο ιδρυτικό κείμενο της Akatsuki παραστάσεις που θα κάνουν την ψυχή μας να ονειρεύεται και τις καρδιές μας να χτυπούν δυνατά. Ασφαλώς παραμένω πρώτα απ'όλα ενεργός ηθοποιός και συνεργάζομαι και με άλλους δημιουργούς άλλα αποκλειστικά και μόνο σε παραστάσεις που έχουν κάτι να μου πουν κι όχι απλά για να δουλεύω στο θέατρο.

Τί χρειάζεται να έχει μία παράσταση για να πετύχει;

Καταρχήν να διευκρινίσουμε τί εννοούμε όταν λέμε επιτυχημένη παράσταση. Μία παράσταση κρίνεται επιτυχημένη είτε όσον αφορά το καλλιτεχνικό της κομμάτι. Αν είναι καλή και άρτια δηλαδή ανεξάρτητα από την εμπορική/εισπρακτική της επιτυχία, είτε αν σημειώσει εμπορική/εισπρακτική επιτυχία. Σαφώς η ιδανική περίπτωση είναι όταν συνδυάζεται η καλλιτεχνική με την εμπορική επιτυχία και σε αυτό παίζει ρόλο το έργο, οι συντελεστές, η προώθηση, οι δημόσιες σχέσεις, όπως φυσικά και το διαθέσιμο budget για όλα αυτά.

Έχουμε καλό θέατρο στην Ελλάδα;

Ναι. Έχουμε το ταλέντο και την γνώση για να κάνουμε καλό θέατρο στην Ελλάδα. Επίσης έχουμε πολύ άξιους ταλαντούχος ηθοποιούς, σκηνοθέτες, συγγραφείς και μουσικούς. Το πρόβλημα είναι το μέγεθος της παραγωγής. Είμαστε μία μικρή χώρα με περιορισμένη καλλιτεχνική αγορά, βλέπουμε όμως πως όταν υπάρχει πραγματικό ταλέντο, αγάπη αλλά και γνώση, η τέχνη προβάλει με όλη της την μεγαλοπρέπεια. Από μικρές άγνωστες ακόμα θεατρικές ομάδες νέων δημιουργών σε μικρούς χώρους, μέχρι καταξιωμένους παγκοσμίως δημιουργούς στις σημαντικότερες σκηνές όπως ο Θεόδωρος Τερζόπουλος ή ο Δημήτρης Παπαϊωάννου.

Αν γινόσουν υπουργός πολιτισμού τί θα άλλαζες;

Πιστεύω πως υπάρχουν δύο μεγάλα κομμάτια που πρέπει να χτιστούν από την αρχή. Το ένα είναι το εργασιακό καθεστώς στον χώρο της τέχνης και το άλλο είναι η καλλιτεχνική εκπαίδευση και όχι μόνο των καλλιτεχνών αλλά και του συνόλου του πληθυσμού της χώρας. Ενδεικτικά αναφέρω. Ισοτίμηση πτυχίων. Δημιουργία κρατικής ακαδημίας παραστατικών τεχνών πανεπιστημιακού επιπέδου. Εκτεταμένη και σφαιρική καλλιτεχνική εκπαίδευση των μαθητών στα σχολεία. Επαναφορά του θεσμού των εργατικών εισιτηρίων σε όλα τα θέατρα.

Μπορεί κάποιος που δεν έχει σπουδάσει υποκριτική να συμμετέχει σε τηλεοπτική σειρά ή θεατρική παράσταση;

Δυστυχώς μπορεί αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει και να το κάνει. Η απαξίωση των σπουδών αλλά και του ίδιου του επαγγέλματος του ηθοποιού με εκνευρίζουν πάρα πολύ. Άλλο τηλεπερσόνα/σταρ και άλλο καλλιτέχνης. Η τέχνη του ηθοποιού είναι δύσκολη και απαιτητική και εκτός από ταλέντο προϋποθέτει σπουδές, θεωρητική και τεχνική κατάρτιση, αμέτρητα ξενύχτια σε πρόβες και ιδρώτα στο σανίδι. Συνεπώς μπορεί κάποιος να το κάνει αλλά θα το κάνει σε δουλειές συγκεκριμένου επιπέδου και αισθητικής.

Διαβάζεις τις κριτικές για τις δουλειές σου ή είσαι από αυτούς που δεν τους ενδιαφέρουν;

Αν πέσουν στα χέρια μου τις διαβάζω ναι. Τον πρώτο ρόλο όμως παίζει ποιός την γράφει. Υπάρχουν κριτικοί θεάτρου με παιδεία και γνώση που η κριτική τους ακόμα και αν είναι κακή μπορεί να είναι ωφέλιμη για έναν καλλιτέχνη. Αν μου γράψει μια καλή ή κακή κριτική κάποιος που δεν είναι φίλος μου αλλά και που δεν έχει λόγο να είναι εχθρικός απέναντί μου τότε αυτή την κριτική θα την λάβω υπόψιν μου.

Αν σου έλεγα να επιλέξεις τρεις ρόλους που θα ήθελες να ερμηνεύσεις ποιοι θα ήταν;

Δύσκολη ερώτηση. Υπάρχουν αμέτρητοι ρόλοι, μα θα σου πω δύο που είναι επιθυμία κάθε ηθοποιού να ερμηνεύσει. Ο αγγελιοφόρος στους "Πέρσες" του Αισχύλου και ο Μάκβεθ του Σαίξπηρ.

Στο επάγγελμά σου παίζουν ρόλο οι κλίκες;

Δεν μου αρέσει η λέξη "κλίκα". Παραπέμπει σε καταστάσεις που δεν έχουν ή δεν έπρεπε να έχουν σχέση με την τέχνη. Προτιμώ τον όρο γνωριμίες. Και ναι σε κάθε επάγγελμα όπως και στο δικό μας σαφώς και παίζουν ρόλο και οι γνωριμίες. Από γνωριμίες που θα βοηθήσουν στην προώθηση μιας παράστασης ενός ηθοποιού κλπ, μέχρι πιο άμεσες όπως του σκηνοθέτη με τον ηθοποιό. Εγώ στην Akatsuki συνεργάστηκα με κάποιους ηθοποιούς. Και εξυπακούεται πως στην επόμενη δουλειά που θα κάνω αν έχω έναν ρόλο π.χ. με αυτά τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στον τάδε ηθοποιό που έχω ξανασυνεργαστεί μαζί του, θα επιλέξω εκείνον αντί για έναν εξίσου ταλαντούχου και ικανού ηθοποιού που δεν γνωρίζω προσωπικά. Αυτό δεν είναι κλίκα, είναι κοινή λογική προς όφελος της δουλειάς.



Ποιανού η γνώμη μετράει πάντα για σένα;

Στην δουλειά περισσότερο μετράει η γνώμη των συνεργατών και συναδέλφων που εκτιμώ και ξέρω πως με εκτιμούν και εκείνοι και έτσι θα μου καταθέσουν την ειλικρινή τους άποψη. Στη ζωή περισσότερο από όλα μετράει η γνώμη της οικογένειάς μου.

Απέχεις πολλά χρόνια από την τηλεόραση. Είναι δική σου επιλογή;

Όχι δεν είναι επιλογή μου. Αν μου προταθεί να συμμετέχω σε μία αξιοπρεπή τηλεοπτική δουλειά και με αξιοπρεπή φυσικά αμοιβή θα πάω με μεγάλη χαρά. Την αγαπώ την καλή μυθοπλασία στην τηλεόραση.

Dancing With The Stars, Survivor. Ποιά είναι η γνώμη σου για συναδέλφους σου που παίρνουν μέρος; Και εσένα σου έχει γίνει πρόταση για κάποιο από αυτά;

Κοίταξε. Είναι μία πάρα πολύ δύσκολη εποχή εργασιακά και οικονομικά για μας, όπως και για τον περισσότερο κόσμο και δεν θέλω να κρίνω κανέναν συνάδελφο. Κάθε ένας έχει τους λόγους του. Θα πω μόνο αυτό. Ο καλλιτέχνης δεν κρίνεται μόνο για τις επιδόσεις του στην τέχνη. Κρίνεται και για τις επιλογές του. Εμένα προσωπικά δεν μου έχουν κάνει καμία πρόταση.

Αν και νέος ηλικιακά, έχεις ένα πλούσιο βιογραφικό με πολύ καλές συνεργασίες. Ξεχωρίζεις κάποιες;

Έχω δουλέψει με εξαιρετικούς δημιουργούς στην τηλεόραση και στο θέατρο. Και ασφαλώς ξεχωρίζω κάποιους από αυτούς.

Έχεις δεχτεί ανήθικη πρόταση στη δουλειά σου;

Στην δουλειά όχι δεν έχω δεχθεί ανήθικη πρόταση.

Μετά τον ερχομό της κόρης σου τί άλλαξε στην ζωή σου;

Μετά την γέννησή της ωρίμασα. Άλλαξαν οι προτεραιότητές μου και νιώθω πιο ευτυχισμένος αλλά με πιο μεγάλη αγωνία για το μέλλον.

Ποιά τα συναισθήματά σου την πρώτη φορά που την πήρες αγκαλιά; Είναι εύκολος ή δύσκολος ο ρόλος του πατέρα;

Τα συναισθήματα δεν περιγράφονται. Θυμάμαι πως έτρεμα ολόκληρος. Και ναι ο ρόλος του πατέρα είναι δύσκολος. Βαραίνει πάρα πολύ στους ώμους μου, το αίσθημα ευθύνης που νιώθω απέναντι στο παιδί αλλά και παράλληλα αισθάνομαι πως μπορώ να καταφέρω τα πάντα. Να ξεπεράσω κάθε δυσκολία.

Μπορεί κάποιος να ζήσει μόνο με το επάγγελμα του ηθοποιού;

Πολύ δύσκολο. Αν δεν είσαι μεγάλο όνομα ή πολλά χρόνια στον χώρο και με αρκετές επαγγελματικές γνωριμίες είναι πολύ δύσκολο. Για τους νέους ηθοποιούς πιστεύω είναι αδύνατον να ζήσουν από αυτό το επάγγελμα και όχι μόνο.

Τί φοβάσαι μεγαλώνοντας;

Ο μεγαλύτερος φόβος και ανησυχία που έχω είναι να μην συμβεί κάτι κακό στο παιδί μου..

Έχεις φτιάξει μια ιδιαίτερη θεατρική ομάδα. Πες μου λίγα λόγια για αυτήν.

Αν έπρεπε να ξεχωρίσουμε ένα από τα κυρίαρχα στοιχεία της ομάδας μας αυτό θα ήταν αποστροφή προς τον ρεαλισμό. Με εμφανέστατες και βαθιές επιρροές από τα manga και τα anime, από την λογοτεχνία του φανταστικού, του τρόμου, των κόμικς, την κουλτούρα των σούπερ ηρώων, αλλά και από τα κλασσικά παραμύθια. Στην Akatsuki είμαστε αποφασισμένοι να καταπιαστούμε με αυτό που κάνει τις καρδιές μας να χτυπούν δυνατά και τις ψυχές μας να ονειρεύονται και να επιχειρήσουμε να γείρουμε λίγο την πλάστιγγα προς το όνειρο και γιατί όχι προς τον εφιάλτη. Πιστεύουμε βαθιά πως οι μη ρεαλιστικοί κώδικες, οι απίστευτες εξωφρενικές ιστορίες και τα μη υπαρκτά πλάσματα και καταστάσεις, το απίθανο, το απόκοσμο και το φανταστικό εκτός από ενδιαφέροντα και διασκεδαστικά μπορούν να αγγίξουν τις ανθρώπινες καρδιές και να αποτελέσουν μια διαφορετική προσέγγιση προς το αιώνιο ζητούμενο της θεατρικής πράξης, την ψυχική ανάταση, τον προβληματισμό και την γέννηση αυθεντικών έντονων συναισθημάτων σε καλλιτέχνες και κοινό.

Ποιά είναι τα επόμενά σου σχέδια;

Την Παρασκευή 16 Μαρτίου έχω πρεμιέρα στην Β' σκηνή του θεάτρου Κεφαλληνίας όπου κάναμε ένα έργο του Φευντώ που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα "Λεονί εν αναμονή ή το όμορφο κακό" σε σκηνοθεσία της Αθηνάς Κεφαλά με την Μάνια Παπαδημητρίου, Όλγα Δαμάνη, Βιργινία Ταμπαροπούλου, Μανώλη Γιούργο και Άννα Μωραΐτου. Μια πολύ όμορφη παράσταση με έναν πάρα πολύ δυνατό θίασο. Μέχρι τότε είμαι απορροφημένος και συγκεντρωμένος εκεί. Το καλοκαίρι θα πάω περιοδεία με τον θίασο "Μαγικές Σβούρες", το "Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας" που θα παίζουμε μέχρι την 1η Απριλίου στο θέατρο Ιλίσια, μια μαγική παράσταση για τα παιδιά αλλά και τους γονείς τους. Παράλληλα ετοιμάζομαι να ξεκινήσω την συγγραφή του επόμενου έργου που θα παρουσιάσω μετά το καλοκαίρι και την θεατρική μου ομάδα Akatsuki.

Ακολούθησε στο Facebook τις δραστηριότητες του Στέλιου Πετράκη για να μην χάνεις στιγμή