Top Stories Of The Day

Ο μακροβιότερος DJ και παραγωγός στην ιστορία της ηλεκτρονικής μουσικής έρχεται στο Bolivar Beach Bar
Αποκαλύφθηκε το story του American Horror Story 8 - Το μεγαλύτερο Crossover που γνώρισε η παγκόσμια τηλεόραση έρχεται!
Ο Erick Morillo έρχεται στο Bolivar Beach Bar
Όταν η Andrea Reed μετέτρεψε τα γυναικεία χείλη σε έργα τέχνης
Συνέντευξη This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Barrice: Ζούμε στην εποχή όπου ο κάθε καλλιτέχνης μπορεί να διαχειριστεί μόνος το σύνολο της εικόνας του μόνο και μόνο από το κινητό του
Αυτό το καλοκαίρι πάμε όλοι Ράχες με... ΚΤΕΛ Δες τα δρομολόγια που μπορείς να χρησιμοποιήσεις φέτος για την επίσκεψή σου στην παραλία
TODAY | Γνωρίστε το νέο Summer Project του This Is Just Life
Ο Άκης Πετρετζίκης φτιάχνει παγωτό με 3 υλικά που έχουμε όλοι στο σπίτι μας (video)
Η Emilia Clarke αποχαιρέτησε το Game Of Thrones με τον πιο γλυκό τρόπο
Το θρυλικό σκαθάρι Paul McCartney στο διάσημο Carpool Karaoke (video)
Το νέο τραγούδι του Δημήτρη Βοζαϊτη με τίτλο Ένας Κόκκινος Μήνας σε συνεργασία με τη Heaven Music (video)
Το Hiphop & Dub φαινόμενο των Chinese Man θα καταλάβει το booth του Bolivar Beach Bar
Σήμερα η πρώτη ημέρα του καλοκαιριού με το θερινό ηλιοστάσιο
Εσύ πρόσεξες την νέα αλλαγή στο Instagram Account σου;
Μία βόλτα στο σπίτι της Samantha από το Sex And The City (video)
Ένα μοναδικό οδοιπορικό στο Άγιο Όρος από την εκπομπή Αλήθειες Με Την Ζήνα (video)
Νέα έρευνα αποδεικνύει πως το κουτσομπολιό κάνει καλό!
Αστρολογικές προβλέψεις από την Άση Μπήλιου Πώς θα επηρεάσει η αντίθεση Αφροδίτης Άρη τα ζώδια (video)
Orange Justice: O νέος χορός που έχει ξετρελάνει τους πάντες (video)
Το This Is Just Life σε ταξιδεύει στην Μεγάλη Βρετανία και στις Βασιλικές Ιπποδρομίες (video)
Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος: Τα πάντα γύρω από το σενάριο
O θρύλος της παγκόσμιας house σκηνής Erick Morillo στο Bolivar Beach Bar
Ένα έξυπνο μπουκάλι σου θυμίζει πότε πρέπει να πιεις νερό (video)
Frezyderm Sun Screen Velvet: Η Νο1 επιλογή για την προστασία από τον ήλιο
2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Συγγραφής Θεατρικού Έργου
Γυρίζοντας πίσω τον χρόνο: Τα καλοκαίρια της Αλίκης Βουγιουκλάκη στον Θεολόγο (video)
Με το CosmoteTVGO δεν χάνεις καμία ταινία και σειρά ολόκληρο το καλοκαίρι (video)
Το δείπνο στο Bolivar Beach Bar είναι μία εμπειρία που δεν θα ξεχάσεις ποτέ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Μάρω Κοντού: Δεν έχω προτίμηση σε ρόλους. Τώρα που μεγάλωσα με ενδιαφέρει να κάνω τύπους. Δεν κάνω την ωραία.
Έχεις σκεφτεί πώς θα ήταν αν αυτό το καλοκαίρι δεν πήγαινες εσύ στην παραλία αλλά ερχόταν η παραλία σε σένα;
Συνέντευξη This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Γιάννης Βογιατζής: Νομίζω ότι τώρα έχουμε καλύτερους ηθοποιούς από παλιά
Η Jamie Lee Curtis θα ζήσει ξανά ένα νέο Halloween (video)
Ένα ρομπότ στην Κυπριακή Βουλή (video)
Βρετανός παρουσιαστής έπαθε σοκ όταν έμαθε πως έχει ελληνικές ρίζες (video)
Αυτό θα πει κακή τύχη! Απέκτησε νέα BMW και κατά λάθος την έκαψε! (video)
ΕΡΕΥΝΑ | Οι άντρες που βγαίνουν με μικρότερες ζουν περισσότερο
Μουντιάλ: Δες την πιο εύκολη και γρήγορη για συνταγή για ένα σνακ μόνο για πρωταθλητές (video)
Μάνα αν με διαβάζεις | Το νέο hashtag των Ελλήνων του twitter που δεν πρέπει να χάσεις

Akis Tsakiris Youtube Channel

Συνέντευξη This is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Δημήτρης Παπάζογλου: "Είμαι ο Billy Elliot της Ελλάδας. Αυτός είναι ο τίτλος μου"




Ο Δημήτρης Παπάζογλου μιλά στο This is Just Life και στον Χρήστο Κωνσταντίνου, αποκαλύπτει στιγμές του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, ενώ αποκαλύπτει και σε ποια άτομα θα έλεγε ευχαριστώ...


Πως σας έγινε η πρόταση να χορογραφήσετε το Καμπαρέ;

Ο Τάκης Ζαχαράτος με πρότεινε... Όταν τον κάλεσαν και του είπαν για τον ρόλο του Κομπέρ είπε εγώ θέλω για χορογράφο τον Παπάζογλου. Στον Τάκη το χρωστάω, ήθελα να κάνω το ΚΑΜΠΑΡΕ απ'το 1978 και τελικά έγινε το 2018. Και το αναφέρω γιατί δεν είμαι αχάριστος, όπως είμαι ευγνώμων και στην Αλική που το 1980 μου έδωσε την ευκαιρία να αποδείξω στον εαυτό μου τι μπορώ να κάνω. Της χρωστάω μεγάλη ευγνωμοσύνη γιατί αυτή η γυναίκα με το ένστικτο της εμπιστεύτηκε έναν νεαρούλη και του ανέθεσε να χορογραφήσει μια μεγάλη παραγωγή όπως ήταν η "ΕΥΘΥΜΗ ΧΗΡΑ" ,μετά την "ΑΝΝΥ" και στην συνέχεια την Εβίτα, όπου είχε και την γεναιοδωρία να μου πεί πως ο Ντειβιντ Λάντς που έχει τα δικαιώματα του έργου σε όλο τον κόσμο της είπε πως το δικό μου τανγκό με την Όλια Στεφανίδου ήταν το καλύτερο παγκοσμίως. Επίσης και το "West side story" το έκανα χάρη στην Αλίκη, δική της πρόταση ήμουν, γι'αυτό και στην πρεμιέρα όταν βγήκαμε να υποκλιθούμε εγώ υποκλίθηκα στην Αλίκη. Ήταν σαν να της έλεγα Αλίκη μου σε έβγαλα ασπροπρόσωπη. Γιατί όταν σε προτείνει ένας άνθρωπος έχεις τεράστια ευθύνη.

Το τελευταίο διάστημα έχει γίνει θέμα συζήτησης το αν κάποιος που δεν είναι ηθοποιός μπορεί να παίξει σε θεατρική παράσταση η τηλεοπτική σειρά.

Να μας πουν ποιο κατάστημα πουλάει καλλιτέχνες να πάμε να αγοράσουμε από εκεί. Γιατί αυτή είναι μια φράση που την ακούμε συνέχεια. Ποιοι είναι αυτοί που έχουν το δικαίωμα να τα κάνουν όλα κι εκείνοι που δεν έχουν το δικαίωμα να τα κάνουν όλα. Ας βγει ένα υπουργείο να το καθορίσει όπως το υπουργείο εμπορίου που καθορίζει τις τιμές. Σε μια εποχή που όλοι κάνουνε τα πάντα παγκοσμίως και ιδιαίτερα στην Αμερική, δεν το καταλαβαίνω γιατί κάποια άτομα μπορούν και κάποια άλλα δεν έχουν το δικαίωμα. Το θέμα είναι, έχεις τα προσόντα να κάνεις αυτό το πράγμα, αυτή είναι η ερώτηση, μπορείς να το κάνεις, γιατί αν δεν μπορείς να το κάνεις και το κάνεις αυτό είναι το χειρότερο γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μας από άτομα που δεν μπορούν και προσπαθούν να μας πείσουν πως μπορούν. Γιατί και κάποιοι νομίζουν πως το μουσικό θέατρο-θέαμα είναι εύκολο, μα κάνουν λάθος γιατί χρειάζεται προσωπικότητα, χρειάζεται λάμψη, πράγματα που η εποχή τα ευνουχίζει γιατί δεν θέλουν να έχεις κάτι από αυτά, θέλουν να είσαι ένα φλάτ πράγμα και να καλύπτεσαι πίσω από σπουδαία κείμενα για να αισθάνεσαι πως αξίζεις και είσαι σπουδαίος. Αυτό αποδεικνύει η πορεία των πραγμάτων από την έλλειψη μεγάλων αστεριών όπως ήταν η Αλίκη και η Τζένη.



Ο Μέμος Μπεγνής έκανε μια τέτοια δήλωση για τον νικητή του survivor που συμμετέχει σε τηλεοπτική σειρά.

Ο Μπεγνής δεν έχει κανένα λόγο να λέει τίποτα. Είναι εξαιρετικός ο ίδιος, άλλωστε κι εκείνον τον καλούν συνέχεια και τραγουδάει σε πολλές συναυλίες ενώ είναι πρωταγωνιστής στο θέατρο και μάλιστα φέτος υποδύεται εξαιρετικά τον Καζαντζάκη στον Ζορμπά. Εκείνος θεωρεί πως έχει την ευλογία του Πατριάρχη η της Μαρίας Κάλλας και τα κάνει όλα. Ζούμε σε μια εποχή όπου ο καθένας προσπαθεί να επιβιώσει με τον Α η τον Β τρόπο κι όσο περισσότερο έχεις ζήτηση τόσο ελπίζεις πως θα έχεις ένα καλύτερο βήμα μετά.

Είχατε ενδοιασμούς για την συμμετοχή της Τάμτα στο Καμπαρέ;

Με την Τάμτα είχα ενδοιασμούς πριν τη γνωρίσω, γιατί αυτό που μου έβγαζε σαν εικόνα δεν ήταν κοντά στην δική μου αίσθηση. Άλλα όταν την γνώρισα ντράπηκα, και γι'αυτό καμιά φορά δε πρέπει να έχουμε γνώμη αν δεν γνωρίσουμε τους ανθρώπους. Είναι εξαιρετική επαγγελματίας, τρομακτικά εργατικό κορίτσι, έχει φοβερή αντίληψη, τραγουδάει πολύ καλά και χορεύει υπέροχα, δεν είχα καμία μα καμία δυσκολία μαζί της. Χαμηλών τόνων, ποτέ δεν έφερε αντιρρήσεις κι αν ήθελε κάτι να πειτο έλεγε με έναν πολύ ευγενικό και γλυκό τρόπο που δεν μπορούσες να της χαλάσεις το χατήρι, και ποτέ δεν απαίτησε κάτι.

Έχουμε καλό θέατρο στην Ελλάδα;

Ναι έχουμε και καλό θέατρο καλούς άλλα και αρκετά καλούς και έξυπνους ηθοποιούς... Όμως τα παιδιά τώρα και λάμψη να έχουν φοβούνται...σαν να είναι ρετσινιά να έχουν το star quality και μαζεύονται . Δεν τους θέλει το σύστημα.


Ξεχωρίζετε κάποιους εσείς;

Κοίτα έχουμε έντεχνους ηθοποιούς και ηθοποιούς που παίζουν πάρα πολύ καλά. Από πρωταγωνίστριες μπορώ να σου πω την Καρυοφιλιά Καραμπέτη, την Θέμις Μπαζάκα, τον Χρήστο Λούλη,την Ελένη Ράντου, την Σμαράγδα Καρύδη, την Μαρία Πρωτόπαππα, την Κατερίνα Παπουτσάκη, την Ζέτα Μακρυπούλια την οποία είχα δει με τον Βαλτινό και ήταν εξαιρετική, πάρα πολύ καλή. Όπως και στο Sugar, είχε quality, λαμψη, cllass.

Υπάρχουν πολλές πρωταγωνίστριες άλλα δεν γράφουν. Δεν τις θυμάσαι μετά. Άλλη μία που γράφει εκπληκτικά είναι η Μαρία Σολωμού. Έχει έντονη προσωπικότητα και μια υπέροχη φωνή. Την είχα δει στην "Οικογένεια Άνταμς" και ήταν εξαιρετική. Όμως το σύστημα δεν θέλει αυτούς που γράφουν καλά, τους φοβάται, άλλα δεν μπορεί να υπάρχει ζωή χωρίς καλλιτέχνες, δεν μπορεί να υπάρχει ζωή με μετριότητες, η καλλιτεχνεία χρειάζεται χαρακτήρα...

Ποιου ανθρώπου τις συμβουλές ακούτε πάντα;

Δυστυχώς για μένα δεν είχα κάποιον άνθρωπο να μιλήσω και να πάρω, κάποιες φορές όμως συμβουλεύομαι την Μαρινέλα.

Θα πηγαίνατε ποτέ κριτής στο Dancing with the stars;

Ποτέ ποτέ..Άλλα φυσικά και θα πήγαινα, εδώ πηγαίνουν οι άσχετοι που δεν είναι το επάγγελμα τους και δεν θα πήγαινα εγώ. Θα μπορούσα να κάνω τον δύσκολο και να λέω δεν με ενδιαφέρει και δεν πάω... Όμως δεν είναι φυσιολογικό ένας πετυχημένος χορογράφος σχεδόν 40 χρόνια στην πρώτη γραμμή να είναι εκεί, από κάποιους άλλους που δεν έχουν σχέση, και που δεν είναι της ειδικότητας τους. Όμως η τηλεόραση έχει την δική της στρατηγική, το δικό της και επιλέγει ανθρώπους που ίσως έχει κάποιο συμφέρον από αυτούς. Επίσης υπάρχει και η άλλη προοπτική ότι μπορεί να είμαι συμπαθής η να θεωρούν πως είμαι too mutch για την τηλεόραση η πάρα πολύ ποιοτικός, κάτι που δεν το πιστεύω γιατί και ο Κωνσταντίνος Ρήγος ήταν επιτροπή και τώρα είναι διευθυντής στην Λυρική. Έκανε καλλιτεχνική διεύθυνση στην Πέγκυ Ζήνα και την Πάολα και τώρα είναι διευθυντής εκεί. Το άλμα είναι τεράστιο, και δεν το λέω από φθόνο άλλα σαν παράδειγμα.

Ποιες δουλειές σας ξεχωρίζετε και γιατί;

Καταρχήν ποτέ δεν αισθάνθηκα πως κάνω μια δουλειά με λιγότερο ενδιαφέρον κι εδώ έχει περισσότερη προσοχή και λιγότερη, κάθε δουλειά μου έχει την ίδια αγωνία και χρειάζεται την ίδια φροντίδα, δεν έχει σημασία το μέγεθος της, είμαι πάντα εκεί, δεν λείπω. Η πιο δημιουργική μου δουλειά αυτή που με καθιέρωσε ήταν η Εβίτα. Γιατί ήταν ένα πολύ δύσκολο έργο. Όμως αυτό που με τα χρόνια ανακάλυψα είναι πως η Εύθυμη χήρα ήταν πολύ πιο δημιουργική γιατί ήταν πρωτότυπα χορευτικά. Ενώ στην Εβίτα ήταν δεδομένο τι έπρεπε να κάνουμε. Εκεί έκανα βάλς , καν καν και πολλά άλλα Μετά ήμουν πολύ περήφανος που χορογράφησα και σκηνοθέτησα το 1995 την Μαρινέλα στο Ρεξ. Και όταν έκανα τον "Βιολιστή στη στέγη" με τον Γρηγόρη Βαλτινό. Όπως και το "Βίρα τις άγκυρες" σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή στο Εθνικό θέατρο.

Έχετε βγάλει χρήματα από την δουλειά σας;

Κοίτα το να κλαφτώ και να πω, όχι δεν θα το κάνω. Είμαι ένας άνθρωπος που δεν έβγαζε τα πόδια του έξω από το πάπλωμα. Δεν είχα αδυναμίες και δεν έτρωγα τα λεφτά μου δεξιά κι αριστερά γιατί είχα και μια οικογένεια να συντηρήσω. Γι'αυτό τελικά κατάφερα να έχω μια καλή μικροαστική ζωή.




Αν μπορούσατε να γυρίσετε πίσω τι θα αλλάζατε στην ζωή σας;

Δεν θα γινόμουν χορογράφος, γιατί πολύ δουλειά, λίγα χρήματα.

Σε ποιά άτομα θα λέγατε ευχαριστώ;

Στην Αλίκη σίγουρα, την Μαρινέλα, και τον Σταμάτη Φασουλή, γιατί παρόλο που δεν είμαστε κολλητοί εκτιμάει την αισθητική μου που είναι σε αρμονία με την δική του και συνεννοούμαστε πολύ καλά, τον ευχαριστώ γιατί μου έχει δώσει πάρα πολλές φορές την δυνατότητα να κάνω καλό θέατρο, όπως στον Ζορμπά φέτος και στην Νίκη πέρυσι...γιατί μένα είναι τιμητικό να είναι η ενέργεια μου στο καλό θέατρο, κι αυτό που κάνει ο Σταμάτης είναι καλό θέατρο χωρίς να θέλω να προσβάλω των άλλων, απλά συναισθηματικά είμαι πιο πολύ εκεί. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που αγαπούν αυτό που εκπροσωπώ αν θέλεις πες το ποιότητα.


Τι θυμάστε από την Αλίκη και σας λείπει;

Φυσικά και μου λείπει. Και η καριέρα μου μετά τον θάνατο της είχε πτώση...Διότι ήταν μια γυναίκα που με υποστήριζε αξιοκρατικά κι έλεγε " Τι δεν θα πάρω τον Δημήτρη", ήξερε πως ήμουν ένας εργατικός, αποτελεσματικός και συνεργάσιμος άνθρωπος. Στις πρόβες είχα μεγάλη ανασφάλεια αλλά αυτή μάθαινε από το περιβάλλον της πως ήμουν πολύ εργατικός κι αυτό κατά κάποιο τρόπο ήταν το όπλο μου χωρίς να το ξέρω.

Είστε θετικός σε μια μεταφορά της ζωής της στο θέατρο;

Εμένα μου προτάθηκε να κάνω κάτι γι'αυτήν, όχι όμως την ζωή της , άλλα μια παράσταση με τα τραγούδια που έχει πει.

Τώρα μπορεί να υπάρξει νέα Αλίκη η Τζένη;

Κοίτα να δεις, αυτά τα πρόσωπα, αυτά τα πλάσματα ήταν μια συγκυρία της εποχής. Η εποχή τώρα δεν θέλει τέτοια, θέλει αναλώσιμα που να μην έχουν απαιτήσεις...η Αλίκη χτύπαγε το χέρι στο μαχαίρι. Όταν ο Φίνος της ζήτησε να παίξει μια από τις ανιψιές της Βασιλειάδου στην Θεία απ'το Σικάγο πήγε και του είπε δεν είμαι λίγο νέα για να κάνω την θεία , πέρναγε το μήνυμα. Εγώ είμαι πρωταγωνίστρια... Ακόμα και μετά που τσακώθηκε και έφυγε από την Φίνος Φίλμ κι όλο το team Δαλιανίδης δεν ήταν υπέρ της αυτή πήγε σε άλλη εταιρία κι έκανε ταινίες που έσκιζαν κι όταν το 1968 ξαναγύρισε πίσω στην εταιρία το έκανε με τους όρους της. Και τα στημένα πλάνα της δεν ήταν από ματαιοδοξία και ναρκισσισμό, τα έκαναν η Λόρεν, η Τέιλορ και πολλές άλλες. Η Αλίκη δεν ήταν χαζή, τα πρότυπα της ήταν υψηλά.

Με ποιες δυο - τρεις λέξεις θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας;

Η μία είναι σίγουρα δίκαιος. Γιατί είμαι, δεν αγαπώ την αδικία και δεν κλείνω τα μάτια ακόμα κι αν γίνετε σε κάποιον άλλον. Είμαι εργατικός πολύ και βαθιά μοναχικός άνθρωπος. Τα ελαττώματα μου είναι ότι δεν εμπιστεύομαι εύκολα ενώ είμαι πάρα πολύ κοινωνικός και ανοιχτός. Η ίδια η ζωή με έκανε όμως να είμαι πολύ προσεκτικός και επιφυλακτικός.

Έχουν εκπληρωθεί όλα σας τα όνειρα;

Όχι, δεν υπάρχει ζωή που να εκπληρώνονται όλα τα όνειρα, δυστυχώς. Παλιά που ήμουν πιο νέος ήθελα να δουλεύω τον χειμώνα για να βγάζω πολλά λεφτά και το καλοκαίρι να κάνω ταξίδια να πηγαίνω σε άλλες χώρες και να μαθαίνω χορούς. Αυτό όμως παρέμεινε ένα όνειρο γιατί μετά κατάλαβα πως όταν γίνεις επαγγελματίας δεν μπορείς να λείψεις από τον χώρο γιατί  είναι έτοιμοι να σου αρπάξουν τη θέση κάποιοι άλλοι.

Υπάρχει κάποιο έργο που θέλετε να χορογραφήσετε;

ΝΑΙ. Θέλω πολύ να χορογραφήσω αλλά και να σκηνοθετήσω μια οπερέτα, άλλα δυστυχώς δεν νομίζω να γίνει, δεν θα με φωνάξουν ποτέ από την Λυρική γιατί είναι άλλο χωράφι, άλλος κράτος εκεί, και για να διεισδύσεις θέλει εξουσία.


Γιατί ο κόσμος πρέπει να δειτο Καμπαρέ;

Πρέπει να δει το Καμπαρέ γιατί είναι ένα μεγάλο μιούζικαλ στην ιστορία του, είναι μια σπουδαία παραγωγή που δεν κλέβει τα λεφτά σου. Κι αν αγαπάς τον Ζαχαράτο τότε να δεις κι αυτή την άποψη. Άλλα και γιατί είναι ένα μεγάλο θέαμα. Δηλαδή ποια είναι τα μεγάλα θεάματα, που θα πεις δεν πάω να δω το Καμπαρέ για να δω αυτά. Βεβαίως υπάρχουν πολύ καλές παραστάσεις σε άλλα θέατρα αλλά όχι σε τέτοιο επίπεδο όπως στο Παλλάς.


Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας;

Αυτοσχεδιάζω κάθε φορά. Τώρα στις 19 Μαρτίου θα κάνω με την Φωτεινή Δάρρα στο Παλλάς μια παράσταση με τα τραγούδια της Τζένης Βάνου.

Έχουμε καλούς νέους χορογράφους τώρα στην Ελλάδα;

Ο Φωκάς Ευαγγελινός είναι από τους πιο πετυχημένους,και έχει κάνει σημαντικές παραστάσεις. Είναι η γεννιά αμέσως μετά από μένα. Τώρα κάνει και σκηνοθεσίες με επιτυχία. Γιατί η αλήθεια είναι πως η ίδια η ζωή σε σπρώχνει για άλλους λόγους να θες να αποφύγεις την δουλειά του χορογράφου, αφού κακά τα ψέμματα πολύ δουλειά και λίγες αποδοχές. Και πάρα πολλές φορές όταν είσαι κάτω από την ομπρέλα κάποιου διευθυντή λογικό και φυσικό να θες κι εσύ την αναβάθμιση σου, αυτό έκανε κι ο Φωκάς, του δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθεί με την σκηνοθεσία και πέτυχε.

Ο χορός τι είναι για σας;

Τώρα με την ωριμότητα και την ηλικία που έχω μπορώ να πω ότι τα πάντα χρωστάω στον χορό. Την πειθαρχία μου, το καλό μου γούστο, την ευγενική μου ψυχή μέχρι να την προκαλέσεις και να βγει ο ταύρος από μέσα μου. Στην Ελλάδα με τα προσόντα μου θα μπορούσα να έχω μια καριέρα διαφορετική κι όχι να τρέχω να διδάξω κάποιους χορευτές και ηθοποιούς που δεν μπορούν να συγχρονίσουν ποιο είναι το αριστερό και πιο το δεξί. Εγώ και ψιλικατζίδικο να είχα θα το είχα κάνει σούπερ μάρκετ.

Τι τίτλο θα δίνατε στην ζωή σας;

Είμαι ο Billy Elliot της Ελλάδας. Αυτός είναι ο τίτλος μου. Γιατί είμαι ένα παιδί που ξεκίνησα από τις δυτικές συνοικίες της Αθήνας, όπου και δέχτηκα πολύ bulling την επιλογή μου να ασχοληθώ με τον χορό. Όμως πορεύτηκα με δύναμη μέσα στη ζωή μου και προσέγγισα το όνειρο μου... Από πολύ μικρός ήθελα να γίνω χορευτής, μα οι συγκυρίες είναι αυτές που δεν μου το επέτρεψαν εύκολα. Ο δρόμος ήταν μεγάλος απο το Αιγάλεω μέχρι το Σύνταγμα παρόλο που είναι πολύ κοντά.