Header Ads

Πώς η Σία Κοσιώνη έχασε 15 κιλά μετά τη γέννα; Δες την δίαιτα που ακολούθησε




Η γνωστή δημοσιογράφος, πριν από 4 μήνες έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί και η αλήθεια είναι πως σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να χάσει όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης...


Το YouWeekly αποκάλυψε μόλις χθες τον τρόπο που η διάσημη παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΙ έχασε περίπου 15 κιλά μετά τη γέννα. Ακολουθώντας την παρακάτω δίαιτα:

  1. 4 μερίδες από γαλακτοκομικά προϊόντα (αν και εφόσον δεν δημιουργούν αλλεργική αντίδραση στο μωρό). Ως μερίδα μπορείτε να υπολογίσετε 1 ποτήρι γάλα, 1 κεσεδάκι γιαούρτι και 30 γραμμάρια τυρί (ένα κομμάτι στο μέγεθος του σπιρτόκουτου).
  2. 3-5 μερίδες φρούτα εποχής. Ως μερίδα μπορείτε να υπολογίσετε ένα φρούτο μεσαίου μεγέθους ή μία φέτα καρπούζι.
  3. 3-5 μερίδες την ημέρα ωμά ή βραστά λαχανικά.
  4. 5-7 μερίδες από τροφές όπως ψωμί, δημητριακά ή βρώμη, ρύζι, μακαρόνια ή κράκερς/ρυζογκοφρέτες κτλ.
  5. 2 μερίδες πρωτεΐνη: Την πρωτεΐνη την προτιμούμε από τροφές όπως κόκκινο κρέας, ψάρι, αυγά, όσπρια και ανάλατους ξηρούς καρπούς. Ως μερίδα μπορείτε να υπολογίσετε 80-100 γραμμάρια κρέας ή πουλερικά ή ψάρι, μισό φλιτζάνι όσπρια, 2 αυγά ή 8-10 ξηρούς καρπούς.
Από το Blogger.