Η Cosmote στηρίζει τους νέους και τη ρομποτική του αύριο
Στο Nomads είναι πολλά τα λεφτά και βγαίνει προς τα έξω - Ποιες είναι οι αμοιβές των παικτών κάθε εβδομάδα;
Apple Treeyard | Η νέα mini σειρά κάνει πρεμιέρα στο πρόγραμμα της Cosmote TV
Life Stories | Ο Instagramer Jeremy Jauncey πληρώνεται για να κάνει διακοπές
Ποιο θα είναι το επόμενό σου κούρεμα - Δες 4 γοητευτικά hairstyles και πώς να τα ζητήσεις από τον κομμωτή σου
Κι όμως είναι αλήθεια! Ξεκίνησαν τα γυρίσματα για το Sex And The City 3
Δες την Μάγδα Τσέγκου λίγα λεπτά μετά από το "διαζύγιό" της με τον ΣΚΑΙ
Mediterranean College: Επιδότηση Διδάκτρων 50% σε Στελέχη Τουριστικών Επιχειρήσεων σε Προγράμματα Μετεκπαίδευσης & Εξειδίκευσης στον Τουρισμό
Ο νέος κύκλος επεισοδίων της σειράς "The Walking Dead" έρχεται στο Fox Greece
Life Stories | Βάλε όρια στις μαύρες σκέψεις που βασανίζουν την προσωπική σου ζωή
Εσύ ήξερες ότι τo κέικ σοκολάτας είναι ένα ιδανικό και υγιεινό πρωινό;
New York Street Style: Οι 10 κανόνες που πρέπει να ακολουθήσεις για να το υιοθετήσεις στους δρόμους της πόλης
Φροντίδα … για τα μάτια σας μόνο, από τη Frezyderm
Η Cosmote TV παρουσιάζει την ταινία "Jackie" στην ζώνη Ladies First
Σε αυτή την επίδειξη μόδας, τα μοντέλα είναι οι πραγματικές Survivors της σημερινής κοινωνίας
Το είδαμε & αυτό! Η Δημοτική Αστυνομία έγραψε αυτοκίνητο του Δήμου
Fashion Stories | Δες την εξέλιξη των ανδρικών γυαλιών από το 1930 μέχρι και σήμερα ( video )
Flachback | Το άγνωστο ειδύλλιο της Αλίκης Βουγιουκλάκη που αποκαλύφθηκε τώρα
Δάφνη Λαμπρόγιαννη εσύ; Δες πώς άλλαξε το πρόσωπο της γνωστής ηθοποιού
Πόσο ακόμη θα το κρύβει ότι είναι έγκυος; Ποια Ελληνίδα παρουσιάστρια δεν θέλει να παραδεχθεί ότι είναι έγκυος;
Οι φήμες λένε: Ποιες είναι οι δύο εκπομπές του "Ε" που κόβονται από το πρόγραμμα;
Πασίγνωστη παρουσιάστρια: "Είχα να πάω στην τράπεζα από το 1988" ( video )
Παρουσιαστές της Βρετανικής Τηλεόρασης δεν μπορούσαν να κρατήσουν τα γέλια τους κατά τη διάρκεια της εκπομπής
Γιάννης Πλούταρχος : backstage από την ολοκλήρωση του τραγουδιού ΄΄Κάθε στιγμή μετράει΄΄
Η Ζήνα Κουτσελίνη για πρώτη φορά παρουσιάζει τις δικές της "Αλήθειες" στα γενέθλια της μικρής της Έμμας
Αυτό και αν είναι είδηση: Δες ποια ελληνική τηλεοπτική σειρά επιστρέφει μετά από χρόνια
Fashion Alert: Τα ρετρό καπέλα με βέλο επιστρέφουν
Celebrities Stories | Δες ποιες διάσημες άφησαν τον κόσμο της showbiz και έγιναν μοναχές
Kate Middleton σε πρόλαβε άλλη! - Δες ποια διάσημη φόρεσε πρώτη το διάσημο πανάκριβο φόρεμα που θέλουν να αποκτήσουν όλες
Ο 7ος κύκλος του Scandal κάνει πρεμιέρα στο Fox Life
Το ξέσπασμα του Μιχάλη Χατζηγιάννη: "Χάσαμε αποταμιεύσεις που δημιουργήσαμε σταγόνα- σταγόνα…" ( video )
Stergio Liberis: Ο Έλληνας καλλιτέχνης που βρέθηκε από τη Μέση Ανατολή στο Hollywood!
MemORIA | Η μεγαλύτερη ναυτική τραγωδία της Μεσογείου ξετυλίγεται στο Cosmote History
Η Νaya ετοιμάζεται να ξεσηκώσει το κοινό της Θεσσαλονίκης

Μήπως το πρωινό "χαλάει" τη δίαιτά σου; 4 πράγματα που πρέπει να προσέχεις




Είναι πλέον γνωστό, πως το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και πρέπει να είναι πλούσιο σε βιταμίνες, πρωτείνες και φυτικές ίνες για να σε βοηθήσει να αποκτήσεις ενέργεια για την ημέρα.

Επίσης πλειάδα ερυενών έχουν αποδείξει πως ένα καλό πρωινό βοηθά στην τόνωση του μεταβολισμού σου και συνολικά βοηθά στο να διατηρήσεις ένας υγιές βάρος και να αποφύγεις τις ορμές για... τσιμπολόγημα ανάμεσα στα γεύματα. Υπάρχει όμως περίπτωση ακόμα και αν ακολουθείς τη σωστή πρακτική ενός πλούσιου πρωινού όχι μόνο να μη διατηρείς το σωματικό σου βάρος, αλλά και να το αυξάνεις. Αιτία; Η ζάχαρη που κρύβεται σε πολλά από τα όσα βάζεις στο πρωινό τραπέζι. Δες τί να αποφύγεις.

1. Ζάχαρη στον καφέ: Ίσως το πιο συνηθισμένο λάθος πολλών. Καφέ πίνουν πολλοί το πρωί, αλλά αν τον πίνουν με δύο ή και τρεις κουταλιές ζάχαρη τότε οι θερμίδες χτυπούν κόκκινο. Προσπάθησε να ελατώσεις τη ζάχαρη στον καφέ σου.

2. Κουλουράκια, κρουασάν κ.λπ.: Πολλοί συνηθίζουν να τρώνε κάτι γλυκό το πρωί αλλά θα πρέπει να θυμούνται πως όλα αυτά τα γλυκά είναι όχι μόνο πλούσια σε ζάχαρη, αλλά και σε βούτυρο και άρα σε θερμίδες. Προσπάθησε να τα αντικαταστήσεις με ολικής άλεσης φρυγανιές ή ψωμί και λίγη μαρμελάδα ή μία κουταλιά μέλι.

3. Χυμοί: Ο χυμός κάνει καλό, αλλά όχι ο συμπυκνωμένος (τον συναντάμε συχνά σε πρωινά ξενοδοχείων ή καταστημάτων), ούτε τα φρουτοποτά, ούτε τα νέκταρ του εμπορίου, καθώς όλα αυτά σχεδόν πάντα έχουν μεγάλη προσθήκη ζάχαρης. Προτίμησε έναν φυσικό φρεσκοστυμμένο χυμό.

4. Δημητριακά: Είναι καλή πηγή φυτικών ινών, μία ιδανική επιλογή για πρωινό, αλλά θέλει προσοχή όταν τα αγοράζεις. Διάβασε τα συστατικά με προσοχή καθώς πολλές ετικέτες δημητριακών είναι ιδιαίτερα πλούσιες σε ζάχαρη.