Header Ads

Το Plisskën έκανε την πόλη να μοιάζει πιο αληθινή




Γράφει ο Χρήστος Χατζηιωάννου

Χρώματα, εικόνες και παραστάσεις από το διήμερο φεστιβάλ που όρισε τον τρόπο με τον οποίο μια πόλη πρέπει να στηρίζει τη μουσική της.

Όταν ακούστηκε για πρώτη φορά η ιδέα ενός φεστιβάλ σαν το Plisskën, γνωρίζαμε πολύ καλά ότι έμπαινε μια δυναμική πρόκληση στη μουσική ζωή της πόλης η οποία είχε χωριστεί μέχρι τότε σε στρατόπεδα, αφήνοντας ένα τεράστιο κομμάτι της κοινωνίας εκτός. Αυτό που κατάφερε στα δικά μου μάτια να κάνει το Plisskën στις 2 και 3 Δεκεμβρίου, ήταν να δημιουργήσει ένα event το οποίο αφουγκράζεται τις ανάγκες της πόλης και βάζει συνεχώς νέες προκλήσεις στον κόσμο που το τιμά και τους ίδιους τους διοργανωτές.
Challenge your music. Challenge your style. Challenge your future

Αυτό ήταν το μήνυμα που έδενε τα adidas Originals με την φιλοσοφία και τη διάθεση του φεστιβάλ και είναι ακριβώς ο συνδετικός κρίκος του κοινού με όσα συνέβαιναν εκεί και αποτελούσαν πρόκληση για τις μουσικές μας, το στιλ μας, το ίδιο μας το μέλλον.







Το Plisskën έκανε το εξής μαγικό. Και μπορεί να μην φαίνεται σε όλους μαγικό αλλά πραγματικά είναι αν αναλογιστείς τα υπόλοιπα φεστιβάλ που διοργανώνονται σε αυτή την πόλη και τα περίχωρά της. Έφτιαξε το φεστιβάλ σαν ζωντανό κομμάτι της πόλης, βάζοντας τον επισκέπτη στη διαδικασία να επισκεφθεί όχι ένα αλλά περισσότερα κτίσματα και χώρους στο κέντρο της Αθήνας.

Αντί δηλαδή να χρησιμοποιήσει έναν έτοιμο χώρο όπως κάνουν οι περισσότεροι, αντί να στείλει το κοινό της πόλης σε μια μακρινή γωνιά της, βρήκε εκείνους τους χώρους που έχουν τον παλμό και τη ζωντάνια να φιλοξενήσουν τον κόσμο του Plisskën.







Από το μεταλλουργίο μεταφερόσουν πιο έξω στα lounge για να δοκιμάσεις τις γεύσεις που έντυναν το φεστιβάλ. Κι από εκεί στο The Hub για το Aquarium stage, στο υπέροχο Pop Up κτίριο επί της οδού Πειραιώς και φυσικά το main stage στο 117 της Πειραιώς. Εκεί που συναντήθηκαν λάτρεις της ηλεκτρονικής και όχι μόνο μουσικής.

Οι Psychic Ills έκαναν την αρχή στο main stage, δίνοντας ένα πολύ δυναμικό στίγμα για το τι θα επακολουθύσε το διήμερο. Κι όταν η αίθουσα άρχισε να γεμίζει και πριν δώσουν πάσα στους The Four Owls, η αίθουσα σκοτείνιασε και στο video wall προβλήθηκε ένα υπέροχο βίντεο εμπνευσμένο από τη δυναμική και την urban διάθεση του νέου sneaker των adidas Originals, του Tubular Shadow.







Τα νέα sneakers ήταν πανταχού παρόντα στο χώρο. Στο lounge των adidas Originals στο Μεταλλουργείο όπου οι φαν του απόλυτου street style brand είχαν τη δυνατότητα να χαλαρώσουν ανάμεσα στα live και να ρίξουν μια ματιά στα lookbook που είχαν ετοιμάσει τα adidas Originals για το Tubular Shadow. Με το background να είναι γεμάτο με πολλαπλά branded pins με το χαρακτηριστικό λογότυπο των #adidasOriginals, διαθέσιμα για το κοινό.







Στην είσοδο του main stage, σε ένα πολύ δημιουργικό εικαστικό το οποίο υποδεχόταν τους επισκέπτες του Plisskën και τους έβαζε με τα τρία white stripes σε διάθεση και κλίμα φεστιβάλ. Αλλά φυσικά και στα πόδια των διαφόρων influencers που έσπευσαν να κάνουν δικό τους και να ανεβάσουν στα social accounts τους το νέο sneaker που κλέβει τις καρδιές των λάτρεων του είδους.




Από το Blogger.