Header Ads

6 Πράγματα που πρέπει αποφεύγεις πριν το γυμναστήριο!




Υπάρχουν πάρα πολλά άρθρα για τις ασκήσεις και την γυμναστική που θα πρέπει να κάνεις προκειμένου να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα ή το τι πρέπει να αποφεύγεις στο γυμναστήριο . Ωστόσο. δεν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες για αυτά που πρέπει να αποφεύγεις να κάνεις πριν το γυμναστήριο.

Αν αναρωτιέστε, υπάρχουν κάποια πράγματα που όχι μόνο μπορούν να μπορεί να κάνουν πιο επίπονη την γυμναστική, αλλά και να μειώσουν τα αποτελέσματα της. Για να μην την πατήσει κανείς πια με κάτι τέτοιο, πάμε να δούμε τα 6 πράγματα που δεν είναι καλό να κάνουμε πριν από την προπόνησή μας.


Τι να μην κάνεις πριν το γυμναστήριο!


1. Μην παρακοιμηθείς


Αν και ένας μικρός υπνάκος μπορεί να σου δώσει ενέργεια και να σε βοηθήσει να είσαι πιο αποδοτικός, προσπάθησε να μην κοιμηθείς περισσότερο από 30 λεπτά. Τα 20 με 30 λεπτά είναι ο ιδανικός χρόνος. Αν ξεπεράσεις αυτό το όριο θα έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα και δεν θα έχεις ενέργεια και όρεξη.

2. Μην κάνεις διατάσεις



Ίσως να φανεί λίγο περίεργο αυτό, γιατί το πρωτόκολλο μας έχει να κάνουμε διατάσεις πριν από την προπόνηση. Ωστόσο, πιο πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει πως οι διατάσεις μπορούν να οδηγήσουν σε τραυματισμούς και τραβήγματα των μυών και να μειώσει την τάση που δέχονται, άρα και να γίνουν λιγότερο αποδοτικές οι ασκήσεις.

3. Μην κάνεις αερόβια γυμναστική



Η αερόβια γυμναστική είναι ιδανική πριν το γυμναστήριο αν θες να κάψεις λίπος. Βέβαια, αν ο σκοπός σου είναι να αυξήσει τον μυικό σου όγκο, καλύτερα να την αποφύγεις. Σε κουράζει πριν πας στα πιο «βαριά» μέρη της προπόνησης και θα επηρεάσει τον μεταβολικό σου ρυθμό.

4. Μην αγχώνεσαι






Το άγχος είναι ο καταστροφές της γυμναστικής σου! Όταν κάποιος είναι αγχωμένος παράγει περισσότερη κορτιζόλη, η οποία επιταχύνει την διάλυση του μυικού ιστού και αποθήκευση λίπους. Επίσης, το στρες μπορεί να επηρεάσει την ικανότητά σου να είσαι συγκεντρωμένος και να οδηγήσει σε κάποιον τραυματισμό.

5. Μην το παρακάνεις με σκευάσματα ενέργειας



Αν και σε μικρή ποσότητα μπορεί να σου δώσουν ενέργεια και να ενισχύσουν την όρεξη σου για άθληση, σε μεγάλη ποσότητα θα υπάρξουν αρνητικά αποτελέσματα. Είναι πιθανό να αυξήσουν τον καρδιακό ρυθμό και να προκαλέσουν ένα αίσθημα ανησυχίας που μπορεί να σε αποσπάσει από την προπόνηση.

6. Μην φας πολύ



Όπως είναι γνωστό, το φαγητό πριν από το γυμναστήριο είναι απαραίτητο ώστε να μπορέσει ο οργανισμός σου να υποστηρίξει την ανάπτυξη των μυών. Το πολύ φαγητό όμως μπορεί να οδηγήσει σε πόνο στο στομάχι, ναυτία και να μην γίνει αποδοτικά η προπόνηση. Επιπλέον, αν έχεις φάει πολύ, περισσότερο αίμα βρίσκεται στο στομάχι σου, άρα λιγότερο στους μύες, μειώνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα των ασκήσεων.

Από το Blogger.