Header Ads

Τι πάει να πει "αυτό το ρούχο είναι πολύ gay";




Γράφει η Ελιάνα Χρυσικοπούλου

Τα εργοστάσια βάζουν ετικέτες στα ρούχα που αναγράφουν τη σύστασή τους, οι άνθρωποι βάζουν ετικέτες οι οποίες αναγράφουν τον σεξουαλικό προσανατολισμό εκείνων που τα φοράνε. Είσαι ανάμεσά τους;


Τα σχόλια που αφήνονται κάτω από τα άρθρα του Dress Code είναι πάντα πολύτιμα, αλλά γενικά δεν χαρακτηρίζονται από φοβερή πρωτοτυπία. Με κοινό παρονομαστή τη γκρίνια, καταπιάνονται με ζητήματα που συνήθως αφορούν το κόστος των προτεινόμενων ρούχων και την αισθητική τους (a.k.a. διαλέγουμε ρούχα για κακόγουστους πλούσιους). Το προσωπικό μου αγαπημένο, όμως, παραμένει ο σεξουαλικός προσανατολισμός. Όχι των αντρών, των ρούχων. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να περιγράψουν ένα πουλόβερ όχι σχολιάζοντας πως είναι χρωματιστό/ πλουμιστό/ ζωηρό/ χαρούμενο/ μαξιμαλιστικό αλλά χαρακτηρίζοντάς το πολύ 'gay'. Υπάρχουν και άλλοι που δεν καταφέρονται εναντίον ενός συγκεκριμένου ρούχου, αλλά τα βάζουν με ολόκληρες συνομοταξίες: Τα χρωματιστά παντελόνια είναι gay. Οι εσπαντρίγιες είναι gay. Τα μαντίλια είναι gay.





Μήπως έχει έρθει η ώρα να το συζητήσουμε; Ποιος ορίζει την 'αντρίλα' των ρούχων που προσφέρονται εκεί έξω; Ποιος μετράει τα Τ-shirt με το στρειτόμετρο; Και, τελικά, με βάση ποιανού τα κριτήρια κάνουμε αυτή την κουβέντα; Είναι ΟΚ το να παίρνεις τις προσλαμβάνουσές σου, τις προσωπικές σου πεποιθήσεις και τη δική σου υποκειμενική αισθητική και να βγάζεις, με βάση αυτά, κανόνες για τον γενικό πληθυσμό;




Από το Blogger.