Οι "τρελές" γυναίκες της παγκόσμιας δισκογραφίας σε ένα σπίτι. Γίνεται; (video)
«Κλειδαμπαρώθηκε» στο γραφείο του γνωστός Συμβολαιογράφος – Τον Καταγγέλλουν για παράνομους Πλειστηριασμούς – Ζωή, Λαφαζάνης, «Δεν Πληρώνω» έξω από το γραφείο του (BINTEO – ΦΩΤΟ)
Life Stories | Μία οικογενειακή φωτογραφία έγινε viral λόγω κακού photoshop
Μαλλιά που φωσφορίζουν στο σκοτάδι | Κι όμως αυτό είναι το νέο hair trend
Beauty Stories | Οι φανταστικές Pure Clay μάσκες προσώπου της L’Oreal Paris
American Crime Story: The Assasination of Gianni Versace | Εκεί που η δεκαετία του 90 ξετυλίγεται με το πιο θλιβερό γεγονός
Διαγωνισμοί Τροφίμων Οίνων και Ποτών "Olymp Awards 2018"
Αγρότης χορεύει Sia και γίνεται viral για καλό σκοπό (video)
Η Rolls Royce δημιούργησε το αυτοκίνητο του μέλλοντος (video)
Ο Πέτρος Ιακωβίδης στον Star FM 97,1 και στην εκπομπή "Ραντεβού στις 16:00" (video)
Γιώργος Παρτσαλάκης: "Έχω την εντύπωση ότι η μυθοπλασία περνά τρομακτική κρίση. Γράφονται πράγματα τα οποία δεν τα καταλαβαίνω." (video)
Ο Ζαφείρης Μελάς μιλά για τον Παντελή Παντελίδη: "Μου έσφιξε το χέρι και έτρεμε. Εμένα αυτό μου φτάνει" (video)
Life Stories | Γνωρίστε τον σύγχρονο άνθρωπο των σπηλαίων (video)
HotDudesWithKittens | Το Instagram Account που έχει προκαλέσει πανικό στο γυναικείο πληθυσμό
Ένα φωτεινό υπερθέαμα στο παρεκκλήσι του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ (video)
Τα βραβεία Grammy έρχονται αποκλειστικά στην Cosmote TV ζωντανά από την Νέα Υόρκη
Νικολέττα Ράλλη: "Ενημερωθήκαμε από το κανάλι την περασμένη εβδομάδα για την εξέλιξη της εκπομπής μας"
Βαγγέλης Περρής: "Νομίζω ότι ο Σφακιανάκης είναι ένας από τους λόγους που κόπηκε η εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα" (video)
Πέτρος Κωστόπουλος: "Με τη Ναταλία Γερμανού χάσαμε 2 εκατομμύρια ευρώ" (video)
Ντάρια Τουρόβνικ: Το μοντέλο που θα αναστατώσει τις παραλίες του Survivor 2
MasterChef 2 | Τον έδιωξαν πριν καν μπει μέσα γιατί δεν ακολούθησε τους κανόνες (video)
Βίκυ Σταυροπούλου: "Με έχουν μπερδέψει με την Βίκυ Χατζηβασιλείου" (video)
Γιάννης Σπαλιάρας: Στο Survivor έφαγα από τα σκουπίδια και ένιωθα τέλεια - Έβλεπα συνέχεια όνειρα με τεράστια κρουασάν, γλυκά…" (video)
Απίστευτο και όμως αληθινό | Σοφία Παυλίδου κατά Μάνου Παπαγιάννη: "Με άρπαξε από το λαιμό. Έβριζε κατά τη διάρκεια." (video)
Όταν η Meryl Streep έγινε Tom Hanks και το αντίστροφο (video)
50 Shades Freed | Το μεγάλο φινάλε δεν θα έχει καμία σχέση με αυτό του βιβλίου
Αντιμέτωπος με τις αρχές ο Chris Brown μετά το δώρο που έκανε στην κορούλα του
Divorce 2: Σε ένα παράλληλο σύμπαν η Carrie δεν παντρεύτηκε τον Mr. Big, αλλά τον πιο συνηθισμένο Έινταν μιας άλλης ηλικίας
Τελείωσαν οι φήμες - Αυτές είναι οι 12άδες του Survivor 2 (video)
Δημήτρης Βλάχος: Η δήλωσή του μετά από την ακύρωση της συμμετοχής του στο Survivor 2
Fashion Stories | 4 τρόποι να φορέσεις ένα παπιγιόν
Life Stories | Τι οδηγεί τους ανθρώπους στην απιστία;
Καλό ταξίδι Τζίμη! Δες τη συνέντευξη του Τζίμη Πανούση στην Έλλη Στάη και στη εκπομπή "Με τα μάτια της Έλλης" (video)
Φωτιά πήρε το Twitter με το... "UFO" της Κρήτης - Το περίεργο θέαμα που είδαν οι κάτοικοι του Ρεθύμνου

Διατροφικά λάθη που ΔΕΝ πρέπει να ξανακάνεις αν θες να έχεις αποτέλεσμα




Το σενάριο έχει ως εξής: τον τελευταίο καιρό έχετε αρχίσει να πηγαίνετε συστηματικά γυμναστήριο και παρά το γεγονός ότι τηρείτε ευλαβικά το πρόγραμμα που σας έδωσε ο γυμναστής σας δεν έχετε δει κανένα αποτέλεσμα. Η ζυγαριά δεν λέει να ξεκολλήσει και εσείς έχετε αρχίσει να αγχώνεστε.

Αρχικά μην πανικοβάλλεστε καθώς για όλα υπάρχει λύση και για το συγκεκριμένο πρόβλημα κατά ένας μεγάλο ποσοστό φταίει η διατροφή σας. 

Παρακάτω θα σας αναφέρουμε τα σημαντικότερα διατροφικά λάθη που κάνουν όσοι γυμνάζονται και αν τα περιορίσετε σας υποσχόμαστε πως θα δείτε άμεσα αποτελέσματα στο σώμα σας.

Ας τα δούμε ένα - ένα:

1) Πολλοί άνθρωποι που ξεκινάνε τώρα να γυμνάζονται σταματάνε ή περιορίζουν την πρόσληψη πρωτεΐνης. Μέγα λάθος. Η ημερήσια ποσότητα πρωτεΐνης που πρέπει να προσλαμβάνει κάποιος είναι 1,2-1,6 γρ. ανά κιλό σωματικού βάρους.

2) Mην μειώνετε την κατανάλωση νερού. Όσοι γυμνάζεστε πρέπει απαραιτήτως να πίνετε νερό κατά τη διάρκεια της άσκησης έστω και με το ζόρι καθώς η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού είναι σημαντική και βοηθά έτσι ώστε να έχετε καλύτερες επιδόσεις.


3) Εάν πηγαίνετε πρωί στο γυμναστήριο θα πρέπει να καταναλώσετε κάτι ελαφρύ αλλά αν θέλετε να φάτε κανονικό γεύμα όπως το μεσημεριανό σας τότε θα περιμένετε να περάσουν 3 ώρες για να ξεκινήσετε την άσκηση.

4) Αν θέλετε να γυμναστείτε νηστικοί οι καλύτερες ώρες είναι οι πρωινές και οι απογευματινές. Ενδεικτικά, αν το πρωί ασκείστε νηστικοί σύμφωνα με έρευνες οι καύσεις αυξάνονται κατά 33% όσο για το απόγευμα, καλό είναι 1-2 ώρες πριν τη γυμναστική να έχετε καταναλώσει ένα ελαφρύ σνακ όπως μία μπάρα δημητριακών.

5) Μην βασίζεστε στα συμπληρώματα διατροφής. Τίποτα δεν αναπληρώνει τη σωστή διατροφή και τη γυμναστική. Όλα αυτά είναι απλά βοηθητικά και χρειάζεται προσοχή κατά την πρόσληψή τους και συμβουλή ειδικού.


6) Μην «κόβετε» τους υδατάνθρακες. Αν σταματήσετε να τρώτε την επιτρεπόμενη ποσότητα υδατανθράκων που είναι και το καύσιμο του οργανισμού, τότε θα αποδομηθούν οι μύες σας.

7) Μην μένετε νηστικοί μετά τη γυμναστική. Μετά το τέλος της άσκησης το επόμενο μισάωρο θα πρέπει να καταναλώσετε κάτι που να περιέχει απαραίτητα πρωτεΐνη και υδατάνθρακες.


8) Mην υπερεκτιμάτε τις καύσεις σας. Καμιά φορά δεν «καίτε» τόσες θερμίδες όσες νομίζετε και άρα δεν δικαιούστε να φάτε την αγαπημένη σας σοκολάτα. Θα την φάτε αλλά τη μέρα που επιτρέπει το πρόγραμμα διατροφής σας.

9) Τέλος, μην εμπιστεύεστε άτομα που δεν έχουν σχέση με γυμναστική και διατροφή. Για όλα υπάρχουν οι ειδικοί που μπορούν να σας λύσουν όλες τις απορίες αλλά και να σας βοηθήσουν ουσιαστικά.