Το Twitter παρουσιάζει την γυναίκα σωσία του Donald Trump και είναι μία αγρότισσα
Δες τα 3 Hot Fashion Trends στα μαγιό για αυτό το καλοκαίρι
Συνέντευξη This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Χρήστος Βασιλόπουλος: Μου είχαν κάνει πρόταση για το πρώτο Survivor, όμως δεν προχώρησε από την πλευρά της παραγωγής
Τα 5 Στοιχεία | Mια μουσικό-θεματική παράσταση με την Άννα Μπουρμά
Πρώτο βραβείο Καλύτερης Εταιρείας κέρδισε η μαθητική Εικονική Επιχείρηση ΗΕLM.E.T. απο τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά στην Καλαμάτα
Δες την ταινία Jumanji: Καλωσήρθατε στην Ζούγκλα στο προσωπικό σου cinema από την Cosmote TV
Νέα σειρά έρχεται απόψε στο πρόγραμμα του Fox Greece | Όσα πρέπει να ξέρεις για το Trust
Δέσποινα Μοιραράκη: Είναι χαζές οι γυναίκες που τσακώνονται με τους άντρες τους
Τρελαίνεσαι για cinema; Αυτοί είναι οι 3 λογαριασμοί που πρέπει να ακολουθείς στο Instagram
Δημήτρης Παπανώτας: Όταν ήρθα στην Αθήνα με λέγανε Βλάχο. Δεν μπορώ να κάθομαι να ασχολούμαι με ανόητους
23 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου με την Αθήνα να γιορτάζει ως Πρωτεύουσα Βιβλίου για το 2018
Ανάδρομος Ερμής ή καθαρή ατυχία; - Αυτός είναι ο πιο άτυχος άνθρωπος του πλανήτη
Without You από τον Dj Christodoulos (remix)
Απίστευτο! Έφυγε σε ηλικία 28 ετών ο διάσημος DJ Avicii
Τεράστια η επιτυχία της Μαθητικής Εμπορικής Έκθεσης της Αθήνας - Βραβεύτηκαν τρεις καινοτόμες κοινωνικές μαθητικές επιχειρήσεις
Εκδόσεις Σεναριογράφων Ελλάδος: Παρουσίαση Βιβλίου στον Ιανό
Αυτός είναι ο προορισμός που θα πάνε για μήνα του μέλιτος οι Harry και Meghan
Ταξιδεύουμε στο πιο Instagrammable ξενοδοχείο στον κόσμο
Σάρωσε το Teeling στα World Whiskies Awards 2018
Η Pink είναι η πιο όμορφη γυναίκα της χρονιάς σύμφωνα με το People
4 λόγοι που ο νέος κύκλος του Fear The Walking Dead είναι πολύ καλύτερος από την original σειρά
Ο Dj Christodoulos κάνει το δικό του retouch στο απίστευτο κομμάτι Butterfly
Σταύρος Κρητικός | Σου Φωνάζω (Εϊ) Νέο Κομμάτι
Αυτά είναι τα πιο ενοχλητικά πράγματα που κάνουν οι άντρες στο σεξ σύμφωνα με τις γυναίκες
Ποιος παίκτης του Master Chef έκλεισε ήδη συμφωνία με τηλεοπτική εκπομπή
Μαριώ:Ο πατέρας μου δεν ήθελε καν να τραγουδάω τα ρεμπέτικα τραγούδια. Περιττό τι ξύλο έφαγα.
Το είδαμε και αυτό! Έκανε Instagram στην 5 ημερών κόρη της!
Μάγδα Τσέγκου: Ο Γιώργος Αυτιάς μου έμαθε πως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός
The Walking Dead Season 8 Finale | Εκεί που κάθε τέλος είναι και μία καινούρια αρχή
Πωλίνα:Εμένα θα με θάψετε με το ροζ μπικίνι. Δεν μπορώ να κάνω άλλα πράγματα. Θα μείνω αιωνίως έφηβη
Κύκλος συναυλιών Άνοιξη βιδωτό φιλί από τον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός
Μοναδικό video μας ταξιδεύει στην μόδα του 18ου αιώνα
Μετά τα λεωφορεία δίχως οδηγό στα Τρίκαλα έρχονται τα ηλεκτρονικά ποδήλατα & τρίκυκλα
Εσύ θα έβρισκες ρομαντική μια πρόταση γάμου με συνδετήρα;

Akis Tsakiris Youtube Channel

Διατροφικά λάθη που ΔΕΝ πρέπει να ξανακάνεις αν θες να έχεις αποτέλεσμα




Το σενάριο έχει ως εξής: τον τελευταίο καιρό έχετε αρχίσει να πηγαίνετε συστηματικά γυμναστήριο και παρά το γεγονός ότι τηρείτε ευλαβικά το πρόγραμμα που σας έδωσε ο γυμναστής σας δεν έχετε δει κανένα αποτέλεσμα. Η ζυγαριά δεν λέει να ξεκολλήσει και εσείς έχετε αρχίσει να αγχώνεστε.

Αρχικά μην πανικοβάλλεστε καθώς για όλα υπάρχει λύση και για το συγκεκριμένο πρόβλημα κατά ένας μεγάλο ποσοστό φταίει η διατροφή σας. 

Παρακάτω θα σας αναφέρουμε τα σημαντικότερα διατροφικά λάθη που κάνουν όσοι γυμνάζονται και αν τα περιορίσετε σας υποσχόμαστε πως θα δείτε άμεσα αποτελέσματα στο σώμα σας.

Ας τα δούμε ένα - ένα:

1) Πολλοί άνθρωποι που ξεκινάνε τώρα να γυμνάζονται σταματάνε ή περιορίζουν την πρόσληψη πρωτεΐνης. Μέγα λάθος. Η ημερήσια ποσότητα πρωτεΐνης που πρέπει να προσλαμβάνει κάποιος είναι 1,2-1,6 γρ. ανά κιλό σωματικού βάρους.

2) Mην μειώνετε την κατανάλωση νερού. Όσοι γυμνάζεστε πρέπει απαραιτήτως να πίνετε νερό κατά τη διάρκεια της άσκησης έστω και με το ζόρι καθώς η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού είναι σημαντική και βοηθά έτσι ώστε να έχετε καλύτερες επιδόσεις.


3) Εάν πηγαίνετε πρωί στο γυμναστήριο θα πρέπει να καταναλώσετε κάτι ελαφρύ αλλά αν θέλετε να φάτε κανονικό γεύμα όπως το μεσημεριανό σας τότε θα περιμένετε να περάσουν 3 ώρες για να ξεκινήσετε την άσκηση.

4) Αν θέλετε να γυμναστείτε νηστικοί οι καλύτερες ώρες είναι οι πρωινές και οι απογευματινές. Ενδεικτικά, αν το πρωί ασκείστε νηστικοί σύμφωνα με έρευνες οι καύσεις αυξάνονται κατά 33% όσο για το απόγευμα, καλό είναι 1-2 ώρες πριν τη γυμναστική να έχετε καταναλώσει ένα ελαφρύ σνακ όπως μία μπάρα δημητριακών.

5) Μην βασίζεστε στα συμπληρώματα διατροφής. Τίποτα δεν αναπληρώνει τη σωστή διατροφή και τη γυμναστική. Όλα αυτά είναι απλά βοηθητικά και χρειάζεται προσοχή κατά την πρόσληψή τους και συμβουλή ειδικού.


6) Μην «κόβετε» τους υδατάνθρακες. Αν σταματήσετε να τρώτε την επιτρεπόμενη ποσότητα υδατανθράκων που είναι και το καύσιμο του οργανισμού, τότε θα αποδομηθούν οι μύες σας.

7) Μην μένετε νηστικοί μετά τη γυμναστική. Μετά το τέλος της άσκησης το επόμενο μισάωρο θα πρέπει να καταναλώσετε κάτι που να περιέχει απαραίτητα πρωτεΐνη και υδατάνθρακες.


8) Mην υπερεκτιμάτε τις καύσεις σας. Καμιά φορά δεν «καίτε» τόσες θερμίδες όσες νομίζετε και άρα δεν δικαιούστε να φάτε την αγαπημένη σας σοκολάτα. Θα την φάτε αλλά τη μέρα που επιτρέπει το πρόγραμμα διατροφής σας.

9) Τέλος, μην εμπιστεύεστε άτομα που δεν έχουν σχέση με γυμναστική και διατροφή. Για όλα υπάρχουν οι ειδικοί που μπορούν να σας λύσουν όλες τις απορίες αλλά και να σας βοηθήσουν ουσιαστικά.