Header Ads

Μα, τι έχουν πάθει όλοι τέλος πάντων με τις Herschel;




Γράφει η Αλεξάνδρα Σαμσά
Μία απορία και δέκα (ενδεικτικές) απαντήσεις στο τι μπορεί να συμβαίνει εκεί έξω με αυτά τα σακίδια που αργά ή γρήγορα πρέπει να τα κρατήσεις.

Άντρας με κουστούμι, sneakers και σακίδιο στην πλάτη. Η απόλυτη γυναικεία φαντασίωση στους χίπστερ καιρούς που ζούμε, δεν έχει αμάνικα μπλουζάκια και ιδρώτες να τρέχουν. Έχει σακίδιο. Και όταν λέμε σακίδιο, εννοούμε σακίδιο με ταυτότητα, όχι ένα από αυτά που κρατάνε οι μαθητές του Λυκείου. Η δεύτερη περίπτωση δεν είναι σέξι, είναι παλιμπαιδισμός.

Αν ρίξουμε μία ματιά εκεί έξω, θα δούμε ότι ολοένα και περισσότερος κόσμος περιφέρεται με ένα σακίδιο στην πλάτη. Και ότι σύνηθως, το σακίδιο αυτό, έχει την επιγραφή Herschel.



















Το περίεργο με τα παραπάνω δεδομένα, πέρα από το προφανές αστείο ότι όποιος έχει υιοθετήσει το παραπάνω outfit, κινδυνεύει να θεωρηθεί ποταμίσιος ψηφοφόρος, είναι ότι η Herschel σαν μάρκα, δεν είναι σε καμία περίπτωση φθηνή. Από ποιότητα βέβαια, και στυλ, σκίζει. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο.













Η αλήθεια είναι ότι ένα σακίδιο, είναι μία επένδυση. Ειδικά για τον άντρα, που δεν αλλάζει τις τσάντες σαν τα πουκάμισα. Είναι μία επένδυση η οποία θέλεις να σε βγάλει ασπροπρόσωπο τόσο στυλιστικά όσο και οικονομικά. Κυρίως, το δεύτερο αν μιλάμε για αρκετά χρήματα. Γιατί αν είναι να πάρεις κάτι και μετά από ένα-δύο μήνες, σου σκιστεί. Πνίχτα.













Αν έχουν λοιπόν, κάτι η Herschel να εγγυηθούν, πέρα από στυλ, είναι ποιότητα. Και χωρητικότητα. Οι αποθηκευτικοί χώροι του σακιδίου είναι τόσοι όσοι χρειάζεσαι. Για laptop, για ρούχα, για φαγητό, για τα πάντα. Εντάξει, δεν είναι και το τσαντάκι του Sport Billy, αλλά κατάλαβες.

Μία δοκιμή, θα σε πείσει. Και θα σου αποδείξει πόσο γρήγορα, κάνεις απόσβεση των χρημάτων σου.



















Από το Blogger.