Links of London και η μαγεία των Χριστουγέννων ξετυλίγεται
Ο Σωτήρης Λεβάκος, Διευθυντής Πωλήσεων στη Met Life Λαμίας, στον Star FM 97,1
Οι Έλληνες | Εμπνευστές του σήμερα, η κληρονομία των αιώνων στο Cosmote History
Ο Sotis Βολάνης τραγουδάει το ‘’Άγιε μου Βασίλη’’ και γίνεται viral (video)
Κατερίνα Λάσπα: "Μου ζήτησε 250.000 ευρώ για μία συνέντευξη" (video)
Το "Βουνό" από το Game Of Thrones μας δείχνει την σύντροφό του και "σπάει" το Instagram
Νέα έρευνα δηλώνει πως οι γυναίκες που έχουνε άσχημους συζύγους είναι πιο ευτυχισμένες
Keith Chegwin | Το Saturday Superstore, το Swap Shop και το Celebrity Big Brother (video)
Η Κατερίνα Στικούδη στον Star FM 97,1 και στην εκπομπή "Ραντεβού στις 16:00"
Ο νέος κύκλος της σειράς Peaky Blinders έρχεται στο πρόγραμμα της Cosmote TV
Οι New York Times αποκαλούν το 2017 ως η χρονιά του τρόμου και η Nicole Kidman παρουσιάζει τα... τρομακτικά αποτελέσματα (video)
Όταν η Lady Gaga έγινε sexy ξωτικό των Χριστουγέννων, το Instagram πήρε φωτιά
Η νέα πρωτοποριακή αντιγηραντική σειρά POINT της pHformula είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά
Χρυσές Σφαίρες 2018 | Οι υποψηφιότητες των φετινών βραβείων
Δες πώς είναι σήμερα Nick Nolte - Τίποτα δεν θυμίζει τον sexy άνδρα του 1992
Eurovision 2018 | Ανακοινώθηκε η υποψηφιότητα της Αυστραλίας
Eurovision 2018 | 42 χώρες ετοιμάζονται για την Λισαβόνα - Η πρώτη εικόνα από την μαγευτική σκηνή του διαγωνισμού
London International Olive Oil Competitions 2018 | Οι διαγωνισμοί Ελαιολάδου επιστρέφουν στη Βρετανική Πρωτεύουσα
Κάθε Στιγμή Μετράει: Ο Γιάννης Πλούταρχος δίνει δύναμη και επικοινωνεί το σύνθημα της δωρεάς μυελού των οστών
Άναψε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στην Λαμία - Γέμισε κόσμο η πλατεία Πάρκου (video)
Ο Αναστάσιος Ράμμος στον Star FM 97,1 και στην εκπομπή "Ραντεβού στις 16:00"
Life Stories | Το πιο γλυκό κοινωνικό πείραμα της χρονιάς - Πώς θα αντιδρούσες αν κάποιος σου έλεγε πως είσαι όμορφος/η; (video)
Xmas Stories | Τα πιο όμορφα χριστουγεννιάτικα δέντρα του Pinterest
Xmas Stories | Έξυπνα tips για χριστουγεννιάτικα δώρα που... μπορείς να τα φας (video)
Στο επόμενο επεισόδιο της Μηχανής του Χρόνου ταξιδεύουμε στην Αρχαία Αθήνα | Αποκλειστικά από το Cosmote History
Ο Χρήστος Ζαν Μπατίστ στον Star FM 97,1 και στην εκπομπή "Ραντεβού στις 16:00"
Πρόσωπα της χρονιάς για το 2017 είναι εκείνοι που έσπασαν την σιωπή τους (video)
Μετά το Despacito αυτό είναι το πιο viral video της χρονιάς σύμφωνα με το Youtube
Life Stories | Αν σκέφτεσαι να χωρίσεις καλύτερα να το κάνεις μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου
Fashion Stories | Αυτοί είναι οι πιο καλοντυμένοι άντρες της εβδομάδας
Τα Χριστουγεννιάτικα πουλόβερ είναι μόδα και ο David Beckham το γνωρίζει καλύτερα από όλους
Κάθε Τετάρτη, οι γυναίκες έχουν την δική τους ώρα χαλάρωσης στην Cosmote TV
Καλό Ταξίδι στο πιο λαμπερό αστέρι της Γαλλικής Ροκ | Johnny Hallyday
Xmas Stories | Το γράμμα ενός πιτσιρικά προκάλεσε μακελειό στο twitter

Πώς θα ξαναβρείς τη φόρμα σου μετά τις διακοπές




Γράφει ο Βαγγέλης Πολυμερόπουλος
Μια προπόνηση χωρίς βάρη για να βοηθήσεις το σώμα σου να επανέλθει στη φυσική (του) κατάσταση.

Διακοπές τέλος για τους περισσότερους από μας. Αυτή η φράση είναι δύσκολο να τη χωνέψεις, αλλά οφείλεις να αποδεχτείς τα δεδομένα και να προσαρμοστείς στην 'κανονική' καθημερινότητα. Το ίδιο πρέπει να κάνει και το σώμα σου. Αρκετά ξεκουράστηκε αυτές τις ημέρες. Αν έχει μείνει σε αδράνεια πάνω από μια εβδομάδα, τότε χρειάζεται τουλάχιστον τον τριπλάσιο καιρό για να βρει τη φόρμα του.

Στη θεωρία μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά στην πράξη δεν είναι καθόλου εύκολο. Οι πρώτες μία - δύο προπονήσεις πιθανόν να βγουν εύκολα, από εκεί και πέρα, όμως, θα σε πάρει η κάτω βόλτα. Πιθανόν να αισθάνεσαι έντονη κόπωση και πιάσιμο και το σώμα να μην ακούει τις εντολές που του δίνεις. Εδώ είναι και το κρίσιμο σημείο. Δεν πρέπει να τα παρατήσεις ή να χάσεις προπόνηση με την δικαιολογία της κούρασης. Πρέπει να επιμείνεις και να είσαι πιστός στο πρόγραμμα.

Μετά τις πρώτες δύο εβδομάδες θα αρχίσεις να αισθάνεσαι μεγαλύτερη άνεση στις κινήσεις σου και θα εκτελείς πιο εύκολα τις ασκήσεις. Τότε είναι που οι σωστές βάσεις θα έχουν μπει, ώστε να ξεκινήσεις μια ακόμα επιτυχημένη σεζόν.



(Φωτογραφίες: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)



Το πρόγραμμα που ακολουθεί είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να βοηθήσει στην ομαλή προσαρμογή των μυών σου στην έντονη προπόνηση μετά από αρκετές μέρες διακοπών. Δεν χρειάζεσαι κανένα βάρος. Μόνο το βάρος του σώματος σου. Πριν ξεκινήσεις να εκτελείς τις ασκήσεις κάνε 10-15 λεπτά τρέξιμο σε χαλαρό ρυθμό και μετά την ολοκλήρωση τις προπόνησης αφιέρωσε 10 λεπτά σε διατάσεις.

Τι χρειάζεσαι: Ένα στρώμα γυμναστικής.

Πότε να το κάνεις: 4 φορές την εβδομάδα με μια ημέρα ξεκούρασης μεταξύ των προπονήσεων.

Πώς να το κάνεις: Το πρόγραμμα αποτελείται από 8 ασκήσεις. Για αρχή κάνεις ένα καλό ζέσταμα με τρέξιμο. Στην συνέχεια πρέπει να εκτελέσεις τις 8 ασκήσεις τη μία μετά την άλλη, σε κυκλική μορφή. Θα εκτελείς την κάθε άσκηση με τις επαναλήψεις που σου δίνονται και μετά θα πηγαίνεις στην επόμενη. Όταν ολοκληρώσεις των κύκλο, ξεκουράσου 3-4 λεπτά και εκτέλεσε πάλι από την αρχή. Προσπάθησε να κάνεις 3-4 κύκλους.
Άσκηση #1: Κοιλιακοί V





> Πρόσεξε: Τα πόδια με τα χέρια να συναντιούνται πάνω απο την κοιλιά.

> Tip: Τα άκρα σου να είναι τεντωμένα.

> Επαναλήψεις: 12.
Άσκηση #2: Reverse Renegades





> Πρόσεξε: Στην πρώτη θέση η λεκάνη να είναι στον αέρα.

> Tip: Κατά την διάρκεια της στροφής σφίγγε την κοιλιά σου.

> Επαναλήψεις: 10/πλευρά.
Άσκηση #3: Κάθισμα με άλμα





> Πρόσεξε: Στην αρχή το βάρος του αλτήρα να είναι μικρό για να μην επιβαρύνεις τη μέση σου.

> Tip: Όταν προσγειώνεσαι να λυγίζεις αμέσως τα γόνατα.

> Επαναλήψεις: 20.
Άσκηση #4: Κάμψεις Pike





> Πρόσεξε: Το κεφάλι να έρχεται κοντά στο πάτωμα.

> Tip: Τα πόδια να παραμένουν τεντωμένα.

> Επαναλήψεις: 12.
Άσκηση #5: Γέφυρα με περιστροφή





> Πρόσεξε: Στην πρώτη θέση το σώμα να είναι παράλληλο με το έδαφος.

> Tip: Σφίγγε συγχρόνως πόδια και χέρια για να κάνεις την περιστροφή.

> Επαναλήψεις: 10/ πλευρά.
Άσκηση #6: Πλάγια Burpees





> Πρόσεξε: Τα πόδια να πατάνε έξω από την ευθεία του κορμού.

> Tip: Κάνε δυνατό άλμα για να σηκωθείς ψηλά.

> Επαναλήψεις: 8/ πλευρά.
Άσκηση #7: Dragon Walk





> Πρόσεξε: Να λυγίζεις αντίθετο χέρι και αντίθετο πόδι όταν μετακινείσαι.

> Tip: Το στήθος να είναι παράλληλο με το έδαφος.

> Επαναλήψεις: 20.
Άσκηση #8: Γρήγοροι Κοιλιακοί 





> Πρόσεξε: Να τεντώνεις τελείως χέρια πόδια.

> Tip: Να έχεις συνεχόμενη κίνηση χωρίς παύσεις μέχρι να ολοκληρώσεις τις επαναλήψεις.

> Επαναλήψεις: 50.