Οι 3 ταινίες του 2017 που παραδίδουν μαθήματα style
Life Stories | Έσωσε την επιχείρηση του μπαμπά της με την βοήθεια του Twitter
H Scarlett Johansson τρολάρει την Ivanka Trump και γίνεται viral (video)
All I want for Christmas is a... Smartwatch | 3 Smartwatch για να κάνεις δώρο στον αγαπημένο σου
4 καμπάνιες που άλλαξαν τον τρόπο που βλέπουμε το ανθρώπινο σώμα
Christmas Decoration: Έξυπνες ιδέες για το χριστουγεννιάτικο στολισμό του σπιτιού σου
Σπιτικές μπάρες βρώμης με αποξηραμένα φρούτα
Wall Art: 4 hot τάσεις για τους πίνακες του σπιτιού σου
7 πράγματα που δεν κάνουν (σχεδόν) ποτέ τα ευτυχισμένα ζευγάρια
Η Κωνσταντίνα Πάλλα στον Star FM 97,1 και στην εκπομπή "Ραντεβού στις 16:00"
Φτιάξε αυτές τις χριστουγεννιάτικες μπάλες μέσα σε λίγα μόλις λεπτά!
Perfume Stories | 4 αντρικά αρώματα ιδανικά για την εορταστική περίοδο
Travel Stories | 4 δωρεάν εφαρμογές που πρέπει να έχεις εσύ που λατρεύεις τα ταξίδια
Αυτό και αν είναι είδηση! Μάντεψε ποια Ελληνίδα ηθοποιός θα ενσαρκώσει την Μαρία Κάλλας
Golden Globes 2018 | Γιατί στις Χρυσές Σφαίρες οι διάσημες κυρίες θα φορέσουν μόνο μαύρα στο κόκκινο χαλί;
Links of London και η μαγεία των Χριστουγέννων ξετυλίγεται
Ο Σωτήρης Λεβάκος, Διευθυντής Πωλήσεων στη Met Life Λαμίας, στον Star FM 97,1
Οι Έλληνες | Εμπνευστές του σήμερα, η κληρονομία των αιώνων στο Cosmote History
Ο Sotis Βολάνης τραγουδάει το ‘’Άγιε μου Βασίλη’’ και γίνεται viral (video)
Κατερίνα Λάσπα: "Μου ζήτησε 250.000 ευρώ για μία συνέντευξη" (video)
Το "Βουνό" από το Game Of Thrones μας δείχνει την σύντροφό του και "σπάει" το Instagram
Νέα έρευνα δηλώνει πως οι γυναίκες που έχουνε άσχημους συζύγους είναι πιο ευτυχισμένες
Keith Chegwin | Το Saturday Superstore, το Swap Shop και το Celebrity Big Brother (video)
Η Κατερίνα Στικούδη στον Star FM 97,1 και στην εκπομπή "Ραντεβού στις 16:00"
Ο νέος κύκλος της σειράς Peaky Blinders έρχεται στο πρόγραμμα της Cosmote TV
Οι New York Times αποκαλούν το 2017 ως η χρονιά του τρόμου και η Nicole Kidman παρουσιάζει τα... τρομακτικά αποτελέσματα (video)
Όταν η Lady Gaga έγινε sexy ξωτικό των Χριστουγέννων, το Instagram πήρε φωτιά
Η νέα πρωτοποριακή αντιγηραντική σειρά POINT της pHformula είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά
Χρυσές Σφαίρες 2018 | Οι υποψηφιότητες των φετινών βραβείων
Δες πώς είναι σήμερα Nick Nolte - Τίποτα δεν θυμίζει τον sexy άνδρα του 1992
Eurovision 2018 | Ανακοινώθηκε η υποψηφιότητα της Αυστραλίας
Eurovision 2018 | 42 χώρες ετοιμάζονται για την Λισαβόνα - Η πρώτη εικόνα από την μαγευτική σκηνή του διαγωνισμού
London International Olive Oil Competitions 2018 | Οι διαγωνισμοί Ελαιολάδου επιστρέφουν στη Βρετανική Πρωτεύουσα
Κάθε Στιγμή Μετράει: Ο Γιάννης Πλούταρχος δίνει δύναμη και επικοινωνεί το σύνθημα της δωρεάς μυελού των οστών

4 Τροφές που πρέπει να αποφεύγεις όταν θέλεις να χάσεις κιλά!




Πολλοί ειδικοί συχνά λένε πως δεν πρέπει να αποφεύγουμε συγκεκριμένες τροφές, διότι με το να περιορίζεις τον εαυτό σου να φάει κάτι που του αρέσει πολύ, αυτόματα μπορεί να οδηγήσει σε τσιμπολόγημα και σταδιακή αύξηση του βάρους. Τα γλυκά δεν είναι στην παρακάτω λίστα με τις απαγορευμένες τροφές, άρα μπορείς να κάνεις ελεύθερα τις παρασπονδίες σου μια φορά την βδομάδα!

Μερικά όμως φαγητά πρέπει οπωσδήποτε να τα αποφύγεις αν θέλεις να χάσεις τα περιττά κιλά σου. Σε αυτή τη περίπτωση, απέφυγε τις παρακάτω τροφές όσο περισσότερο μπορείς για να περιορίσεις την πείνα και τις λιγούρες επιβραβεύοντας την προσπάθεια σου να χάσεις το περιττό λίπος!



1. Οποιοδήποτε σνακ που περιέχει μόνο υδατάνθρακες


Όταν τρως κράκερς, δημητριακά, ψωμί ή ρυζογκοφρέτες, το σώμα σου μετατρέπει τους υδατάνθρακες σε απλή ζάχαρη και τη στέλνει κατευθείαν στη ροή του αίματος σου. Ως αντίδραση στην ροή της ζάχαρης, το σώμα σου παράγει επιπλέον ινσουλίνη, η οποία βοηθάει τον οργανισμό σου να απορροφήσει αμέσως την ζάχαρη.

Το πρόβλημα όμως είναι πως καταλήγεις με χαμηλές ποσότητες ζαχάρου στο αίμα σου και την ίδια όρεξη για φαγητό που σε οδήγησε στην κατανάλωση υδατανθράκων εξαρχής. Το γεγονός αυτό μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον σου για γλυκές τροφές χωρίς καμία θρεπτική αξία για να ικανοποιήσεις την ανάγκη σου για άμεση ενέργεια.

Αντίθετα, προτίμησε να καταναλώνεις σνακ τα οποία περιέχουν έναν συνδυασμό υδατανθράκων, υγιεινών λιπαρών και πρωτεΐνης. Απαιτούν περισσότερο χρόνο για να τα χωνέψει ο οργανισμός σου, με αποτέλεσμα να μένεις χορτάτος για περισσότερη ώρα.

Ένα επίσης σημαντικό πράγμα που πρέπει να προσέξεις, είναι πως όταν συμπεριφέρεσαι στα σνακ σου σαν ισορροπημένα μίνι γεύματα, μπορούν να συμβάλλουν θετικά σε μια ισορροπημένη δίαιτα συγκριτικά με το να σε κρατάνε απλά χορτάτο ανάμεσα από τα κύρια γεύματα σου.

Δοκίμασε να φας μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με βούτυρο από ξηρούς καρπούς ή κράκερ ολικής άλεσης με τυρί σε χαμηλά λιπαρά.



2. Κατεψυγμένα γεύματα


Για να κάνουν τα φρέσκα συστατικά να ζήσουν περισσότερο καιρό στη κατάψυξη σου, τα εργοστάσια παραγωγής τροφίμων συχνά εφοδιάζουν τα κατεψυγμένα φαγητά με νάτριο, ένα φυσικό συντηρητικό. Το νάτριο δημιουργεί κατακράτηση υγρών στο σώμα σου με αποτέλεσμα να σου δημιουργείπρήξιμο και να μην βλέπεις τα αποτελέσματα που θα ήθελες στη μείωση του βάρους σου.

Επίσης όταν τα εργοστάσια προσπαθούν να συμπιέσουν τις θερμίδες ενός γεύματος μέσα σε ένα μικροσκοπικό κουτί, κάθε μπουκιά τείνει να περιέχει περισσότερες θερμίδες από ένα κανονικό γεύμα. Ενώ οι μεγάλες ποσότητες ξεγελούν τον εγκέφαλο σου να σκεφτεί πως το στομάχι σου είναι χορτάτο, οι μικροσκοπικές θερμίδες των κατεψυγμένων φαγητών τείνουν να μην σε χορταίνουν το ίδιο, ακόμη και αν περιέχουν τις διπλάσιες θερμίδες.

Αντίθετα, προτίμησε να καταναλώνεις προκατεψυγμένα φαγητά. Απλά φρόντισε να διπλασιάσεις τα συστατικά την επόμενη φορά που θα μαγειρέψεις το μεσημεριανό σου, έτσι ώστε ό,τι περισσέψει να το βάλεις στη κατάψυξη σου για την επόμενη φορά. Μπορείς να το διατηρήσεις μέχρι και 6 μήνες στη κατάψυξη, ανάλογα με το είδος του μαγειρέματος.

Επίσης μπορείς να εφοδιάσεις την κατάψυξη σου με κατεψυγμένα λαχανικά και πρωτεΐνη της επιλογής σου, όπως στήθος από κοτόπουλο ή μπιφτέκια λαχανικών, για να μαγειρέψεις ένα γεύμα στον ίδιο χρόνο που θα χρειαζόταν για να μαγειρέψεις ένα κατεψυγμένο φαγητό.



3. Μπάρες δημητριακών


Φυσικά και χρειάζεται να καταναλώνεις φυτικές ίνες διότι βοηθάει στη φυσιολογική λειτουργία του πεπτικού συστήματος και σε διατηρεί χορτάτο για περισσότερη ώρα, ακόμη και αν δεν καταναλώνεις καθόλου θερμίδες.

Αυτό που πρέπει να αποφύγεις όμως είναι να καταναλώνεις φυτικές ίνες μιας ημέρας (περίπου 25 γρ.) τρώγοντας μόνο μια μπάρα δημητριακών, σε μια ήδη στερημένη δίαιτα. Οι φυτικές ίνες πρέπει να λαμβάνονται μέσα στη διάρκεια της ημέρας για να καταπολεμήσουν την πείνα, να βελτιώσουν την υγεία του πεπτικού συστήματος και να μην αναστατώσουν το στομάχι.

Αντίθετα, προτίμησε να καταναλώνεις τροφές που είναι από τη φύση τους πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά. Κάνοντας μια ισορροπημένη διατροφή με σνακ και γεύματα μέσα στην ημέρα, θα πάρεις την απαραίτητη καθημερινή δόση φυτικών ινών που χρειάζεται ο οργανισμός σου.


4. Τροφές με χαμηλά λιπαρά


Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως οι άνθρωποι τείνουν να καταναλώνουν 30% μεγαλύτερες ποσότητες τροφών όταν γνωρίζουν πως είναι χαμηλά σε λιπαρά.Το πρόβλημα εκτός από την υπερβολική κατανάλωση η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους, είναι πως όταν οι κατασκευαστές τροφών αφαιρούν το λίπος από τα συγκεκριμένα φαγητά, τότε αναπόφευκτα αφαιρούν και την γεύση της τροφής.

Επομένως για να μπορέσουν να τα διατηρήσουν γευστικά και απολαυστικά για το καταναλωτικό κοινό, συχνά προσθέτουν ζάχαρη και προσθετικά γλυκαντικά, με αποτέλεσμα το προϊόν να γίνεται ακόμη πιο επιβλαβή για την υγεία του οργανισμού.

Αντίθετα, προτίμησε να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε υγιεινά λιπαρά. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να προτιμήσεις να βουτάς τα καρότα σου σε χούμους παρά σε σάλτσες με χαμηλά λιπαρά.