Top Stories Of The Day

Ο μακροβιότερος DJ και παραγωγός στην ιστορία της ηλεκτρονικής μουσικής έρχεται στο Bolivar Beach Bar
Αποκαλύφθηκε το story του American Horror Story 8 - Το μεγαλύτερο Crossover που γνώρισε η παγκόσμια τηλεόραση έρχεται!
Ο Erick Morillo έρχεται στο Bolivar Beach Bar
Όταν η Andrea Reed μετέτρεψε τα γυναικεία χείλη σε έργα τέχνης
Συνέντευξη This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Barrice: Ζούμε στην εποχή όπου ο κάθε καλλιτέχνης μπορεί να διαχειριστεί μόνος το σύνολο της εικόνας του μόνο και μόνο από το κινητό του
Αυτό το καλοκαίρι πάμε όλοι Ράχες με... ΚΤΕΛ Δες τα δρομολόγια που μπορείς να χρησιμοποιήσεις φέτος για την επίσκεψή σου στην παραλία
TODAY | Γνωρίστε το νέο Summer Project του This Is Just Life
Ο Άκης Πετρετζίκης φτιάχνει παγωτό με 3 υλικά που έχουμε όλοι στο σπίτι μας (video)
Η Emilia Clarke αποχαιρέτησε το Game Of Thrones με τον πιο γλυκό τρόπο
Το θρυλικό σκαθάρι Paul McCartney στο διάσημο Carpool Karaoke (video)
Το νέο τραγούδι του Δημήτρη Βοζαϊτη με τίτλο Ένας Κόκκινος Μήνας σε συνεργασία με τη Heaven Music (video)
Το Hiphop & Dub φαινόμενο των Chinese Man θα καταλάβει το booth του Bolivar Beach Bar
Σήμερα η πρώτη ημέρα του καλοκαιριού με το θερινό ηλιοστάσιο
Εσύ πρόσεξες την νέα αλλαγή στο Instagram Account σου;
Μία βόλτα στο σπίτι της Samantha από το Sex And The City (video)
Ένα μοναδικό οδοιπορικό στο Άγιο Όρος από την εκπομπή Αλήθειες Με Την Ζήνα (video)
Νέα έρευνα αποδεικνύει πως το κουτσομπολιό κάνει καλό!
Αστρολογικές προβλέψεις από την Άση Μπήλιου Πώς θα επηρεάσει η αντίθεση Αφροδίτης Άρη τα ζώδια (video)
Orange Justice: O νέος χορός που έχει ξετρελάνει τους πάντες (video)
Το This Is Just Life σε ταξιδεύει στην Μεγάλη Βρετανία και στις Βασιλικές Ιπποδρομίες (video)
Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος: Τα πάντα γύρω από το σενάριο
O θρύλος της παγκόσμιας house σκηνής Erick Morillo στο Bolivar Beach Bar
Ένα έξυπνο μπουκάλι σου θυμίζει πότε πρέπει να πιεις νερό (video)
Frezyderm Sun Screen Velvet: Η Νο1 επιλογή για την προστασία από τον ήλιο
2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Συγγραφής Θεατρικού Έργου
Γυρίζοντας πίσω τον χρόνο: Τα καλοκαίρια της Αλίκης Βουγιουκλάκη στον Θεολόγο (video)
Με το CosmoteTVGO δεν χάνεις καμία ταινία και σειρά ολόκληρο το καλοκαίρι (video)
Το δείπνο στο Bolivar Beach Bar είναι μία εμπειρία που δεν θα ξεχάσεις ποτέ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Μάρω Κοντού: Δεν έχω προτίμηση σε ρόλους. Τώρα που μεγάλωσα με ενδιαφέρει να κάνω τύπους. Δεν κάνω την ωραία.
Έχεις σκεφτεί πώς θα ήταν αν αυτό το καλοκαίρι δεν πήγαινες εσύ στην παραλία αλλά ερχόταν η παραλία σε σένα;
Συνέντευξη This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Γιάννης Βογιατζής: Νομίζω ότι τώρα έχουμε καλύτερους ηθοποιούς από παλιά
Η Jamie Lee Curtis θα ζήσει ξανά ένα νέο Halloween (video)
Ένα ρομπότ στην Κυπριακή Βουλή (video)
Βρετανός παρουσιαστής έπαθε σοκ όταν έμαθε πως έχει ελληνικές ρίζες (video)
Αυτό θα πει κακή τύχη! Απέκτησε νέα BMW και κατά λάθος την έκαψε! (video)
ΕΡΕΥΝΑ | Οι άντρες που βγαίνουν με μικρότερες ζουν περισσότερο
Μουντιάλ: Δες την πιο εύκολη και γρήγορη για συνταγή για ένα σνακ μόνο για πρωταθλητές (video)
Μάνα αν με διαβάζεις | Το νέο hashtag των Ελλήνων του twitter που δεν πρέπει να χάσεις

Akis Tsakiris Youtube Channel

4 Τροφές που πρέπει να αποφεύγεις όταν θέλεις να χάσεις κιλά!




Πολλοί ειδικοί συχνά λένε πως δεν πρέπει να αποφεύγουμε συγκεκριμένες τροφές, διότι με το να περιορίζεις τον εαυτό σου να φάει κάτι που του αρέσει πολύ, αυτόματα μπορεί να οδηγήσει σε τσιμπολόγημα και σταδιακή αύξηση του βάρους. Τα γλυκά δεν είναι στην παρακάτω λίστα με τις απαγορευμένες τροφές, άρα μπορείς να κάνεις ελεύθερα τις παρασπονδίες σου μια φορά την βδομάδα!

Μερικά όμως φαγητά πρέπει οπωσδήποτε να τα αποφύγεις αν θέλεις να χάσεις τα περιττά κιλά σου. Σε αυτή τη περίπτωση, απέφυγε τις παρακάτω τροφές όσο περισσότερο μπορείς για να περιορίσεις την πείνα και τις λιγούρες επιβραβεύοντας την προσπάθεια σου να χάσεις το περιττό λίπος!



1. Οποιοδήποτε σνακ που περιέχει μόνο υδατάνθρακες


Όταν τρως κράκερς, δημητριακά, ψωμί ή ρυζογκοφρέτες, το σώμα σου μετατρέπει τους υδατάνθρακες σε απλή ζάχαρη και τη στέλνει κατευθείαν στη ροή του αίματος σου. Ως αντίδραση στην ροή της ζάχαρης, το σώμα σου παράγει επιπλέον ινσουλίνη, η οποία βοηθάει τον οργανισμό σου να απορροφήσει αμέσως την ζάχαρη.

Το πρόβλημα όμως είναι πως καταλήγεις με χαμηλές ποσότητες ζαχάρου στο αίμα σου και την ίδια όρεξη για φαγητό που σε οδήγησε στην κατανάλωση υδατανθράκων εξαρχής. Το γεγονός αυτό μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον σου για γλυκές τροφές χωρίς καμία θρεπτική αξία για να ικανοποιήσεις την ανάγκη σου για άμεση ενέργεια.

Αντίθετα, προτίμησε να καταναλώνεις σνακ τα οποία περιέχουν έναν συνδυασμό υδατανθράκων, υγιεινών λιπαρών και πρωτεΐνης. Απαιτούν περισσότερο χρόνο για να τα χωνέψει ο οργανισμός σου, με αποτέλεσμα να μένεις χορτάτος για περισσότερη ώρα.

Ένα επίσης σημαντικό πράγμα που πρέπει να προσέξεις, είναι πως όταν συμπεριφέρεσαι στα σνακ σου σαν ισορροπημένα μίνι γεύματα, μπορούν να συμβάλλουν θετικά σε μια ισορροπημένη δίαιτα συγκριτικά με το να σε κρατάνε απλά χορτάτο ανάμεσα από τα κύρια γεύματα σου.

Δοκίμασε να φας μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με βούτυρο από ξηρούς καρπούς ή κράκερ ολικής άλεσης με τυρί σε χαμηλά λιπαρά.



2. Κατεψυγμένα γεύματα


Για να κάνουν τα φρέσκα συστατικά να ζήσουν περισσότερο καιρό στη κατάψυξη σου, τα εργοστάσια παραγωγής τροφίμων συχνά εφοδιάζουν τα κατεψυγμένα φαγητά με νάτριο, ένα φυσικό συντηρητικό. Το νάτριο δημιουργεί κατακράτηση υγρών στο σώμα σου με αποτέλεσμα να σου δημιουργείπρήξιμο και να μην βλέπεις τα αποτελέσματα που θα ήθελες στη μείωση του βάρους σου.

Επίσης όταν τα εργοστάσια προσπαθούν να συμπιέσουν τις θερμίδες ενός γεύματος μέσα σε ένα μικροσκοπικό κουτί, κάθε μπουκιά τείνει να περιέχει περισσότερες θερμίδες από ένα κανονικό γεύμα. Ενώ οι μεγάλες ποσότητες ξεγελούν τον εγκέφαλο σου να σκεφτεί πως το στομάχι σου είναι χορτάτο, οι μικροσκοπικές θερμίδες των κατεψυγμένων φαγητών τείνουν να μην σε χορταίνουν το ίδιο, ακόμη και αν περιέχουν τις διπλάσιες θερμίδες.

Αντίθετα, προτίμησε να καταναλώνεις προκατεψυγμένα φαγητά. Απλά φρόντισε να διπλασιάσεις τα συστατικά την επόμενη φορά που θα μαγειρέψεις το μεσημεριανό σου, έτσι ώστε ό,τι περισσέψει να το βάλεις στη κατάψυξη σου για την επόμενη φορά. Μπορείς να το διατηρήσεις μέχρι και 6 μήνες στη κατάψυξη, ανάλογα με το είδος του μαγειρέματος.

Επίσης μπορείς να εφοδιάσεις την κατάψυξη σου με κατεψυγμένα λαχανικά και πρωτεΐνη της επιλογής σου, όπως στήθος από κοτόπουλο ή μπιφτέκια λαχανικών, για να μαγειρέψεις ένα γεύμα στον ίδιο χρόνο που θα χρειαζόταν για να μαγειρέψεις ένα κατεψυγμένο φαγητό.



3. Μπάρες δημητριακών


Φυσικά και χρειάζεται να καταναλώνεις φυτικές ίνες διότι βοηθάει στη φυσιολογική λειτουργία του πεπτικού συστήματος και σε διατηρεί χορτάτο για περισσότερη ώρα, ακόμη και αν δεν καταναλώνεις καθόλου θερμίδες.

Αυτό που πρέπει να αποφύγεις όμως είναι να καταναλώνεις φυτικές ίνες μιας ημέρας (περίπου 25 γρ.) τρώγοντας μόνο μια μπάρα δημητριακών, σε μια ήδη στερημένη δίαιτα. Οι φυτικές ίνες πρέπει να λαμβάνονται μέσα στη διάρκεια της ημέρας για να καταπολεμήσουν την πείνα, να βελτιώσουν την υγεία του πεπτικού συστήματος και να μην αναστατώσουν το στομάχι.

Αντίθετα, προτίμησε να καταναλώνεις τροφές που είναι από τη φύση τους πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά. Κάνοντας μια ισορροπημένη διατροφή με σνακ και γεύματα μέσα στην ημέρα, θα πάρεις την απαραίτητη καθημερινή δόση φυτικών ινών που χρειάζεται ο οργανισμός σου.


4. Τροφές με χαμηλά λιπαρά


Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως οι άνθρωποι τείνουν να καταναλώνουν 30% μεγαλύτερες ποσότητες τροφών όταν γνωρίζουν πως είναι χαμηλά σε λιπαρά.Το πρόβλημα εκτός από την υπερβολική κατανάλωση η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους, είναι πως όταν οι κατασκευαστές τροφών αφαιρούν το λίπος από τα συγκεκριμένα φαγητά, τότε αναπόφευκτα αφαιρούν και την γεύση της τροφής.

Επομένως για να μπορέσουν να τα διατηρήσουν γευστικά και απολαυστικά για το καταναλωτικό κοινό, συχνά προσθέτουν ζάχαρη και προσθετικά γλυκαντικά, με αποτέλεσμα το προϊόν να γίνεται ακόμη πιο επιβλαβή για την υγεία του οργανισμού.

Αντίθετα, προτίμησε να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε υγιεινά λιπαρά. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να προτιμήσεις να βουτάς τα καρότα σου σε χούμους παρά σε σάλτσες με χαμηλά λιπαρά.