ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ | Η Νόρα Βαλσάμη στην πρώτη της συνέντευξη μετά από πολλά χρόνια στο This is Just Life και στον Χρήστο Κωνσταντίνου - Όσα μας είπε για την νέα της ζωή στη Σύρο, για την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τη Ζωή Λάσκαρη
Κι όμως υπάρχει ο Κρητικός σωσίας του Brad Pitt - Δες την απίστευτη ομοιότητα
H μοναδική ομορφιά των Μετεώρων μέσα από ένα ξεχωριστό video
Να γιατί πρέπει πάντα να καλύπτεις την κάμερα από το κινητό ή το λάπτοπ σου
Eurovision 2018 | Επίσημα η Ελλάδα συμμετέχει με την Γιάννα Τερζή
Η Cosmote TV παρουσιάζει την ταινία "Ο Επιφανής Πολίτης"
Τέτα Καμπουρέλη: Η ζωντανή απόδειξη του "δεν εγκαταλείπω τα όνειρά μου"
FLASHBACK | Όταν η Kate Moss πόζαρε σε ηλικία 14 ετών
Κι όμως υπάρχει ένα μέρος που δεν πρέπει να πας ποτέ στο πρώτο ραντεβού
Sunshine Kings | Νέα μίνι σειρά κάνει πρεμιέρα απόψε στο πρόγραμμα της Cosmote TV
Βασίλης Σαρρής: Ένα νέο αστέρι της μουσικής σκηνής γεννιέται (video)
4 αφροδισιακές τροφές που κατέχουν την πρώτη θέση στο ρομαντικό δείπνο του Αγίου Βαλεντίνου
Single του Αγίου Βαλεντίνου; Δες 4 ταινίες που θα σε κάνουν να νιώσεις ευτυχισμένος με την μοναξιά σου
Τί πρέπει να φορέσεις στο ραντεβού του Αγίου Βαλεντίνου | 4 Celebrities απαντούν
13 Φλεβάρη: Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου | Τα πρώτα χρόνια της Ραδιοφωνίας στην Ελλάδα και η ιστορία του Εθνικού Ιδρύματος Ραδιοφωνίας
Σχέση από απόσταση; 5 tips για να κρατήσει στο χρόνο
Life Stories: Κεφάλαιο "Sex με τον πρώην"
Αναζωογονηθείτε με την Dynamic Rejuvenating Beauty mask της Kypwell
10 διάσημοι που παντρεύτηκαν τους fans τους
Τα 3 πιο ακριβά ρολόγια όλων των εποχών
Μεσαιωνικά παραμύθια της Κύπρου (17,18/2/2018, Θέατρο Παραμυθίας)
FASHION NEWS | Τα νέα sneakers της Adidas φωσφορίζουν στο σκοτάδι
Η μόδα ακόμη και στο κούρεμα έχει την δική της ιστορία | VIDEO
Η κινηματογραφική επιτυχία "Cocain Godmother" έρχεται στην Cosmote TV
Η Kim Kardashian λανσάρει ένα ακόμη fashion trend αυτής της εβδομάδας
Η Gillian Anderson των X Files ποζάρει ολόγυμνη για καλό σκοπό
Life And Car | Η νέα συλλεκτική Jaguar είναι το όνειρο του κάθε άνδρα
Τι σημαίνει για κάθε ζώδιο η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου;
Fashion Stories | Τα πιο "παρεξηγημένα" αξεσουάρ μαλλιών επιστρέφουν στη μόδα
Αυτή την εβδομάδα έχεις πρεμιέρα στο Village Cinema HD
X Files 2018: Kitten | Η προσπάθεια να δικαιολογήσεις τον Σκίνερ
100 χρόνια αντρικής μόδας στα εσώρουχα
Ελβετικά ρολόγια εμπνευσμένα από vintage σπορ αυτοκίνητα
American Crime Story:The Assasination Of Gianni Versace | House By The Lake

Akis Tsakiris Youtube Channel

Χωρίς γυμναστήριο μπορείς! Οι 5 +1 ασκήσεις που γίνονται ακόμα και στο σαλόνι σου!




Αν δεν έχεις τη δυνατότητα να προπονηθείς σε ένα πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο και επιλέγεις απλά να μην κάνεις καθόλου γυμναστική, ξανασκέψου το! Υπάρχει τρόπος να ασκηθείς απόλυτα αποτελεσματικά και στο σαλόνι σου!

Αν μέχρι τώρα χρησιμοποιούσες διάφορες δικαιολογίες, από την έλλειψη χρόνου μέχρι την βαρεμάρα να τρέχεις έστω και σε ένα κοντινό σε σένα γυμναστήριο για να προπονηθείς, μάλλον ήρθε η ώρα να σταματήσεις να το κάνεις. Και μπορεί με το που ακούς εκγύμναση στο σπίτι να αμφιβάλλεις για την αποτελεσματικότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος, αφού σκέφτεσαι ότι χωρίς τον εκσυγχρονισμένο εξοπλισμό ενός γυμναστηρίου δεν θα καταφέρεις, όμως σε πρόσφατη έρευνα αποδείχθηκε ότι οι ασκήσεις με μόνο... όργανο το σώμα σου και το βάρος του είναι εξίσου αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια της άσκησης, όσο και το να σήκωνες βάρη ή να χρησιμοποιούσες τα μηχανήματα ενός επαγγελματικού χώρου.

Κάνε λοιπόν, στην άκρη το τραπεζάκι στο καθιστικό του σπιτιού σου, άνοιξε ένα στρώμα γυμναστικής και στρώσου στην δουλειά με τις παρακάτω εύκολες ασκήσεις που σου προτείνουμε!

Κάνε το ερπετό: Ξαπλωμένος ανάσκελα και με τα χέρια πίσω από το κεφάλι και τα πόδια λυγισμένα να πατάνε στο έδαφος ανασήκωσε το δεξί σου πόδι και φέρτο ψηλά και πίσω μέχρι περίπου το γονατό σου να ακουμπάει στον αγκώνα του δεξιού σου χεριού. Η κίνηση που θα κάνεις φρόντισε να μην γίνεται γρήγορα και απρόσεχτα, αλλά αντίθετα δώσε βάση σε έναν σχετικά αργό και σταθερό ρυθμό, αφού όσο πιο αργά γίνεται το ανεβοκατέβασμα κάθε ποδιού τόσο πιο αυξημένη η επίδραση της άσκησης στους κοιλιακούς σου. Επανέλαβε και με το αριστερό πόδι και άνε 10 επαναλήψεις στο καθένα.

Το... κολύμπι: Συνέχισε να είσαι ανάσκελα και τέντωσε στην ευθεία όλο σου το κορμί σαν μια σανίδα. Σήκωσε τα χέρια σου και φέρτα μπροστά κάτω και στο πλάι, κάπως σαν να κολυμπάς σε υποτιθέμενα νερά. Ένα σετ θα έχει ολοκληρωθεί μόλις εκτελέσεις και τις τρεις κινήσεις. Μόλις το κάνεις επέστρεψε τα χέρια σου στο πλάι στην αρχική τους θέση. Κάνε 10 επαναλήψεις.

Jump-Ups: Στάσου σε θέση κάμψεων. Με μια απότομη κίνηση εκτίναξε τα πόδια σου και φερ' τα ανάμεσα στα χέρια σου. Μόλις τα πόδια σου έχουν πατήσει καλά το έδαφος κάνε ένα άλμα προς τα πάνω. Αυτή η άσκηση δυναμώνει μεγάλο εύρος των μυϊκών σου ομάδων, αλλά κυρίως τους μύες στα πόδια σου.

Γόνατα στο στήθος: Ξεκινήστε την άσκηση καθισμένοι στο πάτωμα με τα πόδια ενωμένα και τεντωμένα μπροστά και με τις παλάμες να ακουμπούν σταθερά στο πάτωμα. Σήκωσε τα πόδια σου ψηλά και προσπάθησε να τα φέρεις όσο πιο κοντά στο στήθος σου γίνεται. Ιδανική άσκηση για τους κάτω και τους πλάγιους κοιλιακούς και εξαιρετικά αποτελεσματική, αλλά με αρκετά μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Κάνε 25 επαναλήψεις.

Ποδήλατο για ροκανίσματα: Ακόμα μία αποτελεσματική άσκηση για εκγύμναση των κοιλιακών σου είναι το ποδήλατο. Ξάπλωσε στο πάτωμα και φέρε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι. Ανασήκωσε λίγο τον κορμό σου ώστε να σφίξουν οι κοιλιακοί σου. Αμέσως μετά ανασήκωσε εναλλάξ δεξί και αριστερό πόδι σαν να κάνεις πετάλι στον αέρα. Κανε 25 επαναλήψεις για το κάθε πόδι.

Παραδοσιακά ροκανίσματα: όπως θα είσαι ξαπλωμένος στο πάτωμα και με τα χέρια πίσω από το κεφάλι αναδίπλωσε ελάχιστα τον κορμό σου ξεκολλώντας τον από το έδαφος. Σε κάθε ανέβασμα του κορμού σου σφίγγε τους κοιλιακούς σου και εστίασε την προσοχή σου σε αργές και σταθερές κινήσεις. Κάνε και εδώ 25 επαναλήψεις για κάθε σετ.