Τι κοινό έχει η Melania Trump με την Pippa Midletton;
Ήρθε η σειρά της Θεσσαλονίκης: Εντυπωσιακές μαθητικές καινοτομίες και βραβεύσεις αύριο Παρασκευή 27 Απριλίου στο Mediterranean Cosmos
Το Twitter παρουσιάζει την γυναίκα σωσία του Donald Trump και είναι μία αγρότισσα
Δες τα 3 Hot Fashion Trends στα μαγιό για αυτό το καλοκαίρι
Συνέντευξη This Is Just Life στον Χρήστο Κωνσταντίνου | Χρήστος Βασιλόπουλος: Μου είχαν κάνει πρόταση για το πρώτο Survivor, όμως δεν προχώρησε από την πλευρά της παραγωγής
Τα 5 Στοιχεία | Mια μουσικό-θεματική παράσταση με την Άννα Μπουρμά
Πρώτο βραβείο Καλύτερης Εταιρείας κέρδισε η μαθητική Εικονική Επιχείρηση ΗΕLM.E.T. απο τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά στην Καλαμάτα
Δες την ταινία Jumanji: Καλωσήρθατε στην Ζούγκλα στο προσωπικό σου cinema από την Cosmote TV
Νέα σειρά έρχεται απόψε στο πρόγραμμα του Fox Greece | Όσα πρέπει να ξέρεις για το Trust
Δέσποινα Μοιραράκη: Είναι χαζές οι γυναίκες που τσακώνονται με τους άντρες τους
Τρελαίνεσαι για cinema; Αυτοί είναι οι 3 λογαριασμοί που πρέπει να ακολουθείς στο Instagram
Δημήτρης Παπανώτας: Όταν ήρθα στην Αθήνα με λέγανε Βλάχο. Δεν μπορώ να κάθομαι να ασχολούμαι με ανόητους
23 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου με την Αθήνα να γιορτάζει ως Πρωτεύουσα Βιβλίου για το 2018
Ανάδρομος Ερμής ή καθαρή ατυχία; - Αυτός είναι ο πιο άτυχος άνθρωπος του πλανήτη
Without You από τον Dj Christodoulos (remix)
Απίστευτο! Έφυγε σε ηλικία 28 ετών ο διάσημος DJ Avicii
Τεράστια η επιτυχία της Μαθητικής Εμπορικής Έκθεσης της Αθήνας - Βραβεύτηκαν τρεις καινοτόμες κοινωνικές μαθητικές επιχειρήσεις
Εκδόσεις Σεναριογράφων Ελλάδος: Παρουσίαση Βιβλίου στον Ιανό
Αυτός είναι ο προορισμός που θα πάνε για μήνα του μέλιτος οι Harry και Meghan
Ταξιδεύουμε στο πιο Instagrammable ξενοδοχείο στον κόσμο
Σάρωσε το Teeling στα World Whiskies Awards 2018
Η Pink είναι η πιο όμορφη γυναίκα της χρονιάς σύμφωνα με το People
4 λόγοι που ο νέος κύκλος του Fear The Walking Dead είναι πολύ καλύτερος από την original σειρά
Ο Dj Christodoulos κάνει το δικό του retouch στο απίστευτο κομμάτι Butterfly
Σταύρος Κρητικός | Σου Φωνάζω (Εϊ) Νέο Κομμάτι
Αυτά είναι τα πιο ενοχλητικά πράγματα που κάνουν οι άντρες στο σεξ σύμφωνα με τις γυναίκες
Ποιος παίκτης του Master Chef έκλεισε ήδη συμφωνία με τηλεοπτική εκπομπή
Μαριώ:Ο πατέρας μου δεν ήθελε καν να τραγουδάω τα ρεμπέτικα τραγούδια. Περιττό τι ξύλο έφαγα.
Το είδαμε και αυτό! Έκανε Instagram στην 5 ημερών κόρη της!
Μάγδα Τσέγκου: Ο Γιώργος Αυτιάς μου έμαθε πως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός
The Walking Dead Season 8 Finale | Εκεί που κάθε τέλος είναι και μία καινούρια αρχή
Πωλίνα:Εμένα θα με θάψετε με το ροζ μπικίνι. Δεν μπορώ να κάνω άλλα πράγματα. Θα μείνω αιωνίως έφηβη
Κύκλος συναυλιών Άνοιξη βιδωτό φιλί από τον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός
Μοναδικό video μας ταξιδεύει στην μόδα του 18ου αιώνα

Akis Tsakiris Youtube Channel

Χωρίς γυμναστήριο μπορείς! Οι 5 +1 ασκήσεις που γίνονται ακόμα και στο σαλόνι σου!




Αν δεν έχεις τη δυνατότητα να προπονηθείς σε ένα πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο και επιλέγεις απλά να μην κάνεις καθόλου γυμναστική, ξανασκέψου το! Υπάρχει τρόπος να ασκηθείς απόλυτα αποτελεσματικά και στο σαλόνι σου!

Αν μέχρι τώρα χρησιμοποιούσες διάφορες δικαιολογίες, από την έλλειψη χρόνου μέχρι την βαρεμάρα να τρέχεις έστω και σε ένα κοντινό σε σένα γυμναστήριο για να προπονηθείς, μάλλον ήρθε η ώρα να σταματήσεις να το κάνεις. Και μπορεί με το που ακούς εκγύμναση στο σπίτι να αμφιβάλλεις για την αποτελεσματικότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος, αφού σκέφτεσαι ότι χωρίς τον εκσυγχρονισμένο εξοπλισμό ενός γυμναστηρίου δεν θα καταφέρεις, όμως σε πρόσφατη έρευνα αποδείχθηκε ότι οι ασκήσεις με μόνο... όργανο το σώμα σου και το βάρος του είναι εξίσου αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια της άσκησης, όσο και το να σήκωνες βάρη ή να χρησιμοποιούσες τα μηχανήματα ενός επαγγελματικού χώρου.

Κάνε λοιπόν, στην άκρη το τραπεζάκι στο καθιστικό του σπιτιού σου, άνοιξε ένα στρώμα γυμναστικής και στρώσου στην δουλειά με τις παρακάτω εύκολες ασκήσεις που σου προτείνουμε!

Κάνε το ερπετό: Ξαπλωμένος ανάσκελα και με τα χέρια πίσω από το κεφάλι και τα πόδια λυγισμένα να πατάνε στο έδαφος ανασήκωσε το δεξί σου πόδι και φέρτο ψηλά και πίσω μέχρι περίπου το γονατό σου να ακουμπάει στον αγκώνα του δεξιού σου χεριού. Η κίνηση που θα κάνεις φρόντισε να μην γίνεται γρήγορα και απρόσεχτα, αλλά αντίθετα δώσε βάση σε έναν σχετικά αργό και σταθερό ρυθμό, αφού όσο πιο αργά γίνεται το ανεβοκατέβασμα κάθε ποδιού τόσο πιο αυξημένη η επίδραση της άσκησης στους κοιλιακούς σου. Επανέλαβε και με το αριστερό πόδι και άνε 10 επαναλήψεις στο καθένα.

Το... κολύμπι: Συνέχισε να είσαι ανάσκελα και τέντωσε στην ευθεία όλο σου το κορμί σαν μια σανίδα. Σήκωσε τα χέρια σου και φέρτα μπροστά κάτω και στο πλάι, κάπως σαν να κολυμπάς σε υποτιθέμενα νερά. Ένα σετ θα έχει ολοκληρωθεί μόλις εκτελέσεις και τις τρεις κινήσεις. Μόλις το κάνεις επέστρεψε τα χέρια σου στο πλάι στην αρχική τους θέση. Κάνε 10 επαναλήψεις.

Jump-Ups: Στάσου σε θέση κάμψεων. Με μια απότομη κίνηση εκτίναξε τα πόδια σου και φερ' τα ανάμεσα στα χέρια σου. Μόλις τα πόδια σου έχουν πατήσει καλά το έδαφος κάνε ένα άλμα προς τα πάνω. Αυτή η άσκηση δυναμώνει μεγάλο εύρος των μυϊκών σου ομάδων, αλλά κυρίως τους μύες στα πόδια σου.

Γόνατα στο στήθος: Ξεκινήστε την άσκηση καθισμένοι στο πάτωμα με τα πόδια ενωμένα και τεντωμένα μπροστά και με τις παλάμες να ακουμπούν σταθερά στο πάτωμα. Σήκωσε τα πόδια σου ψηλά και προσπάθησε να τα φέρεις όσο πιο κοντά στο στήθος σου γίνεται. Ιδανική άσκηση για τους κάτω και τους πλάγιους κοιλιακούς και εξαιρετικά αποτελεσματική, αλλά με αρκετά μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Κάνε 25 επαναλήψεις.

Ποδήλατο για ροκανίσματα: Ακόμα μία αποτελεσματική άσκηση για εκγύμναση των κοιλιακών σου είναι το ποδήλατο. Ξάπλωσε στο πάτωμα και φέρε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι. Ανασήκωσε λίγο τον κορμό σου ώστε να σφίξουν οι κοιλιακοί σου. Αμέσως μετά ανασήκωσε εναλλάξ δεξί και αριστερό πόδι σαν να κάνεις πετάλι στον αέρα. Κανε 25 επαναλήψεις για το κάθε πόδι.

Παραδοσιακά ροκανίσματα: όπως θα είσαι ξαπλωμένος στο πάτωμα και με τα χέρια πίσω από το κεφάλι αναδίπλωσε ελάχιστα τον κορμό σου ξεκολλώντας τον από το έδαφος. Σε κάθε ανέβασμα του κορμού σου σφίγγε τους κοιλιακούς σου και εστίασε την προσοχή σου σε αργές και σταθερές κινήσεις. Κάνε και εδώ 25 επαναλήψεις για κάθε σετ.